Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.

Ja neizdodas pieslēgties 4G tīklam, pamēģini veikt šos soļus:
  1. vispirms izmēģini klasisku pieeju – izslēdz un ieslēdz ierīci. Ne tikai mums ik pa laikam nepieciešams restarts;
  2. pārbaudi, vai tavā ierīcē ir ieslēgta datu pārraide un vai tās iestatījumos norādīts izmantot 4G tīklu. Iesakām izmantot automātisko tīkla izvēli;
  3. aplūko ierīces iepakojumu vai instrukciju – pārliecinies, ka tā atbalsta 4G frekvenci LTE 800, 1800, 2100 vai 2600 MHz. Tās ir frekvences, kurās Tele2 bāzes stacijas nodrošina pakalpojumus;
  4. pārliecinies, vai ierīces programmatūrai ir veikti visi atjauninājumi;
  5. pārbaudi, vai tavā atrašanās vietā ir 4G pārklājums. To vari pārbaudīt šeit;
  6. pārbaudi SIM karti! Aplūko, vai tai aizmugurē ir uzraksts "4G" vai arī ievadi uz tās norādīto numuru SIM kartes pārbaudes logā.
    Ja tava SIM karte neatbalsta 4G tīklu, vērsies tuvākajā Tele2 centrā un saņem bez maksas jaunu SIM karti. Neaizmirsti paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu – pasi vai eID karti.
    Jaunu SIM karti vari pasūtīt arī pa pastu, ieejot Mans Tele2 profilā un to izvēloties sadaļā "Mani pakalpojumi";
  7. pārbaudi SIM karti citā ierīcē, lai pārliecinātos, ka šobrīd izmantotā ierīce nav bojāta.
Ja iepriekš 4G internets darbojies un visas pazīmes liecina, ka radušies īslaicīgi traucējumi, noteikti informē mūs, aizpildot pieteikumu par tīkla sakaru traucējumiem vai zvani uz diennakts tālruni tehnisku bojājumu pieteikšanai.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti