Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?

Garantijas remontā vari nodot ierīci, ko esi pircis Tele2 interneta veikalā vai Tele2 centrā. Ierīcēm tiek nodrošināts 2 gadu garantijas termiņš kopš iegādes brīža. Ierīcei tiek veikts bezmaksas remonts, ja ievēroti ražotāja noteiktie garantijas remonta nosacījumi.

Pirms ierīces nodošanas remontā, iesakām pašam veikt ierīces atiestatīšanu uz sākotnējiem rūpnīcas iestatījumiem – iespējams, ka problēma tiks novērsta ierīci nenododot remontā. To vari izdarīt telefona iestatījumos.

Remonts var būt maksas pakalpojums, ja nav ievēroti ierīces instrukcijā paredzētie nosacījumi:
  • ja telefonam ir bijusi saskare ar mitrumu;
  • ja ir bojāts vai saspiests telefona ekrāns;
  • uz telefona korpusa / virsmas ir buktes un/vai iespiedumi, kas liecina, ka telefons ir saņēmis spēcīgu triecienu arējas iedarbības rezultātā(tas nozīmē, ka trieciena rezultātā varētu būt ietekmētas arī citas detaļas) u. c.

Nododot ierīci garantijas remontā:
  • nepieciešams ierīces pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, pavadzīme, līgums);
  • ieteicams efektīvas diagnostikas nolūkos atnest ierīci pilnā komplektācijā (ierīce, lādētājs, austiņas).

Ierīci var nodot remontā arī cits cilvēks, kurš nav līguma slēdzējs, tomēr izņemt ierīci no remonta var tikai tā persona, kas to ir nodevusi.

Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti