Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Neesmu saņēmis rēķinu.

Tā nevajadzētu būt!
 
Iesakām pārbaudīt, vai rēķins gadījumā nav iekritis kādā citā e-pasta sadaļā, piemēram, “SPAM” (mēstules), “Sociālie” vai “Abonētie”. Pārliecinies arī, vai nav nobloķējusies vēstuļu saņemšana no Tele2 (tele2rekins@manstele2.lv).
 
Katrā ziņā, noder atcerēties, ka visus pēdējo 12 mēnešu rēķinus ir iespējams aplūkot arī Mans Tele2, sadaļā "Rēķini". Tur vienmēr vari apskatīt savu rēķinu.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti