Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Veicot maksājumu, nenorādīju klienta numuru maksājuma mērķī.

Tas gan nav īpaši labi! Veicot maksājumu caur internetbanku, ir svarīgi, lai būtu norādīts klienta numurs. Tas nodrošina, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums.
 
Ja neesi norādījis klienta numuru, bet bankas konts ir noformēts uz tava vārda (uz tā paša, uz kā pieslēguma numurs/-i pie Tele2), tad maksājums nekur nepazudīs. Vienīgais, var gadīties, ka paies ilgāks laiks nekā ierasts, kamēr maksājums ienāks.
 
Ja bankas konts ir noformēts uz cita cilvēka vārda, turklāt maksājuma mērķī netika norādīts klienta numurs, kuram šis maksājums ir paredzēts, mēs to saņemsim, tomēr sistēma nezinās, uz kuru klienta numuru šo maksājumu tālāk novirzīt.
 
Bet bez satraukuma! Sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Ja šādi veici maksājumu, obligāti pievieno vēstulei maksājuma uzdevumu no internetbankas. Tā mēs ātrāk atradīsim šo maksājumu.
 
Nokārtosim!
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti