Biznesam  |  Blogs  |  RU
Saņem izdevīgu piedāvājumu


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kādi ir pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi?

Pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi:
-  Pagarināto garantiju var iegādāties ierīces (portatīvais dators, rūteri, audio tehnika u.c.) pirkuma brīdī Tele2 centros vai Tele2 interneta veikalā. 
-  Var apdrošināt ierīci gan tad, ja to plāno lietot pats, gan arī ta, ja nodosi to lietošanā kādam citam.
-  Pakalpojums pieejams tikai privātpersonām. 
-  Pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2.
-  Maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā.
-  Pagarinātās garantijas segums darbojas visā pasaulē, bet ierīces remonts tiek veikts tikai Latvijā. Ja ierīce atrodas ārpus Latvijas, ierīce Klientam jānogādā līdz Latvijai pašam. 
-  Pagarinātās garantijas apdrošināšanai pašrisks ir 0 EUR, tas nozīmē, ka no tavas puses nebūs nepieciešams līdzmaksājums ierīces remonta vai aizvietošanas gadījumā.

Tele2 nepiedāvā pagarinātās garantijas apdrošināšanu ierīcēm, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 3 499,99. 
Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.PGT2.01 atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments atrodams šeit.


 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti