Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu Latvijā.

Centīsimies to izlabot! Pamēģini šīs darbības:
  1. pārliecinies, vai tev nav iekavējusies rēķina apmaksa, kā rezultātā varētu būt ierobežoti pakalpojumi. To vari izdarīt Mans Tele2 vai pārskatot saņemtās ziņas, jo mēs vienmēr sūtām arī SMS atgādinājumus;
  2. pārbaudi, vai telefonā neesi no mums saņēmis īsziņu par to, ka ir pārsniegts kredītlimits;
  3. vienmēr vērts izmēģināt tradicionālo metodi – izslēgt un ieslēgt telefonu. Tas patiesi bieži palīdz!
  4. pārbaudi, vai telefona displejā redzami stabiņi vai cits indikators, kas norāda pārklājumu. Var gadīties, ka atrodies tādā vietā, kur ir vājš pārklājums. Tad vari telefona iestatījumos nomainīt tīkla veidu uz 3G vai pat 2G, noņemot automātisko tīkla izvēli/4G;
  5. ja tomēr neizdodas, vari pamēģināt SIM karti ielikt citā telefonā un paskatīties, vai tur darbojas. Iespējams, ka problēma ir SIM kartē vai pat pašā telefonā;
  6. tas nenotiek bieži, taču var gadīties ārkārtas situācija bāzes stacijā. Varbūt tev tuvumā esošajā bāzes stacijā ir notikusi avārija vai konstatēti traucējumi. Pārliecinies, vai citiem blakus sakari darbojas!

Joprojām nekā?

Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv.

 
Mēs novērtēsim, ja informēsi mūs arī tādā gadījumā, ja sakari nav pieejami ne tikai tev, bet arī apkārtējiem. Šādi var gadīties, ja ir kādi traucējumi konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.


 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti