Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Man bija atslēgti zvani, samaksāju rēķinu, bet pakalpojumi joprojām nedarbojas.

Paldies, ka apmaksāji iekavēto rēķinu! Pakalpojumu atjaunošana var aizņemt no 1 stundas līdz 3 darba dienām, atkarība no veida, kā veici apmaksu:
  
Maksāšanas vieta Pakalpojumi tiek atjaunoti
Mans Tele2 1-3 stundu laikā
Tele2 centros 1 stundas laikā
Internetbankā 1-3 stundu laikā *
Latvijas pasts 3 darba dienu laikā
Maxima 2 darba dienu laikā
Narvesen 2 darba dienu laikā
 

* Ja maksājums nav veikts kādā no Latvijas bankām (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor), tad mēs to saņemsim 1-3 darba dienu laikā.
Var gadīties, ka maksājums jau ir ienācis, taču nepieciešams restartēt ierīci (izslēgt un ieslēgt). Noteikti pamēģini, ja pakalpojumi nav atjaunojušies automātiski. 
 
Ja rēķina apmaksa kavēsies ilgstoši un pakalpojumi būs tiek ierobežoti, tad nākamajā rēķinā būs iekļauta maksa par pakalpojumu atjaunošanu 2,00 EUR.
 
Ja maksājums ticis veikts pirms ilgāka laika, bet pakalpojumi joprojām nav pieejami, iespējams, ka pieļauta kļūda, veicot maksājumu. Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Tāpat noteikti atsūti maksājuma uzdevumu no internetbankas, ja veici maksājumu šādi. Pārbaudīsim un atrisināsim kopā!
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti