Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Vai var nobloķēt rūteri/datoru nozaudēšanas gadījumā?
Vai Tele2 var atrast manu telefonu, ja esmu to pazaudējis?
Vai es varu izdzēst informāciju no sava telefona attālināti?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Atradu svešu telefonu, kā noskaidrot tā īpašnieku?
Nopirku telefonu ārzemēs, vai tas strādās Latvijas Tele2 tīklā?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Kā pārcelt kontaktus uz jaunu telefonu?
Vai varu uzstādīt satura ierobežojumus bērna telefonam?
Kas ir zvanu pāradresācija?
Kā uzlikt/noņemt zvanu pāradresāciju savam numuram?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Kā zināt, kuras lietotnes ir drošas un kuras nav?
Kā Android telefonā izveidot jaunu Google kontu?
Kā es varu nomainīt MikroTik Chateau LTE rūtera vadības programmas paroli?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - zvanu bloķēšanu?
Kā iestatīt MMS?
Kā iPhone telefonā izveidot jaunu Apple ID?
Kā nomainīt Huawei Soyealink rūtera vadības programmas paroli?
Vai es varu ierobežot saturu, kuru man bērns apskata savā telefonā?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Kā nobloķēt/atbloķēt SIM karti?
Pazaudēju/sabojāju SIM karti, kā varu saņemt jaunu?
Cik maksā SIM kartes maiņa un kā to saņemt?
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Man telefonā vajag mazāku SIM karti, kā es varu to saņemt?
Kas ir papildu SIM karte?
Mainīju tarifu plānu, kas notiks ar manu papildu SIM karti?
Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"?
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Telefons iekrita ūdenī vai samirka, vai varu to salabot pa garantiju?
Cik maksās ierīces remonts?
Nodevu telefonu garantijas remontā, bet remonts ir par maksu. Kāpēc tā?
Telefonam saplīsa ekrāns. Vai varu to salabot pa garantiju?
Vai varēšu saņemt maiņas telefonu, kamēr mans ir nodots remontā?
Vai būs jāmaksā par ierīci, ja nodevu to remontā?
Līgums par ierīci ir slēgts uz cita cilvēka vārda, vai varu nodot ierīci remontā?
Vai ierīcei garantija tiek pārtraukta, ja mainīju tam displeju?
Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?
Nodevu ierīci remontā, defekti netika konstatēti, bet pēc laika tas atkal parādās.
Pret ko mana ierīce ir apdrošināta ar pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Kādi ir pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi?
Cik maksā pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Ko darīt, ja ir iestājies atlīdzības gadījums?
Cik ilgi darbojas pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Vai ir kādi pagarinātās garantijas apdrošināšanas seguma ierobežojumi?
Vai beidzoties Pagarinātās garantijas apdrošināšanas līgumam būs iespēja to pagarināt?
Kad ir jāsāk maksāt ikmēneša maksājums par Pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Vai manu televizoru kurjers uznesīs augšā uz dzīvokli?
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Kā rīkoties, ja vēlos atgriezt televizoru, kuru nesen iegādājos?
Kam paredzēts atgriešanas pieteikums un kā to aizpildīt?
Kā atgriezt preci ar kurjera starpniecību?
Kā atrast televizora sērijas numuru?
Kā iepakot preci, lai to atgrieztu?
Kādas ir saistītās izmaksas, atgriežot preci?
Kas papildus jāņem vērā?
Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts? Līguma termiņš.Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |