Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Viss ir kārtībā!
2021. gada maijā veicām uzlabojumus Mans Tele2 maksājuma risinājumā. Tagad pašapkalpošanās portālā ar internetbanku var veikt arī avansa maksājumus vai samaksāt rēķinu pa daļām.
Tāpat arī esam integrējuši Swedbank maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ar kura palīdzību nodrošinām tev iespēju veikt ērtāku rēķina apmaksu.
Ņem vērā, ka, lai arī maksājuma forma tiek aizpildīta Swedbank internetbankas vidē, maksājuma uzdevums tiek izpildīts bankā, kurā atrodas konts, no kura maksājums tiek ierosināts.
Par PSD2 un Swedbank nodrošināto maksājumu ierosināšanas pakalpojuma risinājumu vairāk vari lasīt
šeit.
Tāpēc nesatraucies - droši vari veikt maksājumu Mans Tele2.
Ņem vērā, ka, veicot rēķina apmaksu Mans Tele2, naudas pārskaitījums tiek saņemts Tele2 Swedbank bankas kontā. Iespējams, tava banka paredz komisijas ieturēšanu naudas pārskaitījumiem uz citām bankām. Ja nevēlies maksāt bankas noteikto komisiju, vari arī par rēķinu samaksāt, veicot maksājumu caur internetbanku uz kādu no citiem Tele2 bankas kontiem. Uzzini vairāk
šeit.
! Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem,
bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes
PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt
PUK1 kodu.
PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā
Mans Tele2 - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mans Tele2, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc
PUK1 koda ievadīšanas, tev būs
jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai
sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Tikai daži pavisam vienkārši soļi un telefona numurs būs reģistrēts
Mans Tele2. Tiesa, ja Tev ir mobilā interneta pieslēgums bez balss pakalpojuma, vairāk par reģistrēšanos lasi
šeit.
1. Atver
Mans Tele2 , ievadi savu numuru un spied Reģistrēties.
2. Uz norādīto telefona numuru atnāks 4 zīmju kods. Ievadi to laukā Reģistrēšanas kods. Kods ir derīgs 15 minūtes. Ja nepagūsti to ievadīt 15 minūšu laikā, izvēlies "Atjaunot paroli" un saņemsi kodu vēlreiz.
3. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties
Mans Tele2.
Neaizmirsti par drošību! Parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1". Gatavs!
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) valstis ir:
Austrija, Beļģija, Bulgārija, Čehija, Dānija, Francija, Franču Gviāna, Grieķija, Gvadelupe, Horvātija, Igaunija, Islande, Itālija, Īrija, Kanāriju salas (Spānija), Kipra, Lietuva, Lihtenšteina, Luksemburga, Majota, Malta, Martinika, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Rumānija, Sintmārtena, Slovākija, Slovēnija, Somija, Spānija, Ungārija, Vācija, Zviedrija.
Ja dosies uz valsti, kas nav šajā sarakstā, tad par pakalpojumiem būs jāmaksā saskaņā ar viesabonēšanas tarifiem. Noskaidro tos
šeit.
Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa?
Nepatīkams pārsteigums – to ir vērts noskaidrot precīzāk.
Detalizētu informāciju par to, no kā veidojas rēķina summa, vienmēr vari redzēt rēķina PDF versijā. Informācija par izmantotajiem pakalpojumiem ir skatāma rēķina PDF versijas tālākajās lappusēs, kur redzami numuri, uz kuriem zvanīji vai sūtīji SMS, kā arī tas, cik daudz mobilo datu patērēji, kādas bija izmaksas.
Tāpat, noteikti iesakām izmantot arī
interaktīvo rēķinu www.mans.tele2.lv - tiešām ērti un pārskatāmi!
Biežākie iemesli, kāpēc rēķins var būt lielāks nekā ierasts:
- Tu veici zvanu uz numuru, kas ir maksas. Piemēram, īsie numuri (177, 1188, 1189 u.t.t.), ziedojumu tālruņi (šie numuri parasti sākās ar cipariem 900), CSC Telecom numuri (ne visi ir bezmaksas). Starp citu, vai tu zināji, ka vari pārbaudīt katra Latvijas numura operatoru mājaslapā www.numuri.lv ?
- Iepriekšējā mēnesī nopirki kādu paaugstinātas maksas pakalpojumu, piemēram, pirkumi sociālajos tīklos vai citās mājaslapās (draugiem.lv, Vkontakte, Odnoklassniki), pirkumi Appstore, Google Play veikalos u.t.t.
Vēl var gadīties, ka, atrodoties ārzemēs, zvanīji uz kādu numuru, kas tās valsts iedzīvotajiem ir bezmaksas, bet klientiem, kas izmanto viesabonēšanu, tas ir par maksu. Tie var būt, piemēram, vietējās bankas numurs u.c. Visus šos numurus gan nevaram uzskaitīt, pasaulē tomēr ir daudz valstis un vēl vairāk operatoru un dažādu pakalpojumu sniedzēju.
- Zvanīji vai rakstīji īsziņas uz ārzemēm. Sarunu izdrukā tu vari redzēt numurus, uz kuriem sūtītas īsziņas. Pievērs uzmanību valsts kodam (pirmie 3 cipari telefona numura priekšā). Latvijas valsts kods ir +371. Ja numuram priekšā redzi citus ciparus, tas ir ārzemju numurs. Maksa par zvaniem uz ārzemēm tiek rēķināta par pilnām minūtēm.
- Rēķinā ir iekļauts kavēts maksājums par iepriekšējo mēnesi.
Rēķinus sākam izgatavot katra mēneša pirmajā datumā. Ja samaksāji kavēto rēķinu 01. – 06. datumam, kavēto maksājumu tāpat redzēsi rēķinā. Nesatraucies! Ļoti vienkārši vari pārbaudīt, vai esam saņēmuši tavu maksājumu un cik šobrīd ir summa apmaksai. Izmanto
Mans Tele2 vai mūsu
jauno mobilo lietotni.
- Izmaksāji ierīci, kas bija paņemta uz nomaksu. Ierīces izmaksa notiek Tele2 centrā uz vietas, tomēr mums tāpat tas ir jāiekļauj rēķinā. Tava uz vietas iemaksātā summa ir kā avansa maksājums uz tavu klienta numuru un tiek novirzīts uz rēķina apmaksu. Tātad maksa rēķinā uzrādīsies, bet tu to jau esi apmaksājis.
Ja rēķina summa ir daudz lielāka kā biji paredzējis, mēs varam izskatīt iespēju pagarināt rēķina apmaksas termiņu. Uzzini vairāk:
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Ja tomēr paliek neskaidrības par rēķina summu un izmantotajiem pakalpojumiem, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot ziņu no
Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Mēs palīdzēsim tikt skaidrībā.