Vēl neesi Tele2 klients?


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa?

Nepatīkams pārsteigums – to ir vērts noskaidrot precīzāk.
 
Detalizētu informāciju par to, no kā veidojas rēķina summa, vienmēr vari redzēt rēķina PDF versijā. Informācija par izmantotajiem pakalpojumiem ir skatāma rēķina PDF versijas tālākajās lappusēs, kur redzami numuri, uz kuriem zvanīji vai sūtīji SMS, kā arī tas, cik daudz mobilo datu patērēji, kādas bija izmaksas.

Biežākie iemesli, kāpēc rēķins var būt lielāks nekā ierasts:
  • Tu veici zvanu uz numuru, kas ir maksas. Piemēram, īsie numuri (177, 1188, 1189 u.t.t.), ziedojumu tālruņi (šie numuri parasti sākās ar cipariem 900), CSC Telecom numuri (ne visi ir bezmaksas). Starp citu, vai tu zināji, ka vari pārbaudīt katra Latvijas numura operatoru mājaslapā www.numuri.lv ?



 
  • Iepriekšējā mēnesī nopirki kādu paaugstinātas maksas pakalpojumu, piemēram, pirkumi sociālajos tīklos vai citās mājaslapās (draugiem.lv, Vkontakte, Odnoklassniki), pirkumi Appstore, Google Play veikalos u.t.t.



 

Vēl var gadīties, ka, atrodoties ārzemēs, zvanīji uz kādu numuru, kas tās valsts iedzīvotajiem ir bezmaksas, bet klientiem, kas izmanto viesabonēšanu, tas ir par maksu. Tie var būt, piemēram, vietējās bankas numurs u.c. Visus šos numurus gan nevaram uzskaitīt, pasaulē tomēr ir daudz valstis un vēl vairāk operatoru un dažādu pakalpojumu sniedzēju.
 
  • Zvanīji vai rakstīji īsziņas uz ārzemēm. Sarunu izdrukā tu vari redzēt numurus, uz kuriem sūtītas īsziņas. Pievērs uzmanību valsts kodam (pirmie 3 cipari telefona numura priekšā). Latvijas valsts kods ir +371. Ja numuram priekšā redzi citus ciparus, tas ir ārzemju numurs. Maksa par zvaniem uz ārzemēm tiek rēķināta par pilnām minūtēm.


  • Rēķinā ir iekļauts kavēts maksājums par iepriekšējo mēnesi.


Rēķinus sākam izgatavot katra mēneša pirmajā datumā. Ja samaksāji kavēto rēķinu 01. – 06. datumam, kavēto maksājumu tāpat redzēsi rēķinā. Nesatraucies! Ļoti vienkārši vari pārbaudīt, vai esam saņēmuši tavu maksājumu un cik šobrīd ir summa apmaksai. Izmanto Mans Tele2 vai mūsu jauno mobilo lietotni.
 
  • Izmaksāji ierīci, kas bija paņemta uz nomaksu. Ierīces izmaksa notiek Tele2 centrā uz vietas, tomēr mums tāpat tas ir jāiekļauj rēķinā. Tava uz vietas iemaksātā summa ir kā avansa maksājums uz tavu klienta numuru un tiek novirzīts uz rēķina apmaksu. Tātad maksa rēķinā uzrādīsies, bet tu to jau esi apmaksājis.


Ja rēķina summa ir daudz lielāka kā biji paredzējis, mēs varam izskatīt iespēju pagarināt rēķina apmaksas termiņu. Uzzini vairāk: Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
 
Ja tomēr paliek neskaidrības par rēķina summu un izmantotajiem pakalpojumiem, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Mēs palīdzēsim tikt skaidrībā.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti