Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?

Apsveicam ar jauno pirkumu!

Ja esi iegādājies telefonu pie Tele2 un telefona ražotājs ir paredzējis, ka ar ierīci var izmantot internetu, problēmām nevajadzētu būt. Šo informāciju noteikti atradīsi telefona lietošanas instrukcijā.
 
Sāc ar to, ka pārbaudi, vai telefonā ir ieslēgti mobilie dati. Par to liecinās uzraksts telefona ekrānā pie tīkla joslas. Ja uzrādās E – izmanto 2G. Ja parādās 3G, H+ vai H – tad šobrīd izmanto 3G tīklu. Savukārt, ja uzrādās LTE – tad telefons darbojas jaudīgajā 4G tīklā. Ja sava telefona tīkla joslā (parasti telefona augšpusē) neredzi nevienu no šiem simboliem, iespējams, vajag ieslēgt mobilos datus. To vari izdarīt telefona iestatījumos.
Video instrukcija:


Vēl joprojām nevari ielādēt nevienu lapu vai atvērt lietotni? Pārbaudi, vai telefonā ir korekti norādīti interneta iestatījumi. Tos atradīsi ierīces iestatījumos un šī sadaļa var būt nosaukta “Piekļuves punkti”. Interneta uzstādījumiem ir jābūt šādiem:
  • Interneta piekļuves punkts (APN): internet.tele2.lv
  • Lietotājvārds (ID): wap
  • Parole: wap
Ja trūkst kādas informācijas vai tā ir ievadīta nepareizi, izlabo. Pēc tam, lai iestatījumus saglabātu, ierastā procedūra – izslēdz un ieslēdz telefonu.
 
Tāpat vari atjaunot interneta iestatījumus (General > Reset > Reset Network Settings).

Joprojām nestrādā?
 
Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī raksti e-pastu uz tele2@tele2.lv.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti