Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Skatītākie jautājumi

Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā. Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts? Kā samaksāt rēķinu? Vēlos nomainīt tarifu plānu. Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?

Aizpildi pieteikumu un mēs ar tevi sazināsimies

Vēlies ar mums parunāt?
Tele2 diennakts
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* 1600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560600
E-pasts tele2@tele2.lv
Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem 80000600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas +371 29560600
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Garantijas remonts

Ierīces nodošana

Ierīces nodošana garantijas remontā

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Tele2 centros.

Atceries, ka remonts vienmēr izdevīgāks ar ierīču apdrošināšanu.

Remonta statuss

Pārbaudi ierīces remonta statusu

Informācija pieejama, ja tālrunis nodots Tele2 centros un SIA MTTC Latvija servisa centros.

Tu saņemsi informāciju uz savu norādīto kontakttālruni, tiklīdz uz remontu nodotais tālrunis tev būs pieejams Tele2 centrā.

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs

Sūtīt īsziņu uz Tele2 mobilo telefonu

 

Sūtīt SMS

Skatīt saņemto MMS

 

Skatīt MMS

Pārbaudi vai Tava ierīce atbalsta 4G

Pārbaudi savu 4G atbalstu
Ierīces atbilstība
SIM atbilstība
Telefonam IMEI kodu noskaidro zvanīšanas režīmā, nospiežot *#06#
Planšetei IMEI kods norādīts iestatījumos
Rūterim vai modemam IMEI kods redzams uz ierīces vai iepakojuma
Pārbaudīt
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti