Vēl neesi Tele2 klients?


Teamer

   Jauns mobilais zvanu vadības
   risinājums biznesa efektivitātei

Piesakies Teamer konsultācijai

Video

Zvanu gaidīšanas rinda

Saņemot zvanu uz jau aizņemtu numuru, rindā uz atbildēšanu vienlaicīgi iespējams uzkrāt līdz 5 zvaniem.

IVR (interaktīvā balss atbilde)

Ļaujiet klientiem un partneriem uzreiz sazvanīt attiecīgo speciālistu. Organizējiet zvanu saņēmēju kategorijas un ar balss paziņojumu palīdzību dodiet klientam iespēju izvēlēties zvanu uz piemērotāko no tām.

Statistika vienotā uzņēmuma numura zvaniem

Dod iespēju redzēt vienotā uzņēmuma numura visu zvanu organizāciju: kopējie ienākošie, atbildētie, neatbildētie, pāradresētie.

Datora lietotne zvaniem un to pārvaldīšanai

Datora lietotne ļauj veikt izejošos un ienākošos zvanus, kā arī pārsūtīt zvanu, klausīties zvanu un balss pasta ierakstus, iestatīt zvanu pāradresēšanu un veikt konferences zvanus.

Līderis klientu apkalpošanā

Ieņēmumu
celšana

Zvanu pāradresācija

Automātiska ienākošā zvana novirzīšana definētam adresātam.

Zvanu ieraksts manuāli

Pēc izvēles iespējams ierakstīt ienākošo vai izejošo zvanu, izmantojot noteiktu taustiņu kombināciju. Ieraksts pieejams 6 mēnešus.

Atbalsts pakalpojuma uzstādīšanā

Tele2 pārstāvis palīdzēs izvēlēties piemērotākos risinājumus un nokonfigurēt izvēlētos iestatījumus un lietotnes.

Pašapkalpošanās portālā Teamer.lv

Lietotājs var definēt sava numura uzstādījumus, pārradresāciju, balsts pasta ziņojumu.

Administrators var definēt kopējos vienotā numura iestatījumus: var pievienot lietotājus, ierakstīt balss paziņojumus, balss pastu.

Vienots uzņēmuma numurs

Vienots uzņēmuma numurs visiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Ir iekļauts kā papildus numurs bonusā visiem tarifu plāniem.

Personalizēts balss paziņojums vienotajam uzņēmuma numuram

Ierakstiet personalizētu balss paziņojumu vai sveicienu, ar kuru informēt klientus par uzņēmuma aktualitātēm, darba laiku, vai apsveikt svētkos.

Darba laika iestatīšana

Organizējiet ienākošos zvanus saistībā ar uzņēmuma darba laiku un brīvdienām, mainot zvanu saņēmējus un izmantojot pāradresāciju.

Balss pasts

Zvanītājs var atstāt ziņu balss pastā. Ziņas tiek glabātas 6 mēnešus. Katrs Teamer lietotājs var izveidot personalizētu balss pasta paziņojumu.

Mūsdienīgs uzņēmuma tēls

Efektivitāte

Mobilā lietotne zvanu pārvaldīšanai

Lietotne viedtelefonā, kur var pārsūtīt zvanu, noklausīties zvanu ierakstus un balss pastu, iestatīt zvanu pāradresāciju un veidot konferences zvanus.

Zvana pārsūtīšana sarunas laikā

Sarunas laikā iespējams pārvirzīt zvanu citam adresātam, nepārtraucot zvanu. Zvana laikā iespējams paralēlais zvans potenciālajam adresātam, lai saņemtu piekrišanu.

Zvanu saņēmēju grupas

Uzreiz novirziet ienākošo zvanu uz attiecīgo speciālistu grupu, lai atrisinātu klienta jautājumu ātrāk. Grupas ietvaros var nodefinēt arī zvana saņēmēju kārtību.

Konferences zvans

Iespēja saslēgt vairākus zvanītājus vienā konferences zvanā.

Uzņēmuma vadītājam nepieciešama pacelto zvanu skaita un sarunu ilgumu statistika pa nodaļām.

Risinājums

zvanu statistika vienotajam uzņēmuma numuram.

Ieguvumi

efektivitāte, vairāk pasūtījumu.
Potenciālie klienti, partneri bieži zvana uz mājaslapā norādīto klientu servisa numuru nevis klientu menedžeriem.

Risinājums

interaktīvais balss paziņojums

Ieguvumi

precīzi sasniegti adresāti, vairāk pasūtījumu.
Uzņēmumam ir liela ienākošo zvanu plūsma, kuru varētu efektīvāk novirzīt uzreiz pie atbildīgajiem darbiniekiem.

Risinājums

Interaktīvais balss paziņojums.

Ieguvumi

Labs klientu serviss datora lietotne pārvaldībai
Klientu menedžeris katru dienu 2h ir pie klientiem. Nevar pacelt zvanus, rezultātā – zaudēti darījumi.

Risinājums

zvanu grupas ar norādītu zvanu saņēmēju secību.

Ieguvumi

pacelti zvani, vairāk pasūtījumu.
Pasūtījumi visbiežāk ienāk rīta pusē un bieži ir situācijas, kad vairāki klienti iezvanās vienlaikus, kad visi menedžeri jau ir aizņemti.

Risinājums

zvanu gaidīšanas rinda.

Ieguvumi

pacelti zvani, nepazaudēti ieņēmumi
Periodiski klienti sazvana nepareizos darbiniekus, kā rezultātā nākas pārzvanīt un stāstīt no jauna.
Sekas - neapmierināti klienti.

Risinājums

mobilā aplikācija ar zvana pārsūtīšanu sarunas laikā.

Ieguvumi

pacelti zvani,
labs klientu serviss.

Sākt lietot ir pavisam vienkārši

1
Pieslēdziet kādu no tarifu plāniem, ar kuru lietosiet Teamer pakalpojumu, un mūsu pārstāvis ar jums sazināsies.
2
Vienosimies par vispiemērotāko risinājumu jūsu uzņēmumam un pieslēgsim pakalpojumu.
3
Lejupielādējiet mobilo lietotni un sāciet pārvaldīt zvanus!

Pieslēdz Teamer arī fiksētam numuram

Izmanto iespēju apvienot visus telekomunikāciju pakalpojumus pie viena operatora un pieslēdz Teamer risinājumam arī uzņēmuma fiksēto numuru.

Piesaki konsultāciju un uzzini vairāk
 

Noderīgi

Kā pieslēgt šo pakalpojumu?
Lai pieslēgtu savam uzņēmumam šo pakalpojumu, izvēlies kādu no tarifu plāniem.
Teamer mobilās lietotnes video
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti