Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Cik man ir jāmaksā?
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Man bija atslēgti zvani, samaksāju rēķinu, bet pakalpojumi joprojām nedarbojas.
Sanāca iekavēt ar rēķina samaksu, parasti maksāju laikā. Kāpēc uzreiz atslēdzāt pakalpojumus?
Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Netīšām samaksāju vairāk nekā vajadzēja.
Veicot maksājumu, norādīju cita cilvēka klienta numuru vai netīšām nepareizi ierakstīju savu.
Vai varu maksāt no ārzemju bankas konta?
Veicot maksājumu, nenorādīju klienta numuru maksājuma mērķī.
Vēlos, lai mani rēķini tiktu apmaksāti automātiski.
Man ir parāds pie Tele2. Cik ir jāmaksā un kā to izdarīt?
Vai es varu rēķinu samaksāt ar bankas karti?
Kas ir automātiskā rēķinu apmaksa no kartes?
Kā es varu atslēgt automātisko rēķinu apmaksu no kartes?
Pazaudēju savu maksājumu karti un man ir pieslēgta automātiskā apmaksa no tās. Ko darīt?
Ar ko atšķiras automātiskā rēķinu apmaksa ar karti un E-rēķins bankā?
Kā piesaistīt maksājumu karti Mans Tele2 rēķinu apmaksai?
Kur varu samaksāt Tele2 rēķinu?
Vai varu maksāt avansā, uz priekšu?
Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa?
Interaktīvais rēķins Mans Tele2 un tā iespējas.
Rēķinā ir maksa par internetu pārējā pasaulē, bet neesmu to izmantojis.
Rēķinā ir maksa par internetu EEZ valstīs. Vai tad Eiropā tas ir par maksu?
Rēķinā ir maksa par zvaniem viesabonēšanā (ārzemēs). Vai tad Eiropā tie ir par maksu?
Rēķinā ir iekļauta maksa par satura maksas pakalpojumiem. Kas tas ir?
Rēķinā parādās maksa par rūteri, kaut gan tam ir jābūt bezmaksas.
Uzrādās maksa par zvanu uz ārzemēm, bet saruna nebija tik gara. Jāmaksā par veselu minūti?
Esmu samaksājis rēķinu, bet tagad, saņemot jauno rēķinu, tas uzrādās kā parāds.
Es nomainīju tarifu/datu plānu, vai būs jāmaksā par abiem?
Vēlos saņemt sarunu vai pakalpojumu izdruku.
Nobloķēju telefonu/ SIM karti, bet rēķinā tiek aprēķināta maksa. Neesmu pakalpojumus izmantojis.
Kas ir maksa par pakalpojumu atjaunošanu manā rēķinā?
Kāpēc rēķins ir ar mīnusa zīmi?
Sarunu analīzē uzrādās, ka esmu zvanījis uz savu numuru. Kāpēc?
Kāpēc ar manu numuru jāmaksā par pakalpojumiem EEZ papildus, ja manā tarifu plānā tas ir iekļauts bez maksas?
Kas ir kavēta rēķina maksa un kādas izmaiņas gaidāmas no 09.03.2020.?
Sūtīju vienu īsziņu, bet rēķinā uzrādās vairākas. Es nesūtīju tik daudz.
Kur varu atrast rēķinu?
Kad es saņemšu rēķinu?
Nevaru atvērt rēķina PDF versiju.
Neesmu saņēmis rēķinu.
Atslēdzu numuru un nevaru ieiet Mans Tele2, lai samaksātu pēdējo rēķinu.
Mans Tele2 nekur neatrodu savu rēķinu, nav tādas sadaļas “Rēķini”.
Vēlos atkārtoti saņemt savu rēķinu. Vai varat atsūtīt?
Vēlos nomainīt rēķinu saņemšanas veidu.
Man mainījusies e-pasta adrese/ mājas adrese. Vēlos saņemt rēķinus uz jauno adresi.
Uz savu adresi saņēmu sveša cilvēka rēķinu vai vēstuli no parādu piedziņas. Kāpēc tiek sūtīts uz manu adresi?
Saņēmu e-pastā rēķinu, bet nevaru to atvērt. Kāpēc?
Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā reģistrēties Mans Tele2? Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |