Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?
Nevaru saprast, kāds man šobrīd ir tarifs.
Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Vai ir tarifi bez interneta?
Kā pieslēgt ģimenes piedāvājumus?
Kā es varu pieslēgt internetu telefonam?
Vai Bezlimits skolēniem pārslēgsies uz Bezlimits jauniešiem?
Numuru kādu laiku neizmantošu, vai ir tarifu plāns numura saglabāšanai?
Kurās valstīs Eiropā ar savu tarifu plānu varēšu izmantot pakalpojumus bez maksas?
Gribu mainīt tarifu plānu, bet parādās paziņojums, ka man ir neapstrādāti pasūtījumi. Ko tas nozīmē?
Es lietoju tarifu plānu, kur pakalpojumi atrodoties ārzemēs Eiropā ir iekļauti, bet rēķinā parādās maksa.
Vai es varu ierobežot saturu, kuru man bērns apskata savā telefonā?
Vai es varu sūtīt īsziņas vai MMS no sava Tele2 interneta numura?
Esmu cita operatora klients, ko jūs man varat piedāvāt?
Kā es varu pāriet ar savu numuru pie Tele2?
Lietoju Zelta Zivtiņas priekšapmaksas karti, kā es varu pāriet uz apmaksu ar rēķinu (pieslēgumu)?
Vēlos pieslēgumu ar jaunu numuru pie Tele2.
Esmu ārvalstu pilsonis, vai es varu kļūt par Tele2 klientu?
Vai es varu pāriet pie Tele2 ar fiksēto numuru?
Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Kāds ir mans tarifu plāns?
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Vai, atrodoties ārzemēs, tarifu plānā iekļauto datu apjomu varu izmantot vienā dienā?
Vai ir interneta limits ārzemēs ārpus ES/EEZ?
Vai man būs pieejami pakalpojumi?
Vai man būs jāmaksā par pakalpojumiem, ja došos uz ārzemēm?
Kas jādara, lai man būtu pieejams internets valstīs, kas nav iekļautas EEZ?
Ar ko man rēķināties, ja došos ceļojumā uz valsti, kas nav iekļauta EEZ?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā pieslēgt datu pakas izmantošanai ārzemēs?
Kas ir vietējais pieslēgums?
Kā zvanīt no ārvalstīm uz Latviju?
Kā tiek aprēķināta maksa par zvaniem, ja būšu ārzemēs?
Došos uz ASV, kas man jāzin?
Svarīgākais par pakalpojumu izmantošanu EEZ valstīs
Kāpēc ar manu numuru jāmaksā par pakalpojumiem EEZ papildus, ja manā tarifu plānā tas ir iekļauts bez maksas?
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Cik maksā zvani uz ārzemēm?
Kā rakstīt numuru, lai zvanītu/sūtītu īsziņu uz ārzemēm?
Kādi ir valstu starptautiskie kodi?
Vai ir jāmaksā par zvanu uz ārvalstīm, ja neviens neatbild vai atbild automātiskais atbildētājs?
Ja es zvanīšu uz ārzemēm, vai otram cilvēkam par to būs jāmaksā?
Vai man būs jāmaksā, ja es saņemšu zvanu no ārzemēm?
Vai ir kādas atlaides, ja es daudz zvanu uz ārzemēm?
Vai ir zvanu pakas, kas paredzētas zvaniem uz valstīm, kas nav iekļautas EEZ?
Cik maksā īsziņas uz ārzemēm?
Vai varu saņemt brīdinājumu, ja zvans tiek veikts uz starptautisku numuru?
Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā reģistrēties Mans Tele2? Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |