Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Cik daudz interneta patērē populārākās lietotnes (aplikācijas)?
Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Kā sekot līdzi, cik interneta esmu izmantojis un cik vēl palicis?
Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?
Kas ir automātiskā un manuālā tīkla izvēle telefonā?
No kā ir atkarīgs interneta ātrums telefonā?
Nesaprotu, vai telefonā izmantoju mobilos datus vai Wi-Fi.
Es vēlos atslēgt iespēju lietot internetu savā telefonā.
Vai es varu ar savu datoru pieslēgties telefonam, lai izmantotu internetu datorā?
Kas notiks, ja pārtērēšu tarifu plānā iekļauto interneta apjomu?
Cik maksās internets ārzemēs?
Kas vajadzīgs, lai man darbotos internets ārzemēs?
Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās.
Kā pieslēgt fiksēto IP adresi?
Kur es varu atrast rūtera uzstādīšanas instrukciju?
Vai es varu izmantot internetu datorā vai planšetē ārzemēs?
Ko es varu izdarīt rūtera vadības programmā?
Man neizdodas uzstādīt rūteri.
Kāds būs interneta pieslēgums manās mājās?
Kas notiks, ja es iztērēšu savu datu apjomu?
Kādu rūteri labāk izvēlēties – MiFi vai internetu mājai?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kāds ir Tele2 4G interneta ātrums?
Kāpēc lejupielādes ātrums (download) ir daudz lielāks nekā augšupielādes ātrums (upload)?
Vai bezvadu rūterim ir nepieciešama SIM karte?
Kā darbojas 4G rūteris?
Kad būs pieejams 5G tīkla veids?
Man telefonā rādās tikai 1-2 zonas stabiņi 4G tīklā.
Man neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Kur mājās vislabāk novietot rūteri, lai signāls būtu labs?
Ja es gribu pieslēgt fiksēto internetu, vai man vajadzēs ievilkt mājās kabeļus?
Man nestrādā mājās fiksētais internets
Kā varu zināt, kāds ātrums būs pieejams manā adresē ar Tele2 fiksēto internetu?
Kāds ir minimālais un maksimālais Tele2 fiksētā interneta ātrums?
Man jau ir fiksēto interneta piegādātāju vadi manā dzīvoklī. Vai man tāpat vajag tos ierīkot no jauna?
Skatītākie jautājumi
Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Līguma termiņš. Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Vēlos pārslēgt savu numuru uz citu cilvēku/uzņēmumu.Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |