Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Skatītākie jautājumi

Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā reģistrēties Mans Tele2? Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
Vēlies ar mums parunāt?
Tele2 diennakts
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* 1600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560600
E-pasts tele2@tele2.lv
Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) 80000600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) +371 29560600
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.
Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem 28444777
E-pasts bizness@tele2.lv

Sūtīt īsziņu uz Tele2 mobilo telefonu

 

Sūtīt SMS

Skatīt saņemto MMS

 

Skatīt MMS
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti