Vēlos pārslēgt savu numuru uz citu cilvēku/uzņēmumu.
Juridiskā informācija.
Līguma termiņš.
Šobrīd saņemu 2 rēķinus, vēlos saņemt vienu.
Man ir mainījies uzvārds, kā varu to mainīt jūsu sistēmās?
Man ir mainījusies adrese, kā varu to samainīt pie jums?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Kas ir kavēta rēķina maksa un kādas izmaiņas gaidāmas no 09.03.2020.?
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Kur varu apskatīties, cik maksās pakalpojumi ārzemēs?
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Kas ir starptautiskie zvani/īsziņas?
Kas ir kredītlimits?
Vai varu ierobežot maksas pakalpojumu pirkšanu savam numuram?
Uz kādiem numuriem zvans/īsziņa būs par maksu?
Vai es varu App Store pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Vai es varu Google Play pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Cik man vēl jāmaksā par ierīci?
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Vai es varu izmaksāt ierīci ātrāk?
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Kur varu apskatīties, vai telefons ir pieejamas kādā konkrētā Tele2 centrā?
Vai varu nopirkt ierīci, ja neesmu Tele2 klients?
Vai varu pirkt ierīci nomaksā, bet bez pirmās iemaksas?
Vēlos nopirkt datoru nomaksā.
Vai es varu atslēgt numuru un maksāt tikai par ierīci?
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Man jau ir viens telefons uz nomaksu, vai varu paņemt vēl vienu?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Vēl neesmu Tele2 klients, bet gribu pāriet pie jums un paņemt telefonu uz nomaksu.
Kādām ierīču grupām piemērojama apgrieztā PVN maksāšanas kārtība?
Kas ir Tele2 mobilais KASKO?
Kam ir domāts Tele2 mobilais KASKO?
Kā var pieslēgt auto apdrošināšanu?
Kādus papildpakalpojumus nodrošina Tele2 mobilais KASKO?
Kas veido apdrošināšanas polises cenu?
Kādas automašīnas var apdrošināt?
Kādi ir priekšnosacījumi apdrošināšanas polises iegādei?
Kad apdrošināšanas risku segums tiek ierobežots?
Kāds ir pašrisks?
Kā automašīnas tirgus vērtība ietekmē apdrošinājuma summu?
Kā izmantot papildpakalpojumu Palīdzība uz ceļa?
Kā notiek apdrošināšanas atlīdzības saņemšana?
Kā notiek apdrošināšanas prēmiju apmaksa?
Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību, ja iestājas kāds no KASKO pamatriskiem?
Kā var atteikties no auto apdrošināšanas?
Kad atlīdzība ir mazāka par zaudējumiem?
Kāda ir apdrošināšanas atlīdzība, ja auto ir nozagts kopā ar atslēgām vai dokumentiem?
Kādi riski nav iekļauti auto apdrošināšanas polisē?
Kādos gadījumos pie atlīdzības pieteikšanas nav vajadzīga policijas iesaiste?
Kādos gadījumos tiek atteikta apdrošināšanas atlīdzība?
KASKO polises noteikumi
Vai Tele2 Mobilais KASKO apdrošināšanas polise der līzinga kompānijām?
Vai es varu izmēģināt Go3 bez maksas?
Vai Go3 ir pieejams ārpus Latvijas?
Kādi TV kanāli būs pieejami?
Ko es varēšu skatīties Go3?
Ko es varēšu redzēt Go3 Sporta pakā?
Kāds ir minimālais interneta ātrums, lai lietotu Go3?
Man nedarbojas Go3 (neredzu daļu no satura), ko darīt?
Vai ir pieejams pārraižu / raidījumu arhīvs?
Aizmirsu paroli, kā to atjaunot?
Vēlos atslēgt Go3. Kā to izdarīt?
Man neizdodas pieslēgt citu paku. Kāpēc?
Man neizdodas atslēgt Go3 pakalpojumu. Kāpēc?
Kā es varu pieslēgt Go3 un vai ir kādi nosacījumi, lai to izdarītu?
Cik ātrs internets ir vajadzīgs, lai skatītos TV ar Go3 ierīci?
Go3 pakalpojuma noteikumi
Kādas ir tehniskās prasības, lai izmantotu Go3 pakalpojumu ierīcēs?
Kas ir Go3 ierīce un kāpēc tā vajadzīga?
Kas notiek, ja atgriežot nomas Go3 ierīces, kāda no komplekta sastāvdaļām ir bojāta vai pazudusi?
Vai ar Go3 ierīci varēšu skatīties Neftlix?
Vai man vajag Go3 ierīci, ja man ir Smart TV?
Vai nomājot Go3 ierīci tā vēlāk paliks man?
Kā pieslēgt datu pakas?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Vēlos slēpt savu numuru, lai zvana saņēmējs to neredzētu.
Saņemu zvanu no “Privāts numurs/Unknown/Nezināms“. Kas man zvanīja?
Vēlos atslēgt telefona apdrošināšanu.
Kā es varu papildināt Zelta Zivtiņu no Zelta Zivtiņas pēcapmaksas vai Tele2 rēķina?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - konferences zvans?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu SMS par nesaņemtajiem zvaniem?
Man ir Apple telefons. Kā es varu zināt, vai man VoLTE ir ieslēgta?
Man telefona ekrānā rādās VoLTE2 simbols. Kas tas ir?
Saņemu no Tele2 īsziņu, kur man prasa nosūtīt atbildes īsziņu uz īsu numuru. Vai tie tiešām esat jūs?
Vai man ir pieslēgts līdzsavienojums?
Pilnie pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa” noteikumi pieejami šeit:
Kā es varu izsaukt pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa”?
Kādā teritorijā pakalpojums “Palīdzība uz ceļa” ir pieejams?
Kas ir “Palīdzība uz ceļa” pakalpojums?
Vai ir kādi ierobežojumi pakalpojuma “Palīdzība uz ceļa” saņemšanai?
Ko darīt, ja taksometrs vai auto transportēšana nepieciešama tālāk par 50 km robežu?
Vai man ir jāveic kāds papildus maksājums par saņemto pakalpojumu?
Vai ir kāds zvanu skaita ierobežojums SOS palīdzības uz ceļa pakalpojuma saņemšanai?
Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts? Līguma termiņš.Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |