× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kādi ir pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi?

Pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi:
-  Pagarināto garantiju var iegādāties ierīces (portatīvais dators, rūteri, audio tehnika u.c.) pirkuma brīdī Tele2 centros vai Tele2 interneta veikalā. 
-  Var apdrošināt ierīci gan tad, ja to plāno lietot pats, gan arī ta, ja nodosi to lietošanā kādam citam.
-  Pakalpojums pieejams tikai privātpersonām. 
-  Pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2.
-  Maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā.
-  Pagarinātās garantijas segums darbojas visā pasaulē, bet ierīces remonts tiek veikts tikai Latvijā. Ja ierīce atrodas ārpus Latvijas, ierīce Klientam jānogādā līdz Latvijai pašam. 
-  Pagarinātās garantijas apdrošināšanai pašrisks ir 0 EUR, tas nozīmē, ka no tavas puses nebūs nepieciešams līdzmaksājums ierīces remonta vai aizvietošanas gadījumā.

Tele2 nepiedāvā pagarinātās garantijas apdrošināšanu ierīcēm, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 3 499,99. 
Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.PGT2.01 atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments atrodams šeit.

Sūdzību izskatīšanas procedūra apdrošināšanas gadījumos pieejama šeit

Tele2 ir reģistrēts kā Papildu pakalpojuma starpnieks AAS BALTA starpnieku reģistrā: Tele2, SIA 40003272854, Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, tel. 67060796, e-pasta adrese tele2@tele2.lv.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti