Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kas ir automātiskā rēķinu apmaksa no kartes?

Šis pakalpojums tev patiks, ja vēlies, lai tavi rēķini katru mēnesi būtu apmaksāti automātiski. Reģistrē karti Mans Tele2 un mēs izdarīsim visu tavā vietā.
Pēc maksājumu kartes reģistrācijas varēsi mainīt uzstādījumus, lai viss būtu kā tev patīk un ērti. Tu varēsi izvēlēties maksājumu datumu (10. – 13. vai 16. – 19.), mainīt e-pasta adresi, uz kuru vēlies saņemt paziņojumus par kartes darījumiem, kā arī pārslēgties uz manuālo maksājumu režīmu vienkārši izņemot atzīmi pie izvēlnes “Automātiskā rēķinu apmaksa”.

Ja tevis izvēlētajā periodā mēs mēģināsim saņemt apmaksu no reģistrētās kartes un maksājums kādu iemeslu dēļ būs neveiksmīgs (nav pietiekoši līdzekļu uz kartes, karte ir bloķēta bankā u. c.), tad mēs mēģināsi vēlreiz.
Ņem vērā, ka neatkarīgi no izvēlētā maksājumu intervāla, pēdējo reizi mēs mēģināsim saņemt maksājumu no kartes mēneša 19. datumā. Ja arī tas mēģinājums būs neveiksmīgs, tad portālā Mans Tele2 redzēsi, ka rēķins nav apmaksāts. Šajā gadījumā apmaksāt rēķinu vajadzēs pašam manuāli (vari to darīt turpat Mans Tele2). Nākamajā mēnesī automātiskā rēķinu apmaksa paliek spēkā.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti