Biznesam  |  Blogs  | 
LV LV
× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Vai es varu Google Play pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?

Iepirkšanās Google Play ir vēl ērtāka, ja norēķinu kartes vietā izmanto iespēju par Google Play aplikācijām maksāt ar Tele2 rēķinu. Nav nepieciešams ievadīt kartes datus vai maksāt uzreiz – viss tiek iekļauts Tavā Tele2 ikmēneša rēķinā.

Kādas aplikācijas varēšu iegādāties Google Play?

Ar Google Play lejupielādē vairāk nekā 1 000 000 dažāda satura aplikāciju:
  • Spēles
  • Grāmatas un žurnālus
  • Filmas un TV šovus
  • Mūzikas un koncertu ierakstus
  • Jebkuru citu Google Play pieejamo saturu
Google Play lietošana ir pavisam vienkārša – ir tikai jāievada sava Google konta e-pasta adrese un parole, un vari sākt iepirkties!
Google Play veikals ir pieejams visās ierīcēs ar Android operētājsistēmu.

Kā pirmo reizi pievienot maksājuma veidu?

Ja līdz šim Google Play veikalā neesi lietojis maksas saturu un vēlies savus nākotnes pirkumus iekļaut Tele2 ikmēneša rēķinā, seko šīm darbībām:
  • Atver Google Play aplikāciju un izvēlnē izvēlies sadaļu “Konts”;
  • Izvēlies sadaļu “Maksājumu veidi”;
  • Izvēlies maksājuma veidu “Iekasēt no mana  Tele2 / ZZ konta”;
  • Pārliecinies, ka jaunais maksājuma veids ir pievienots.

Nākamajā reizē, izvēloties maksas lejupielādes saturu Google Play veikalā, pēc noklusējuma tiks piedāvāts iepriekš izvēlētais maksājuma veids - “Izmantot Tele2 / Zelta Zivtiņas norēķinus”.

Google Play pakalpojumu sniegšanas noteikumus latviešu valodā meklē šeit.
 

Kā apmaksāt Google Play pirkumus ar Tele2 rēķinu?

Lejupielādējot maksas aplikāciju Google Play tevi atpazīs kā Tele2 klientu un piedāvās apmaksas iespēju “Izmanto Tele2/ Zelta Zivtiņas norēķinus”. Esi drošs par visiem saviem maksas pirkumiem Google Play veikalā, jo Tele2 tevi brīdinās par katru lejupielādēto maksas aplikāciju.


Kā kontrolēt veiktos pirkumus?

Pēc katra Google Play veikalā veiktā pirkuma saņemsi darījuma apstiprinājumu savā Gmail e-pastā. Veiktie darījumi tiks iekļauti arī  saņemtajā Tele2 ikmēneša rēķina sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi Google Play pirkumi.
 
Plašāka informācija par izmantotajiem aplikāciju satura pakalpojumiem (piemēram, ss.lv sludinājumi, draugiem.lv statistika utt.) un paaugstinātās maksas pakalpojumiem iespējams atrast Sarunu izdrukā, kur katra darbība tiek izdalīta atsevišķā rindā ar satura piegādātāja nosaukumu, pirkuma laiku un ieturēto pakalpojuma maksu.
 
Uzzini sīkāku informāciju par veikto pirkumu un satura piegādātāja kontaktinformāciju.


Kā atsaukt pirkumus?

Ja pēc pirkuma veikšanas esi neapmierināts ar maksas lejupielādi, ir iespēja 2 stundu laikā atcelt darījumu un saņemt naudu atpakaļ. Lai atgrieztu pirkumu, seko šīm darbībām:
  • Google Play veikalā atrodi saturu, kura iegādi vēlies atsaukt, un spied pogu “Atmaksa”;
  • Lai apstiprinātu pirkuma atsaukšanu, spied pogu “Labi”;
  • Pirkums tiks atsaukts, lapas saturs mainīsies, un tiks dota iespēja saturu iegādāties atkārtoti.

Ja esi iegādājies mūziku, filmas vai grāmatas, tad atmaksa tiek nodrošināta saskaņā ar Google Play veikala Atgriešanas un atmaksas politiku par pirkumiem. 


Kā mainīt maksājuma veidu ilgtermiņā?

Tu vari iekļaut pirkuma summu Tele2 ikmēneša rēķinā arī, ja iepriekš Google Play veikalā esi veicis pirkumus ar norēķinu karti. Lai mainītu maksājumu veidu, atver Google Play un izvēlējies aplikāciju, ko vēlies pirkt. Tālāk seko šīm darbībām:
  • Spied uz reģistrētā maksājuma veida;
  • Atver izvēlni  “Maksājuma veidi”;
  • Izvēlies maksājuma veidu “Izmantot Tele2/Zelta Zivtiņas norēķinus”;
  • Spied pogu "Pirkt", lai lejupielādētu izvēlēto aplikāciju.

Nākamajā reizē, izvēloties maksas lejupielādes saturu Google Play veikalā, pēc noklusējuma tiks piedāvāts iepriekš izvēlētais maksājuma veids - “Izmantot Tele2 / Zelta Zivtiņas norēķinus”.


Kā ierobežot pirkumus?

Google Play aplikācijas iestatījumos vari iekļaut papildu drošību – Google konta paroles ievadīšanu pirms katra darījuma, lai izvairītos no nevēlamiem vai nejaušiem pirkumiem. Lai uzstādītu paroli, seko šīm darbībām:
  • Atver Google Play izvēlni un izvēlies sadaļu “Iestatījumi”;
  • Sadaļā "Lietotāja vadīklas" aktivizē iespēju “Pieprasīt autentifikāciju pirkumiem”;
  • Norādi kritērijus, kad pirms pirkuma tiks pieprasīta Google konta parole;
  • Apstiprini izmaiņas, ievadot savu Google konta paroli​.

Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?

Google Play  veikals ir pieejams tikai ierīcēm ar operētājsistēmu Android OS version 2.2 (Froyo) vai jaunāku. Pilnu sarakstu ar ierīcēm, kas atbalsta Google Play lietošanu, apskati šeit.
 
Google Play veikalā veiktos pirkumus ietekmē ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām ­– pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 50 EUR vai mēneša pirkuma summa pārsniedz 300 EUR.

Izmantot Tele2/Zelta Zivtiņa norēķinus var pēcapmaksas un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/Zelta Zivtiņas numuru lieto balss sakariem vai mobilam internetam.
Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām.

Plašāka informācija par Google Play veikala lietošanu un iespējām atrodama šeit.

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti