Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa?
Nepatīkams pārsteigums – to ir vērts noskaidrot precīzāk.
Detalizētu informāciju par to, no kā veidojas rēķina summa, vienmēr vari redzēt rēķina PDF versijā. Informācija par izmantotajiem pakalpojumiem ir skatāma rēķina PDF versijas tālākajās lappusēs, kur redzami numuri, uz kuriem zvanīji vai sūtīji SMS, kā arī tas, cik daudz mobilo datu patērēji, kādas bija izmaksas.
Tāpat, noteikti iesakām izmantot arī
interaktīvo rēķinu www.mans.tele2.lv - tiešām ērti un pārskatāmi!
Biežākie iemesli, kāpēc rēķins var būt lielāks nekā ierasts:
- Tu veici zvanu uz numuru, kas ir maksas. Piemēram, īsie numuri (177, 1188, 1189 u.t.t.), ziedojumu tālruņi (šie numuri parasti sākās ar cipariem 900), CSC Telecom numuri (ne visi ir bezmaksas). Starp citu, vai tu zināji, ka vari pārbaudīt katra Latvijas numura operatoru mājaslapā www.numuri.lv ?
- Iepriekšējā mēnesī nopirki kādu paaugstinātas maksas pakalpojumu, piemēram, pirkumi sociālajos tīklos vai citās mājaslapās (draugiem.lv, Vkontakte, Odnoklassniki), pirkumi Appstore, Google Play veikalos u.t.t.
Vēl var gadīties, ka, atrodoties ārzemēs, zvanīji uz kādu numuru, kas tās valsts iedzīvotajiem ir bezmaksas, bet klientiem, kas izmanto viesabonēšanu, tas ir par maksu. Tie var būt, piemēram, vietējās bankas numurs u.c. Visus šos numurus gan nevaram uzskaitīt, pasaulē tomēr ir daudz valstis un vēl vairāk operatoru un dažādu pakalpojumu sniedzēju.
- Zvanīji vai rakstīji īsziņas uz ārzemēm. Sarunu izdrukā tu vari redzēt numurus, uz kuriem sūtītas īsziņas. Pievērs uzmanību valsts kodam (pirmie 3 cipari telefona numura priekšā). Latvijas valsts kods ir +371. Ja numuram priekšā redzi citus ciparus, tas ir ārzemju numurs. Maksa par zvaniem uz ārzemēm tiek rēķināta par pilnām minūtēm.
- Rēķinā ir iekļauts kavēts maksājums par iepriekšējo mēnesi.
Rēķinus sākam izgatavot katra mēneša pirmajā datumā. Ja samaksāji kavēto rēķinu 01. – 06. datumam, kavēto maksājumu tāpat redzēsi rēķinā. Nesatraucies! Ļoti vienkārši vari pārbaudīt, vai esam saņēmuši tavu maksājumu un cik šobrīd ir summa apmaksai. Izmanto
Mans Tele2 vai mūsu
jauno mobilo lietotni.
- Izmaksāji ierīci, kas bija paņemta uz nomaksu. Ierīces izmaksa notiek Tele2 centrā uz vietas, tomēr mums tāpat tas ir jāiekļauj rēķinā. Tava uz vietas iemaksātā summa ir kā avansa maksājums uz tavu klienta numuru un tiek novirzīts uz rēķina apmaksu. Tātad maksa rēķinā uzrādīsies, bet tu to jau esi apmaksājis.
Ja rēķina summa ir daudz lielāka kā biji paredzējis, mēs varam izskatīt iespēju pagarināt rēķina apmaksas termiņu. Uzzini vairāk:
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Ja tomēr paliek neskaidrības par rēķina summu un izmantotajiem pakalpojumiem, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot ziņu no
Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Mēs palīdzēsim tikt skaidrībā.
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Viss ir kārtībā!
2021. gada maijā veicām uzlabojumus Mans Tele2 maksājuma risinājumā. Tagad pašapkalpošanās portālā ar internetbanku var veikt arī avansa maksājumus vai samaksāt rēķinu pa daļām.
Tāpat arī esam integrējuši Swedbank maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ar kura palīdzību nodrošinām tev iespēju veikt ērtāku rēķina apmaksu.
Ņem vērā, ka, lai arī maksājuma forma tiek aizpildīta Swedbank internetbankas vidē, maksājuma uzdevums tiek izpildīts bankā, kurā atrodas konts, no kura maksājums tiek ierosināts.
Par PSD2 un Swedbank nodrošināto maksājumu ierosināšanas pakalpojuma risinājumu vairāk vari lasīt
šeit.
Tāpēc nesatraucies - droši vari veikt maksājumu Mans Tele2.
Ņem vērā, ka, veicot rēķina apmaksu Mans Tele2, naudas pārskaitījums tiek saņemts Tele2 Swedbank bankas kontā. Iespējams, tava banka paredz komisijas ieturēšanu naudas pārskaitījumiem uz citām bankām. Ja nevēlies maksāt bankas noteikto komisiju, vari arī par rēķinu samaksāt, veicot maksājumu caur internetbanku uz kādu no citiem Tele2 bankas kontiem. Uzzini vairāk
šeit.
! Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem,
bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes
PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt
PUK1 kodu.
PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā
Mans Tele2 - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mans Tele2, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc
PUK1 koda ievadīšanas, tev būs
jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai
sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Līguma termiņš.
Abonēšanas līgums ar tarifu plānu balss numuram un datu plānu interneta numuram ir beztermiņa. Tu vari to pārtraukt jebkurā laikā, sazinoties ar mums rakstiski (
Mans Tele2,
tele2@tele2.lv vai soc. tīklu kontos) vai zvanot (1600 vai 29560600), norādot/nosaucot sava numura
Līguma paroli. Šīs izmaiņas vari pieteikt arī jebkurā
Tele2 centrā.
Līgumam var būt arī termiņš, ja es iegādājies ierīci (telefons, dators, planšete, rūteris, viedpalīgs) uz nomaksu. Pēc nomaksas termiņa beigām
numurs automātiski netiek atslēgts, turpinās līgums par tarifu plānu vai datu plānu.
Tāpat līgumam var būt termiņš, ja pieslēdz tarifu plānu / datu plānu ar īpašu atlaidi. Tas noteikti būs norādīts līgumā, kad pieslēdzi šādu atlaidi.
Vēlos pārslēgt savu numuru uz citu cilvēku/uzņēmumu.
Ja tavs numurs ir pie Tele2 un vēlies to nodot citam cilvēkam vai uzņēmumam, tev jāveic
pārreģistrācija.
- Iepriekš pieslēgtie papildpakalpojumi un atlaides netiek saglabātas.
- Pārreģistrācija netiek veikta, ja ir parāds, vai nav apmaksāts tekošais rēķins pēc mēneša 19. datuma.
- Ja šobrīd numuram, kuru vēlies pārreģistrēt, ir līgumsaistības par ierīci uz nomaksu, būs jāsamaksā ierīces atlikusī vērtība, ņemot vērā arī piešķirto atlaidi, ja tāda tika piemērota līguma slēgšanas brīdī. To vari izdarīt tikai uz vietas Tele2 centrā.
- Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus atbilstoši izmantotajām dienām. Pirmo rēķinu saņems esošais numura īpašnieks par periodu līdz pārreģistrācijas dienai. Rēķinā būs iekļauta abonēšanas maksa, ierīces atlikusī vērtība, ja numuram bija spēkā līgumsaistības par ierīci, kā arī maksa par izmantotajiem pakalpojumiem. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā būs iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
- Pārreģistrāciju vari veikt tikai Tele2 tīklā. Ja numuru vēlies pārcelt, piemēram, no sava privātpersonas Tele2 konta uz cita klienta vārdu, kas ir cita operatora klients, tev vispirms nepieciešams pāriet ar savu numuru (uz sava vārda) pie cita operatora un tad veikt pārreģistrāciju.
Ir
4 veidi, kā var pārreģistrēt numuru.
1. No privātpersonas uz privātpersonu:

Esošais numura īpašnieks nosūta iesniegumu par pārreģistrāciju Mans Tele2 sadaļā Pastkastīte > Rakstīt ziņu. Iesniegumā nepieciešams norādīt
jaunā numura īpašnieka vārdu, uzvārdu un personas kodu. Tiklīdz saņemsim iesniegumu, nosūtīsim tev apstiprinājumu Mans Tele2 un īsziņu uz numuru, kuru vēlies pārreģistrēt. Pēc īsziņas saņemšanas jaunajam numuram īpašniekam
30 dienu laikā nepieciešams ierasties kādā no Tele2 centriem, lai parakstītu pārreģistrācijas līgumu. Līdzi jāpaņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte).
vai
Gan esošajam, gan jaunajam numura īpašniekam kopā jāatnāk uz kādu no mūsu Tele2 centriem, abiem līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.
Ģimenes piedāvājumu –
10 GB Ģimenei vai
Internets Bezlimits par puscenu – ietvaros numuru apvienošana vienā kontā ir bez maksas. Citos gadījumos
maksa par pārreģistrāciju ir 6,89 EUR.
2. No privātpersonas uz uzņēmumu:
Lai pārreģistrētu numuru no privātpersonas uz uzņēmumu, esošajam klientam un uzņēmuma pārstāvim jādodas uz
Tele2 centru vai arī
Biznesa klientu apkalpošanas centru.
Esošajam numura īpašniekam līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte), bet uzņēmuma paraksttiesīgajai personai – uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta), personu apliecinošu dokuments un uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).
Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.
Pārreģistrācija no privātpersonas uz uzņēmumu ir bez maksas.
3. No uzņēmuma uz privātpersonu:
Ja tavs numurs ir reģistrēts uz uzņēmumu un vēlies to pārreģistrēt uz sava vārda, nāc uz jebkuru
Tele2 centru, līdzi ņemot
personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte) un
uzņēmuma izsniegtu pilnvaru, kurā uzņēmuma pārstāvis ir norādījis, ka tu esi pilnvarots veikt konkrētā numura pārreģistrāciju uz sava vārda.
Pārreģistrācija no uzņēmuma uz privātpersonu ir bez maksas.
4. No uzņēmuma uz uzņēmumu:
Lai pārreģistrētu numuru no uzņēmuma uz uzņēmumu, abu uzņēmumu pārstāvjiem jādodas uz
Tele2 centru vai arī
Biznesa klientu apkalpošanas centru.
Lai pārreģistrētu numuru no viena uzņēmuma uz citu, ir nepieciešama
pilnvara no esošā uzņēmuma pārstāvja, kurā ir norādīta atļauja pārreģistrēt numuru. Pilnvarā ir jānorāda arī tā uzņēmuma nosaukums, uz kuru ir nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Vēl nepieciešami
tā uzņēmuma dokumenti, uz kuru nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Paraksttiesīgai personai līdzi jāņem
uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta),
personu apliecinošs dokuments un
uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).
Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.
Pārreģistrācija no uzņēmuma uz uzņēmumu ir bez maksas.