Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Cik daudz interneta patērē populārākās lietotnes (aplikācijas)?
Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Kā sekot līdzi, cik interneta esmu izmantojis un cik vēl palicis?
Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?
Kas ir automātiskā un manuālā tīkla izvēle telefonā?
No kā ir atkarīgs interneta ātrums telefonā?
Nesaprotu, vai telefonā izmantoju mobilos datus vai Wi-Fi.
Es vēlos atslēgt iespēju lietot internetu savā telefonā.
Vai es varu ar savu datoru pieslēgties telefonam, lai izmantotu internetu datorā?
Kas notiks, ja pārtērēšu tarifu plānā iekļauto interneta apjomu?
Cik maksās internets ārzemēs?
Kas vajadzīgs, lai man darbotos internets ārzemēs?
Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās.
Kā pieslēgt fiksēto IP adresi?
Kur es varu atrast rūtera uzstādīšanas instrukciju?
Vai es varu izmantot internetu datorā vai planšetē ārzemēs?
Ko es varu izdarīt rūtera vadības programmā?
Man neizdodas uzstādīt rūteri.
Kāds būs interneta pieslēgums manās mājās?
Kas notiks, ja es iztērēšu savu datu apjomu?
Kādu rūteri labāk izvēlēties – MiFi vai internetu mājai?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kāds ir Tele2 4G interneta ātrums?
Kāpēc lejupielādes ātrums (download) ir daudz lielāks nekā augšupielādes ātrums (upload)?
Vai bezvadu rūterim ir nepieciešama SIM karte?
Kā darbojas 4G rūteris?
Kad būs pieejams 5G tīkla veids?
Man telefonā rādās tikai 1-2 zonas stabiņi 4G tīklā.
Man neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Kur mājās vislabāk novietot rūteri, lai signāls būtu labs?
Ja es gribu pieslēgt fiksēto internetu, vai man vajadzēs ievilkt mājās kabeļus?
Man nestrādā mājās fiksētais internets
Kā varu zināt, kāds ātrums būs pieejams manā adresē ar Tele2 fiksēto internetu?
Kāds ir minimālais un maksimālais Tele2 fiksētā interneta ātrums?
Man jau ir fiksēto interneta piegādātāju vadi manā dzīvoklī. Vai man tāpat vajag tos ierīkot no jauna?
Vai manā ierīcē Interneta Drošība pakalpojums darbosies?
Vai Interneta Drošība darbojas ar eSIM?
Vai man nepieciešams kaut ko instalēt ierīcē, lai man strādātu Interneta Drošība pakalpojums?
Ieslēdzu satura filtru / bloķēju vietni, bet nekas nemainās – vēl joprojām tieku tai klāt. Kādēļ tā?
Ko darīt, ja Interneta Drošība brīdina mani par potenciāli ļaunprātīgu vietni, bet es joprojām vēlos tai piekļūt?
Kā Interneta Drošība nosaka, kuras vietnes ir ļaunprātīgas un kuras nav?
Kā es varu veikt izmaiņas sava pakalpojuma uzstādījumos vai veikt izmaiņas sava bērna telefonā?
Vai interneta aizsardzība darbojas ārzemēs (viesabonēšanas laikā)?
Kā strādā Interneta Drošība personalizēto “atļauto” vai “aizliegto” vietņu saraksta izveidošanas funkcionalitāte?
Vai es varu īslaicīgi ierobežot Interneta Drošība funkcionalitāti, to neatslēdzot?
Mēģinu atvērt mājaslapu, bet man rādā paziņojumu “Your connection is not private/secure”. Ko tas nozīmē?
Vai Interneta Drošība strādā, ja es izmantoju VPN pieslēgumu?
Es Interneta Drošība ierobežoju piekļuvi Izklaidei, bet YouTube joprojām strādā. Kāpēc tā?
Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā reģistrēties Mans Tele2? Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |