T2C

Tavs vistuvākais Tele2 centrs
Internetveikals

Godātie Tele2 klienti!
Atgādinām, ka šobrīd līdz 12. maijam ir slēgti Tele2 klientu apkalpošanas centri, rūpējoties par “Tele2” darbinieku, klientu un sabiedrības veselību. Visu svarīgāko varat izdarīt tepat – mūsu mājaslapā, Mans Tele2 vai aplikācijā. Šeit var attālināti samaksāt rēķinus, pieslēgt vai mainīt pakalpojumus, kā arī iegādāties ierīces, kuras piegādāsim bez maksas visā Latvijā. Informāciju par to kā saņemt visu nepieciešamo atbalstu, kamēr mūsu centri ir slēgti, atradīsiet šeit.

Noderīgi

Citi jautājumi
Kas ir Mans Tele2?
Īsumā – Mans Tele2 ir pašapkalpošanās portāls, kas vienlīdz ērti noderēs gan privātpersonām, gan juridiskām personām.
Tev tas ir pārskatāmākais veids, kā kontrolēt mobilo pakalpojumu izmaksas, veikt pakalpojumu izmaiņas un apmaksāt rēķinus.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.

Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
 
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 - sadaļā "Mani pakalpojumi".
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.

Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim! 
Kā nobloķēt/atbloķēt SIM karti?
Drošības nolūkos iesakām bloķēt SIM karti, ja tā ir pazaudēta vai arī nevēlies, lai kāds to varētu izmantot.

Lai bloķētu SIM kartes darbību, sazinies ar mums, zvanot uz Tele2 info (1600 / 29560600) vai rakstot ziņu Mans Tele2.

Ņem vērā, ka SIM kartes bloķēšana nepārtrauc tavu noslēgto līgumu ar Tele2. Tev lietošanā izsniegtais numurs joprojām ir aktīvs, līdz ar to tiek aprēķināta arī abonēšanas maksas. Lai atjaunotu numura darbību, tev nepieciešama jauna SIM karte. Ka to izdarīt, skaties šeit.

Ja vēlies pārtraukt līgumu ar savu numuru vai saglabāt to uz kādu laiku, jo neplāno to izmantot, noteikti sazinies ar mums un mēs palīdzēsim atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN kodu un nezini PUK1 kodu, atbildi atradīsi šeit.
 
Ko es varu darīt Mans Tele2?
Patiesībā jau – visu, kas ikdienā nepieciešams! Mans Tele2 vari:
  • samaksāt un apskatīt rēķinu, kā arī rēķinā redzēt tos, uz kuriem zvanīji, kam sūtīji SMS, un cik interneta datu ir notērēts;
  • redzēt šī brīža pakalpojumu patēriņu;
  • nomainīt tarifu plānu, pieslēgt datu pakas un citus pakalpojumus;
  • noskaidrot PUK kodu, ja to nezini un nevari atbloķēt telefonu.
Šīs un daudzas citas lietas vari bez sarežģījumiem paveikt pats, un atstātu laiku citām, svarīgām nodarbēm.
Kā es varu samaksāt rēķinu skaidrā naudā?
Tele2 rēķinus skaidrā naudā vari samaksāt veikalos Maxima, Narvesen tirdzniecības vietās. Par šo pakalpojumu būs jāmaksā komisijas maksa, atkarībā no tirgotāja.
Man neizdodas ieiet Mans Tele2 – kāpēc?
Ak vai! Visdīzāk viens no diviem –
1) ja iepriekš neesi izmantojis Mans Tele2, pirms autorizēšanās vajadzēs reģistrēties;
2) ja esi aizmirsis paroli, arī to var ātri risināt – skaties šeit.
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Tarifu plāna maiņai ir vairākas iespējas:
  • vari to āri un ērti nomainīt savā Mans Tele2 profilā, sadaļā "Mani pakalpojumi" > "Tarifu plāns" > "Mainīt";
  • Tele2 lietotnē savā Android vai IOS telefonā;
  • interneta veikalā – izvēlies tarifu plānu un atzīmē, ka jauno tarifu lietosi ar esošo Tele2 numuru.
Kas ir automātiskā pieslēgšanās ar Tele2 telefona numuru?
Tas ir viegls veids, kā redzēt savu datu patēriņu un veikt darbības, vienkārši ieejot telefona internetā. Ar ieslēgtiem mobilajiem datiem un izslēgtu Wi-Fi, Tu no sava numura vari uzreiz atvērt Mans Tele2 profilu. Nekādas autorizācijas!
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Jā! Jaunu SIM karti savam numuram vari pasūtīt arī Mans Tele2 sadaļā "Mani pakalpojumi" > "Mainīt SIM karti". Karti mēs nosūtīsim tev vēstulē uz jebkuru vietu Latvijā, ar Latvijas Pasta starpniecību. Kopumā tas var aizņemt 3 – 5 darba dienas.

Jaunu SIM karti sūtīsim neaktivizētu, tādēļ pakalpojumus varēsi izmantot arī ar veco SIM karti līdz brīdim, kad saņemsi jauno SIM karti. Lai varētu sākt izmantot jauno SIM karti, nepieciešams zvanīt uz Tele2 info (1600 / 29560600) un nosaukt:
  • telefona numuru;
  • līgumā norādīto paroli (tā pieejama Mans Tele2 sadaļā Mani pakalpojumi);
  • pēdējos 5 ciparus, kas norādīti uz jaunās SIM kartes.

Svarīgi! Lai saglabātu telefona grāmatiņas saturu un citus datus no esošās SIM kartes, pirms jaunās SIM kartes aktivizēšanas iesakām tos pārkopēt savā telefonā vai veikt datu sinhronizāciju (piemēram, ar Google kontu vai iCloud), jo jaunajā SIM kartē šie dati nebūs saglabāti.

Informācija par to, cik izmaksās SIM kartes maiņa, ir pieejama šeit.
Nestrādā/lēns internets
Šobrīd daudzi strādā un mācās no mājām, kas rada lielāku tīkla noslodzi nekā ierasts. Interneta ātrums tiek dalīts uz viesiem lietotājiem, kas pieslēgušies bāzes stacijai.

Mēs nepārtraukti visu diennakti sekojam līdzi tīkla darbībai un reaģējam, ja tas nepieciešams. Mūsu tehniķi izbrauc uz notikumu vietām, lai veiktu darbus bāzes stacijās. Tāpat turpinās ierastie darbi tīkla kapacitātes uzlabošanai. Paldies par sapratni!
Vēlos reģistrēties Mans Tele2. Man ir Tele2 mājas internets.
1. Dodies uz Mans Tele2 reģistrēšanās lapu un ievadi numuru, uz kuru reģistrēts internets datoram, kā arī PUK 1 kodu. Tas norādīts uz SIM kartes plastikāta ietvara.
2. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2. Atceries par drošību! Parolei jābūt vismaz 6 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1".

Ir paveikts!
Aizmirsu Mans Tele2 paroli – ko tālāk?
1. Būs vienkārši. Atver Mans Tele2 un spied “Aizmirsu paroli”.
2. Ievadi savu telefona numuru.
3. Uz norādīto numuru saņemsi kodu, kuru būs jāievada pirms paroles maiņas;
4. Ievadi savu jauno paroli.

Drošības labad parolei jābūt vismaz 6 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1". Tomēr labāk izvēlies ko personiskāku par ši, lai vairs nav grūtību atcerēties. Lai labi turās!

Ja aizmirsi paroli, bet Tev Tele2 ir tikai mājas interneta pieslēgums, ievadi interneta pieslēguma numuru, ko vari apskatīt to vari savā Līgumā, un PUK 1 kodu. Tas būs norādīts uz SIM kartes plastikāta ietvara. Tūliņ nomainīsim!
Kā nomainīt Mans Tele2 paroli?
1. Paroles regulāra maiņa ir apsveicams solis drošībai! Atver Mans Tele2 un autorizējies ar esošo paroli. Ja autorizēsies ar internetbanku vai sociālajiem tīkliem, Mans Tele2 paroli nomainīt nevarēsi.
Ja neatceries savu esošo Mans Tele2 paroli, spied šeit.
2. Atver sadaļu “Mani dati”.
3. Sadaļā “Mainīt Mans Tele2 paroli” ievadi esošo paroli, divas reizes jauno paroli un spied pogu “Manīt”. Esi drošs! Parolei jābūt vismaz 6 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1".
Kā nopirkt telefonu interneta veikalā?
  1. Izvēlies telefonu, kas visvairāk iet pie sirds.
  2. Izlem - pirksi to nomaksā vai uzreiz par pilnu cenu.
  3. Ņemsi nomaksā? Lieliski! Izvēlies, uz cik ilgu laiku - no 3 līdz 36 mēnešiem.
  4. Ja jau esi Tele2 klients, sadaļā "Tarifu plāns" atzīmē, ar kādu pieslēgumu lietosi jauno telefonu. Ja vēl neesi mūsu klients, bet gribi nopirkt telefonu nomaksā, izvēlies jaunu numuru vai pārnāc ar esošo no cita operatora.
  5. Uzmanību, ļoti svarīgs punkts! Izvēlies jaunā telefona krāsu.
  6. Drošs paliek nedrošs - iesakām pievienot arī telefona apdrošināšanu.
  7. Bungu rīboņa! Spied pogu “Pirkt”. 
  8. Autorizējies ar internetbanku, Mans Tele2 vai reģistrējoties kā jauns klients. Izvērtējot līdzšinējo sadarbību un klienta parādvēsturi, ierīcei var tikt piemērota pirmā iemaksa. Neuztraucies - tas samazina ikmēneša maksājumu.
  9. Gandrīz galā! Norādi, kur un kad mums tev piegādāt jauno telefonu.
  10. Izvēlies apmaksas veidu, veic apmaksu un gaidi ciemos DPD kurjeru. Gatavs!
Lai labi kalpo!
Kādos veidos var pieslēgties Mans Tele2?
Dažādi ceļi ved uz Mans Tele2! Pēc reģistrācijas pašapkalpošanās portālā TU vari autorizēties šādos veidos:
  1. Ērti – Tu vari atvērt savu Mans Tele2 profilu, bez papildu autorizācijas no sava numura, ar ieslēgtiem mobilajiem datiem un izslēgtu Wi-Fi. Šādi pieslēdzoties Tu varēsi veikt tarifu plāna maiņu, apskatīt šī mēneša patēriņu u.c. Dažas Mans Tele2 iespējas bez autorizācijas nav pieejamas, un pie šīm sadaļām gan redzēsi informatīvu paziņojumu ar lūgumu autorizēties.
  2. Klasiski – ar paroli. Lai pieslēgtos, ievadi Mans Tele2 savu numuru un reģistrēšanās brīdī izvēlēto paroli.
  3. Kā bankā – jeb ar internetbankas starpniecību – izvēlies savu banku sadaļā "Pieslēgties ar internetbanku", autorizējies tajā un nosūti datus.
  4. Mūsdienīgi – ar sociālo tīklu Facebook.com, Draugiem.lv vai Google.com kontiem – lai aktivizētu šo iespēju, vispirms nepieciešams autorizēties Mans Tele2 ar paroli un tad piesaistīt profilam vēlamā sociālā tīkla kontu sadaļā “Mani dati”.
Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Tiklīdz redzi, ka telefons ir pazudis, rīkojies!
 
  1. Noteikti sazinies ar mums, zvanot uz numuru 1600! Mēs nobloķēsim tavu SIM karti.

    Jaunu SIM karti varēsi saņemt jebkurā Tele2 centrā. Atceries vien paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte), un mēs  tev uzreiz izsniegsim jaunu SIM karti ar to pašu numuru.
    Maksa par jaunu SIM karti ir 5,17 EUR, kuru varēsi apmaksāt uzreiz uz vietas vai kopā ar nākamo rēķinu.

    Ja SIM karti tomēr atradīsi un vēlēsies atbloķēt, varēsi to bez maksas izdarīt jebkurā Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. Ja tev nav iespējas atnākt, jaunu SIM karti vari pasūtīt arī Mans Tele2 sadaļā "Mani pakalpojumi" > "Mainīt SIM karti" un saņemt to caur Latvijas Pastu. SIM kartes saņemšana aizņems 3-5 darba dienas.
     
  2. Varbūt viss vēl nav zaudēts! Ja telefonā biji uzstādījis iespēju sekot sava telefona atrašanās vietai, vari mēģināt apskatīties, kurā vietā tas pēdējo reizi savienojies ar internetu.

    Telefonā šī funkcija ir nosaukta “Find my device / Find my iPhone“. Vairāk uzzini sava telefona lietošanas instrukcijā vai ražotāja mājaslapā (Apple, Samsung). Dažiem telefoniem ir arī iespēja iestatīt tekstu, kas parādās telefona ekrānā, piemēram, kontaktinformāciju telefona atradējam.
     
  3. Ja tomēr nav veicies, telefons ir nozagts vai nav cerību to atrast, Tele2 var bloķēt tā IMEI kodu. Tas nozīmē, ka tavu telefonu neviens cits nevarēs izmantot, un  tikai pats varēsi  to atbloķēt, uzrādot telefona pirkšanas dokumentus (čeks, līgums).

    Telefonu pēc tava lūguma varam bloķēt arī tad, ja tas nav iegādāts pie mums. Lai bloķētu telefona IMEI kodu, tev jādodas uz kādu no Tele2 centriem , līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte) un telefona pirkšanas dokumentus (čeks, līgums), kur norādīts ierīces IMEI kods. Ja tev nav iespēja uzrādīt telefona pirkšanas dokumentus, ierīci bloķēt mēs nevarēsim. Šādā situācijā iesakām rakstīt iesniegumu Valsts Policijā.

    Telefona bloķēšana notiek 24 stundu laikā no brīža, kad Tele2 saņem tavu pieteikumu ierīces IMEI koda bloķēšanai. Tādēļ, ja vēlies ierobežot savas ierīces darbību, iesakām to pieteikt pēc iespējas drīzāk.

    Ja pēc bloķēšanas tomēr atradīsi ierīci, atbloķēt to varēsi jebkurā Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un ierīces pirkuma dokumentus (čeks, līgums). Telefons tiks atbloķēts 24 stundu laikā.

    Pārbaudīt, vai ierīces IMEI kods ir bloķēts vai nē, vari šeit.
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Tikai daži pavisam vienkārši soļi un telefona numurs būs reģistrēts Mans Tele2. Tiesa, ja Tev ir mobilā interneta pieslēgums bez balss pakalpojuma, vairāk par reģistrēšanos lasi šeit.

1. Atver Mans Tele2 , ievadi savu numuru un spied Reģistrēties.
2. Uz norādīto telefona numuru atnāks 4 zīmju kods. Ievadi to laukā Reģistrēšanas kods. Kods ir derīgs 15 minūtes. Ja nepagūsti to ievadīt 15 minūšu laikā, izvēlies "Atjaunot paroli" un saņemsi kodu vēlreiz.
3. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2.

Neaizmirsti par drošību! Parolei jābūt vismaz 6 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1". Gatavs!
Kā izmantot 14 dienu atgriešanas tiesības, ja nopirku telefonu interneta veikalā?
Atteikuma tiesības var izmantot 14 dienu laikā kopš ierīces saņemšanas. Tā kā Tele2 centri šobrīd ir slēgti līdz 14. aprīlim, ierīci varēsi atgriezt pēc tam, kad tie atkal būs atvērti. Lūdzu ņem vērā, lai atgrieztu ierīci, tā nevar būt lietota vai bojāta.
Kur es varu nopirkt jaunu telefonu, planšetdatoru vai datoru?
Mūsu interneta veikalā! Ja kaut kas nesanāk, meklē atbildi šeit - Kā nopirkt telefonu interneta veikalā?
Kā varu nopirkt aksesuārus telefonam (aizsargstikliņš, vāciņš)?
Telefonu aksesuārus pagaidām tirgojam tikai Tele2 centros. Tā kā tie ir slēgti līdz 14. aprīlim, tad pagaidām šīs preces pie mums iegādāties nevarēsi.
Kā nodot ierīci uz Baltas apdrošināšanas remontu?
Vispirms ierīce jānogādā uz autorizētu servisu (SIA MTTC).
To vari izdarīt gan klātienē, atnākot uz MTTC servisa centru, gan attālināti, izmantot Omniva pakomātus vai kurjeru. Sūtīšanas izmaksas mēs kompensēsim uz tavu rēķinu apmaksu.
Klātienē: SIA MTTC servisa centru adreses.

Attālināti:
1. Atver https://www.mttc.lv/
2. Spied uz "Reģistrācijas forma"


3. Skrullē lapu uz leju, kur būs visi ražotāji un modeļi.
4. Jāaizpilda lauki:
  • IMEI;
  • izvēlas bojājuma simptomus;
  • apraksta problēmu un ievada arī telefona atbloķēšanas kodu;
  • ieklikšķini lauku garantijas remonts (jā, arī Balta apdrošināšanas gadījumā);


5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
  1. Omniva terminal – jāievada Omnivas automāta adrese un arī adrese, uz kurieni saņemsi atpakaļ. Sūtījums maksā 0,01 EUR vienā virzienā (kopā 0,02 EUR). 
  2. Ar kurjeru, tad uz norādīto adresi atbrauks kurjers. Jāizvēlas arī tas, kā saņemsi ierīci atpakaļ. Sūtījums maksā 2,50 EUR vienā virzienā (kopā 5,00 EUR). Ja izvēlēsies šo variantu - mēs kompensēsim 5,00 EUR uz tavu nākamo rēķinu. Lai saņemtu kompensāciju, uzraksti mums no Mans Tele2 sadaļas Pastkastīte, norādot remonta numuru (LEPXXXXXX). 
6. Jāaizpilda kontaktinformācija, lai servisa darbinieks neskaidrību gadījumā var ar tevi sazināties:


7. Jāapstiprina, ka piekrīti noteikumiem un datu apstrādei un jāveic apmaksa.

 
Kā nodot ierīci uz garantijas remontu?
Vispirms ierīce jānogādā uz autorizētu servisu (SIA MTTC). 
To vari izdarīt gan klātienē, atnākot uz MTTC servisa centru, gan attālināti, izmantot Omniva pakomātus vai kurjeru. Sūtīšanas izmaksas mēs kompensēsim uz tavu rēķinu apmaksu.

Klātienē:
SIA MTTC servisa centru adreses.
Attālināti: 
1. Atver https://www.mttc.lv/
2. Spied uz "Reģistrācijas forma"

 
3. Skrullē lapu uz leju, kur būs visi ražotāji un modeļi.
4. Jāaizpilda laukus:
  • IMEI
  • izvēlas bojājumi/simptomi
  • apraksta problēmu vai atbloķēšanas kodu
  •  ja ir garantijas remonts, tad ieklikšķi


5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
  1. Omniva terminal – jāievada Omnivas automāta adreses un arī adrese, uz kurieni saņemsi atpakaļ. Sūtījums maksā 0,01 EUR vienā virzienā (kopā 0,02 EUR). 
  2. Ar kurjeru, tad uz norādīto adresi atbrauks kurjers. Jāizvēlas arī tas, kā saņemsi ierīci atpakaļ. Sūtījums maksā 2,50 EUR vienā virzienā (kopā 5,00 EUR). Ja izvēlēsies šo variantu - mēs kompensēsim 5,00 EUR uz tavu nākamo rēķinu. Lai saņemtu kompensāciju, uzraksti mums no Mans Tele2 sadaļas Pastkastīte, norādot remonta numuru (LEPXXXXXX). 
6. Jāaizpilda kontaktinformācija, lai servisa darbinieks neskaidrību gadījumā var ar tevi sazināties:

 
7. Jāapstiprina, ka piekrīti noteikumiem un datu apstrādei un jāveic apmaksa.
Kā atgriezt rūteri un atslēgt interneta numuru?
Sazinies ar mums, zvanot uz info tālruni (1600 vai 29560600). Visu nokārtosim.
Es vēlos samainīt rūteri, kā to izdarīt?
Sazinies ar mums, zvanot uz info tālruni (1600 vai 29560600). Visu nokārtosim.
Kā izmaksāt ierīci?
Sazinies ar mums, zvanot uz info tālruni (1600 vai 29560600). Visu nokārtosim.

Ādaži, t/c Apelsīns

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

Rīgas gatve 5, Ādaži, Ādaži

Bauska, t/c Rimi

Darba laiks

Darba d.
10.00-20.00
Sestd.
10.00-20.00
Svētd.
10.00-20.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00-18.00

Adrese

Pionieru iela 2, Bauska

Cēsis, t/c Globuss

Darba laiks

Darba d.
9.00-19.00
Sestd.
9.00-18.00
Svētd.
10.00-16.00

Adrese

Raiņa iela 26/28, Cēsis

Daugavpils, Salons

Darba laiks

Darba d.
09.00-18.00
Sestd.
10.00-15.00
Svētd.
Brīvs

Adrese

Kandavas iela 19, Daugavpils

Daugavpils, t/c Solo

Darba laiks

Darba d.
09.00-20.00
Sestd.
09.00-20.00
Svētd.
09.00-20.00

Adrese

Rīgas iela 9, Daugavpils

Dobele, t/c Rimi

Darba laiks

Darba d.
09.00-21.00
Sestd.
09.00-21.00
Svētd.
09.00-20.00

Adrese

Brīvības iela 30, Dobele

Jēkabpils, t/c Sēlija

Darba laiks

Darba d.
09.00-21.00
Sestd.
09.00-21.00
Svētd.
09.00-21.00

Adrese

Vienības iela 7, Jēkabpils

Jelgava, t/c Vivo

Darba laiks

Darba d.
9.00-21.00
Sestd.
9.00-21.00
Svētd.
9.00-21.00

Adrese

Katoļu iela 18, Jelgava

Jelgava, TC Valdeka

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00
 

Adrese

Rīgas 11a, Jelgava

Jūrmala, t/c Lielupe (Rimi)

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

Viestura iela 22, Jūrmala

Kuldīga, t/c Rimi

Darba laiks

Darba d.
9.00-20.00
Sestd.
9.00-19.00
Svētd.
10.00-18.00

Adrese

Sūru iela 2, Kuldīga

Liepāja, t/c Ostmala

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
No 22.02.2020 veikals tiks slēgts uz rekunstrukcijas laiku.

Adrese

Kārļa Zāles laukums 8, Liepāja

Liepāja, t/c XL Sala

Darba laiks

Darba d.
10.00-20.00
Sestd.
10.00-20.00
Svētd.
10.00-20.00

Adrese

Klaipēdas iela 62, Liepāja

Liepāja, t/c Kurzeme

Darba laiks

Darba d.
10.00-20.00
Sestd.
10.00-20.00
Svētd.
10.00-17.00

Adrese

Lielā iela 13, Liepāja

Madona, t/c Maxima

Darba laiks

Darba d.
9.00-20.00
Sestd.
9.00-20.00
Svētd.
10.00-18.00

Adrese

Rūpniecības iela 49, Madona

Ogre, t/c Dauga

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-20.00

Adrese

Rīgas iela 23, Ogre

Rēzekne, t/c Maxima

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10:00-20.00

Adrese

Atbrīvošanas aleja 141a, Rēzekne

Rēzekne, Salons

Darba laiks

Darba d.
09.00-18.00
Sestd.
09.00-15.00
Svētd.
Brīvs
No 2020. gada 1. janvāra Tele2 centrs Rēzeknē Dārzu ielā 18a tiks slēgts. Tuvākais Tele2 centrs, kur laipni gaidīsim klientus, atrodas Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 141a, t/c Maxima.
Ja vēlies iepirkties nāc uz šejieni, vai, ja kaut kas nav skaidrs, tad meklē atbildi šeit.  

Adrese

Dārzu iela 18a, Rēzekne

Rīga, t/c Alfa

Darba laiks

Darba d.
10.00-22.00
Sestd.
10.00-22.00
Svētd.
10.00-22.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

Brīvības gatve 372, Rīga

Rīga, t/c Akropole

Darba laiks

Darba d.
10.00-22.00
Sestd.
10.00-22.00
Svētd.
10.00-22.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 20.00

Adrese

Maskavas iela 257, Rīga

Rīga, t/c Dole

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00

Adrese

Maskavas iela 357 , Rīga

Rīga, t/c Domina

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.30

Adrese

Ieriķu iela 3, Rīga

Rīga, t/c Damme

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
Darba laiks 30.01.2020. - 31.02.2020. 
30.01.2020. 10.00 - 18.00
31.01.2020. 12:00 - 21:00

Adrese

Kurzemes prospekts 1a, Rīga

Rīga, t/c Galerija Centrs

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00

Adrese

Audēju iela 16, Rīga

Rīga, t/c Mols

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00

Adrese

Krasta iela 46, Rīga

Rīga, t/c Maxima

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

Slokas iela 115, Rīga

Rīga, t/c Maxima

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

A.Saharova iela 20a, Rīga

Rīga, t/c Maxima

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00

Adrese

A.Deglava iela 67, Rīga

Rīga, t/c Origo

Darba laiks

Darba d.
10.00-22.00
Sestd.
10.00-22.00
Svētd.
10.00-22.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 19.00

Adrese

Stacijas laukums 2, Rīga

Rīga, t/c Origo (B tunelis)

Darba laiks

Darba d.
09:00-21:00
Sestd.
09:00-21:00
Svētd.
09:00-21:00

Adrese

Stacijas laukums 2, Rīga

Rīga, t/c Rīga Plaza

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00

Adrese

Mūkusalas iela 71, Rīga

Rīga, t/c Spice

Darba laiks

Darba d.
10.00-22.00
Sestd.
10.00-22.00
Svētd.
10.00-22.00

Adrese

Lielirbes iela 29, Rīga

Rīga, Biznesa klientu centrs

Darba laiks

Darba d.
9.00-18.00
Sestd.
Svētd.

Adrese

Mūkusalas 42, Rīga

Saldus, t/c Rimi

Darba laiks

Darba d.
9.00-20.00
Sestd.
9.00-19.00
Svētd.
10.00-18.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

Jelgavas iela 1, Saldus

Sigulda, t/c Šokolāde

Darba laiks

Darba d.
09.00-21.00
Sestd.
09.00-21.00
Svētd.
09.00-21.00

Adrese

Strēlnieku iela 2, Sigulda

Smiltene, t/c Top

Darba laiks

Darba d.
9:00-20:00
Sestd.
9:00-19:00
Svētd.
Brīvs

Adrese

Baznīcas laukums 2, Smiltene

Talsi, t/c Maxima

Darba laiks

Darba d.
09.00-20.00
Sestd.
09.00-20.00
Svētd.
10.00-18.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

Rīgas iela 8, Talsi

Tukums, t/c Rimi

Darba laiks

Darba d.
9.00–20.00
Sestd.
9.00–20.00
Svētd.
9.00–19.00
Darba laiks 30.01.2020.
10.00 - 18.00

Adrese

Pasta iela 14, Tukums

Valmiera, t/c Valleta

Darba laiks

Darba d.
10.00-21.00
Sestd.
10.00-21.00
Svētd.
10.00-21.00

Adrese

Rīgas iela 4, Valmiera

Ventspils, t/c Tobago

Darba laiks

Darba d.
09.00-21.00
Sestd.
09.00-21.00
Svētd.
09.00-21.00

Adrese

Lielais prosp. 3/5, Ventspils

Adrese

Tele2 centri

Vēl neesi Tele2 klients?

Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti