Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Mani nevar sazvanīt. Esmu Latvijā.

Tā nevajadzētu būt! Ja nevari saņemt ienākošos zvanus, iesakām rīkoties šādi:
  1. vienmēr vērts izmēģināt klasisko pieeju – izslēdz un ieslēdz ierīci, kuru izmanto;
  2. pārliecinies, vai tev nav iekavējies kāds neapmaksāts rēķins, kura dēļ varētu būt atslēgti pakalpojumi;
  3. pārbaudi, vai telefonā neesi no mums saņēmis īsziņu par to, ka ir pārsniegts kredītlimits;
  4. pārbaudi, vai telefona displejā redzami stabiņi vai cits indikators, kas norāda pārklājumu. Var gadīties, ka atrodies tādā vietā, kur ir vājš pārklājums. Tad vari telefona iestatījumos nomainīt tīkla veidu uz 3G vai pat 2G, noņemot automātisko tīkla izvēli/4G;
  5. ja tomēr neizdodas, vari pamēģināt SIM karti ielikt citā telefonā un paskatīties, vai tur darbojas. Iespējams, ka problēma ir SIM kartē vai pat pašā telefonā;
  6. pārbaudi, vai zvanītāja numurs nav ievietots tava telefona Melnajā sarakstā jeb nobloķēts;
  7. tas negadās bieži, taču mēdz būt ārkārtas situācijas, kad tev tuvumā esošajai bāzes stacijai ir notikusi avārija vai konstatēti traucējumi.

Noteikti informē mūs, ja sakari nav pieejami ne tikai tev, bet arī citiem cilvēkiem tev blakus. Tā var gadīties, ja ir kādi traucējumi vienā reģionā vai bāzes stacijā.

Joprojām nestrādā?
 
Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv.
 
Mēs novērtēsim, ja informēsi mūs arī tādā gadījumā, ja sakari nav pieejami ne tikai tev, bet arī apkārtējiem. Šādi var gadīties, ja ir kādi traucējumi konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti