Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Nevaru iegādāties maksas pakalpojumus (pirkumi Google Play un App Store, zvani uz maksas numuriem u.c.).

Ja nevari iegādāties maksas pakalpojumus:
  1. pārliecinies, vai tavam numuram nav nobloķēta iespēja iegādāties paaugstinātas maksas jeb premium pakalpojumus. Iespējams, ka kādreiz pats to esi lūdzis uzlikt. Pakalpojums liedz iespēju no numura zvanīt uz paaugstinātas maksas tālruņiem (parasti tie ir dažādi īsie numuri), lietot visus paaugstinātas maksas īsziņu/aplikācijas pakalpojumus;
  2. pārbaudi, vai nav pārsniegts paaugstinātas maksas jeb premium pakalpojumu limits. Limitu noskaidrot vari Mans Tele2 sadaļā "Patēriņš". Tur būs redzama informācija par limitu, ko vari mainīt. Augstāk, pie Šī mēneša patēriņa paskaties, par kādu summu šomēnes jau esi iegādājies maksas pakalpojumus.

Ja joprojām nepieciešama palīdzība, noteikti sazinies ar mums, rakstot vēstuli no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī sūti e-pastu uz tele2@tele2.lv.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti