Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.

Tā nevajadzētu būt! Ja Latvijā nestrādā mobilie dati, pamēģini šādi:
  1. Pārbaudi, vai neesi jau iztērējis visus tarifu plānā iekļautos mobilos datus. To ērti var izdarīt Mans Tele2, sadaļā "Patēriņš" vai atverot saiti dati.tele2.lv.  
  2. Pārliecinies, vai telefonā ir ieslēgta mobilā datu pārraide (meklē ierīces iestatījumos).
Video instrukcija: 3. Vienmēr ir vērts izmēģināt arī klasisko risinājumu – izslēgt un ieslēgt telefonu.
4. Katram gadījumam pārbaudi, vai visi tavi rēķini ir apmaksāti un vai neesi izmantojis visu tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu kredītlimitu. To vari pārbaudīt savā Mans Tele2 profilā vai jebkurā Tele2 centrā.
 
Joprojām nestrādā?
 
Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Mēs novērtēsim, ja informēsi mūs arī tādā gadījumā, ja internets nestrādā ne tikai tev, bet arī apkārtējiem. Šādi var gadīties, ja ir kādi traucējumi konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti