Vēl neesi Tele2 klients?


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kāpēc ar manu numuru jāmaksā par pakalpojumiem EEZ papildus, ja manā tarifu plānā tas ir iekļauts bez maksas?

Mūsu tarifu plānos iekļautais datu apjoms ir paredzēts īslaicīgiem ceļojumiem EEZ, nevis pastāvīgai lietošanai ārzemēs.

Šādi var gadīties, ja pakalpojumus no sava numura pārsvarā izmanto tikai ārzemēs (pēdējo 4 mēnešu periodā). Šajā gadījumā noteikti tevi informēsim 14 dienas pirms papildmaksas pieslēgšanas, nosūtot tev īsziņu. Un tad vēl vienu īsziņu dienā, kad papildmaksa stāsies spēkā.

Ko darīt, ja esi šādu īsziņu saņēmis? Ja pakalpojumus pārsvarā izmanto ārzemēs, noteikti izdevīgāk būs izvēlēties vietējā operatora pakalpojumus. Katru mēnesi mēs šo informāciju atkārtoti izvērtējam. Ja pēc kāda laika pēdējo 4 mēnešu laikā izmantoto pakalpojumu apjoms Latvijā būs lielāks, nekā tas, ko izmanto ārzemēs - papildmaksu atslēgsim. Par to saņemsi arī īsziņu.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti