Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Vairs nestrādā papildu SIM karte planšetei.

Ja tev ir aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā ar SIM karti, iespējamie iemesli var būt vairāki.
  1. Veicot tarifu plāna maiņu, papildu SIM kartē iekļautais apjoms tiek mainīts atbilstoši tarifu plānā iekļautajam apjomam. Taču pārliecinies, vai tarifu plānam, uz kuru nomainīji esošo, pienākas papildu SIM karte. Ja nomainīji Tele2 pieslēguma/pēcapmaksas tarifu plānu uz Zelta Zivtiņas pēcapmaksas tarifu plānu, papildu SIM karte tiek atslēgta. Ja vēlāk tomēr pārslēdz tarifu plānu atpakaļ uz Tele2 pieslēgumu, būs jādodas uz Tele2 centru un jāsaņem jauna SIM karte.
  2. Ja atslēdzi pieslēguma numuru telefonam, kuram klāt bija papildu SIM karte, tad arī šī SIM karte tiek atslēgta. Atslēdzot telefona pieslēguma numuru, papildu SIM karte tiek atslēgta nākošajā naktī.
  3. Ja SIM karte ir bojāta, nepieciešams saņemt jaunu. Visērtāk to būs samainīt Tele2 centrā – izsniegsim jaunu.

Vari pamēģināt arī restartēt ierīci, kurā izmanto papildu SIM karti. Lūdzu, pārliecinies arī, vai neesi iztērējis visu SIM kartē iekļauto datu apjomu (Mans Tele2 sadaļā "Patēriņš").

Ja joprojām nesaproti, kur varētu būt problēma, noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī raksti e-pastu uz tele2@tele2.lv.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti