Vēl neesi Tele2 klients?


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kāpēc man jāmaksā rēķins, ja neesmu to vēl saņēmis?

Ja pirmajā mēneša datumā saņem īsziņu par to, ka ir sasniegts tavs pakalpojumu kredītlimits, tas nozīmē, ka esi izmantojis pakalpojumus tādā apmēra, kas pārsniedz tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu kredītlimitu. Šādi var notikt, ja pagājušajā mēnesī esi izmantojis pakalpojumus par papildu maksu, kas nav iekļauti tavā vai citu numuru tarifu plānā, piemēram, internets ārzemēs ārpus ES/EEZ, paaugstinātas maksas pakalpojumi (autostāvvietas apmaksa, pirkumi Google Play utt.), starptautiskie zvani u.c.
 
Lai atjaunotu pakalpojumu darbību, nepieciešams apmaksāt vismaz 20% no izmantotajiem pakalpojumiem, kas tiks novirzīta uz jaunā rēķina apmaksu. Tādā veidā summa par izmantotajiem pakalpojumiem būs tava kredītlimita robežās.
 
Mēneša sākumā jaunais rēķins vēl nav pieejams un tiek izgatavots, tomēr tev ir iespēja noskaidrot jaunā rēķina summu Mans Tele2, sadaļā "Rēķini". Parasti rēķins ar pievienotu detalizētu izdruku par izmantotajiem pakalpojumiem ir pieejams sākot ar 6. - 7. mēneša datumu.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti