Teamer

Virtuālā zvanu centrāle Teamer mobilajā telefonā ļauj organizēt ienākošo un izejošo zvanu plūsmu, lietot vienotu uzņēmuma numuru, veikt zvanu pāradresāciju, iestatīt darba laikus un automātiskos paziņojumus. 

Pieslēdz kopā ar kādu no tarifu plāniem.

Vienots uzņēmuma numurs

Vienots uzņēmuma numurs visiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Ir iekļauts kā papildus numurs bonusā visiem tarifu plāniem.

IVR (interaktīvā balss atbilde)

Ļaujiet klientiem un partneriem uzreiz sazvanīt attiecīgo speciālistu. Organizējiet zvanu saņēmēju kategorijas un ar balss paziņojumu palīdzību dodiet klientam iespēju izvēlēties zvanu uz piemērotāko no tām.

Zvanu ieraksts manuāli

Pēc izvēles iespējams ierakstīt ienākošo vai izejošo zvanu, izmantojot noteiktu taustiņu kombināciju. Ieraksts pieejams 6 mēnešus.

Statistika vienotā uzņēmuma numura zvaniem

Dod iespēju redzēt vienotā uzņēmuma numura visu zvanu organizāciju: kopējie ienākošie, atbildētie, neatbildētie, pāradresētie.

Nezaudēto zvanu sistēmas priekšrocības

Balss pasts un darba laika iestatīšana

Organizējiet ienākošos zvanus saistībā ar uzņēmuma darba laiku un brīvdienām, mainot zvanu saņēmējus un izmantojot pāradresāciju. Zvanītājs var atstāt ziņu balss pastā.

Ziņas tiek glabātas 6 mēnešus. Katrs Teamer lietotājs var izveidot personalizētu balss pasta paziņojumu.

Personalizēts balss paziņojums vienotajam uzņēmuma numuram

Ierakstiet personalizētu balss paziņojumu vai sveicienu, ar kuru informēt klientus par uzņēmuma aktualitātēm, darba laiku, vai apsveikt svētkos.

Zvanu saņēmēju grupas

Uzreiz novirziet ienākošo zvanu uz attiecīgo speciālistu grupu, lai atrisinātu klienta jautājumu ātrāk.

Grupas ietvaros var nodefinēt arī zvana saņēmēju kārtību.

Zvanu pāradresācija

Automātiska ienākošā zvana novirzīšana definētam adresātam.

Vēlies kļūt par Tele2 biznesa klientu?

Sākt lietot ir pavisam vienkārši

1
Pieslēdziet kādu no tarifu plāniem, ar kuru lietosiet Teamer pakalpojumu, un mūsu pārstāvis ar jums sazināsies.
2
Vienosimies par vispiemērotāko risinājumu jūsu uzņēmumam un pieslēgsim pakalpojumu.
3
Lejupielādējiet mobilo lietotni un sāciet pārvaldīt zvanus!

Lietojiet jebkurā ierīcē

Pēc pakalpojuma pieslēgšanas lejupielādējiet lietotni un lietojiet to savā telefonā vai planšetē. Ja vēlaties izmantot Teamer no datora, atveriet lietotni.
Google Play
Apple Store

Noderīgi

Kā pieslēgt šo pakalpojumu?
Lai pieslēgtu savam uzņēmumam šo pakalpojumu, izvēlies kādu no tarifu plāniem.
Ko darīt, ja radušies tehniski traucējumi Teamer darbībā?
Ja novērojat kādus tehniskus traucējumus pakalpojuma darbībā, aicinām sazināties ar jūs uzņēmuma klientu attiecību vadītāju vai zvanīt uz Tele2 biznesa klientu informatīvo tālruni 28444777. Mēs jums palīdzēsim!