Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Sanāca iekavēt ar rēķina samaksu, parasti maksāju laikā. Kāpēc uzreiz atslēdzāt pakalpojumus?

Mēs nekad neatslēdzam pakalpojumus uzreiz – vienmēr  ir dots vēl pietiekami ilgs laiks, lai veiktu maksājumu:
 
  • rēķina apmaksas termiņš, kurā vari samaksāt par iepriekšējo mēnesi, vienmēr ir līdz esošā mēneša 19. datumam;
  • uzreiz 20. datumā pakalpojumi nekad netiks ierobežoti;
  • sūtām vairākus atgādinājumus par to, ka nepieciešams veikt apmaksu un brīdinām laicīgi.

Ja tomēr visus rēķinus esi apmaksājis laicīgi, noteikti pārbaudi Mans Tele2, vai esam saņēmuši tavus maksājumus. Iespējams, kaut kas nogājis greizi. Tādā gadījumā noteikti sazinies ar mums, rakstot uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv, pielikumā pievienojot veiktā maksājuma uzdevumu PDF vai JPG fromātā. Neaizmirsti norādīt arī savu klienta numuru, par kuru vēlējies samaksāt. 

Pastāv iespēja, ka pakalpojumi ir ierobežoti kāda cita iemesla dēļ, piemēram, pārsniegts pakalpojumu kredītlimits, izmantots izmaksu kontroles limits. Jebkurā gadījumā - mēs tevi noteikti par to informējām, nosūtot īsziņu uz tavu numuru. 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti