Teamer
tarifu plāni

Nepazaudējiet nevienu
klienta zvanu

Teamer tarifikācija

Viesabonēšanas zvani

Ceļojot, zvani droši!

Apskatīt

Starptautiskie zvani

Zvani uz ārzemēm – vēl izdevīgāk!

Apskatīt

Vēl neesi Tele2 klients?

Atstāj savu numuru un mēs ar tevi sazināsimies tuvākajā darba dienā.    

Uzgaidiet...
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvākajā darba dienā no 9:00-17:00, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!

ATBILDES UZ SVARĪGĀKAJIEM JAUTĀJUMIEM

Kā es varu zināt, kāds ir mans tarifu plāns?
Visu par savu tarifu plānu vari noskaidrot:
  • Mans Tele2,
  • nosūtot īsziņā burtu i uz numuru 9911.
Kā iespējams nomainīt tarifu plānu?
Tarifu plānu vari mainīt: Tarifu plānu vari mainīt vienu reizi mēnesī, jebkurā mēneša dienā. Rēķina summa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad lietoji konkrēto tarifu plānu. 
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem? 
Mūsu pakalpojumi Eiropā kā mājās ir pieejami izmantošanai īslaicīgiem ceļojumiem un nav paredzēti ilgstošas vai pastāvīgas uzturēšanās laikā, saskaņā ar Tele2 viesabonēšanas pakalpojumu EEZ valstīs godīgas izmantošanas noteikumiem.
Vai, atrodoties ārzemēs,  tarifu plānā iekļauto datu apjomu varu izmantot vienā dienā?
Atrodoties ārzemēs, tarifu plānos iekļauto datu apjomu vari izmantot bez papildu nosacījumiem un ierobežojumiem. Ja būs nepieciešams vēl papildu internets, to varēsi ērti iegādāties https://dati.tele2.lv
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Saņemsi īsziņu ar piedāvājumu iegādāties papildu datu apjomu, apmeklējot: https://dati.tele2.lv.
Sekot līdzi izmantotajam datu apjomam vari:
  • Mans Tele2,
  • nosūtot īsziņā burtu i uz numuru 9911.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti