Paceliet visus zvanus
un pelniet vairāk

Teamer

Virtuālā zvanu centrāle Teamer mobilajā telefonā ļauj organizēt ienākošo un izejošo zvanu plūsmu, lietot vienotu uzņēmuma numuru, veikt zvanu pāradresāciju, iestatīt darba laikus un automātiskos paziņojumus. 

Pieslēdz kopā ar kādu no tarifu plāniem.

Piesakies Teamer konsultācijai

Zvanu gaidīšanas rinda

Saņemot zvanu uz jau aizņemtu numuru, rindā uz atbildēšanu vienlaicīgi iespējams uzkrāt līdz 5 zvaniem.

IVR (interaktīvā balss atbilde)

Ļaujiet klientiem un partneriem uzreiz sazvanīt attiecīgo speciālistu. Organizējiet zvanu saņēmēju kategorijas un ar balss paziņojumu palīdzību dodiet klientam iespēju izvēlēties zvanu uz piemērotāko no tām.

Statistika vienotā uzņēmuma numura zvaniem

Dod iespēju redzēt vienotā uzņēmuma numura visu zvanu organizāciju: kopējie ienākošie, atbildētie, neatbildētie, pāradresētie.

Datora lietotne zvaniem un to pārvaldīšanai

Datora lietotne ļauj veikt izejošos un ienākošos zvanus, kā arī pārsūtīt zvanu, klausīties zvanu un balss pasta ierakstus, iestatīt zvanu pāradresēšanu un veikt konferences zvanus.

Augsta līmeņa apkalpošana

Ieņēmumu
celšana

Zvanu pāradresācija

Automātiska ienākošā zvana novirzīšana definētam adresātam.

Zvanu ieraksts manuāli

Pēc izvēles iespējams ierakstīt ienākošo vai izejošo zvanu, izmantojot noteiktu taustiņu kombināciju. Ieraksts pieejams 6 mēnešus.

Atbalsts pakalpojuma uzstādīšanā

Tele2 pārstāvis palīdzēs izvēlēties piemērotākos risinājumus un nokonfigurēt izvēlētos iestatījumus un lietotnes.

Pašapkalpošanās portālā Teamer.lv

Lietotājs var definēt sava numura uzstādījumus, pārradresāciju, balsts pasta ziņojumu.

Administrators var definēt kopējos vienotā numura iestatījumus: var pievienot lietotājus, ierakstīt balss paziņojumus, balss pastu.

Vienots uzņēmuma numurs

Vienots uzņēmuma numurs visiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Ir iekļauts kā papildus numurs bonusā visiem tarifu plāniem.

Personalizēts balss paziņojums vienotajam uzņēmuma numuram

Ierakstiet personalizētu balss paziņojumu vai sveicienu, ar kuru informēt klientus par uzņēmuma aktualitātēm, darba laiku, vai apsveikt svētkos.

Darba laika iestatīšana

Organizējiet ienākošos zvanus saistībā ar uzņēmuma darba laiku un brīvdienām, mainot zvanu saņēmējus un izmantojot pāradresāciju.

Balss pasts

Zvanītājs var atstāt ziņu balss pastā. Ziņas tiek glabātas 6 mēnešus. Katrs Teamer lietotājs var izveidot personalizētu balss pasta paziņojumu.

Mūsdienīgs uzņēmuma tēls

Efektivitāte

Mobilā lietotne zvanu pārvaldīšanai

Lietotne viedtelefonā, kur var pārsūtīt zvanu, noklausīties zvanu ierakstus un balss pastu, iestatīt zvanu pāradresāciju un veidot konferences zvanus.

Zvana pārsūtīšana sarunas laikā

Sarunas laikā iespējams pārvirzīt zvanu citam adresātam, nepārtraucot zvanu. Zvana laikā iespējams paralēlais zvans potenciālajam adresātam, lai saņemtu piekrišanu.

Zvanu saņēmēju grupas

Uzreiz novirziet ienākošo zvanu uz attiecīgo speciālistu grupu, lai atrisinātu klienta jautājumu ātrāk. Grupas ietvaros var nodefinēt arī zvana saņēmēju kārtību.

Konferences zvans

Iespēja saslēgt vairākus zvanītājus vienā konferences zvanā.

Sākt lietot ir pavisam vienkārši

1
Pieslēdziet kādu no tarifu plāniem, ar kuru lietosiet Teamer pakalpojumu, un mūsu pārstāvis ar jums sazināsies.
2
Vienosimies par vispiemērotāko risinājumu jūsu uzņēmumam un pieslēgsim pakalpojumu.
3
Lejupielādējiet mobilo lietotni un sāciet pārvaldīt zvanus!

Lietojiet jebkurā ierīcē

Pēc pakalpojuma pieslēgšanas lejupielādējiet lietotni un lietojiet to savā telefonā vai planšetē. Ja vēlaties izmantot Teamer no datora, atveriet lietotni.
Google Play
Apple Store

Noderīgi

Ko darīt, ja radušies tehniski traucējumi Teamer darbībā?
Gadījumā, jā Jums radušies tehniski traucējumi Teamer, aicinām aizpildīt pieteikuma formu, un mēs sazināsimies ar Jums tuvākajā laikā , lai atrisinātu Jūsu jautājumu!. Vai aicinām sazināties ar jūs uzņēmuma klientu attiecību vadītāju vai zvanīt uz Tele2 biznesa klientu informatīvo tālruni 28444777. Mēs jums palīdzēsim!