Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu ārzemēs.

Nepatīkami gan! Pamēģināsim to iespējami ātrāk atrisināt:
  1. Vispirms pārliecinies, ka tavs tarifu plāns darbojas arī ārzemēs.

    Diemžēl tarifu plāniem ZZ VISI Latvija, vēsturiskajam Nr.3 pakalpojumi ir pieejami tikai Latvijā. Izvēlies kādu no tarifiem, kuri darbosies arī ārzemēs. Izpēti un pieslēdz www.tele2.lv un www.zeltazivtina.lv. Tarifu plānu vari mainīt, atverot saiti dati.tele2.lv vai Mans Tele2, sadaļā "Mani pakalpojumi".
     
  2. Pārbaudi, vai telefona displejā redzami stabiņi vai cits indikators, kas norāda pārklājumu;
  3. Ja telefonā nav zona vai rādās paziņojums, ka pieejami tikai ārkārtas zvani, pamēģini šādi – telefona iestatījumos atrodi operatoru izvēli, noņem automātisko izvēli un pieslēdzies pie kāda no vietējiem (ārzemju) operatoriem. Šo vari pamēģināt ar vairākiem operatoriem. Vēl var pamēģināt mainīt tīkla veidu uz 3G vai 2G, un tad atkārtot ar dažādiem operatoriem;
  4. Pārliecinies, vai telefona iestatījumos ir atļauta pakalpojumu (zvani, SMS, internets) izmantošana viesabonēšanā (Roaming);
  5. Pārliecinies, vai Tev nav iekavējusies rēķina apmaksa, kā rezultātā varētu būt ierobežoti pakalpojumi. To vari izdarīt Mans Tele2, kā arī pārskatot īsziņas, jo mēs vienmēr sūtām arī SMS atgādinājumus;
  6. Pārbaudi, vai telefonā neesi no mums saņēmis īsziņu par to, ka ir pārsniegts kredītlimits;
  7. Pēc noklusējuma visiem klientiem pieslēdzam Starptautisko pieslēgumu, taču mēdz būt gadījumi, kad ir Vietējais pieslēgums. Pārbaudīt, kā arī aktivizēt Starptautisko pieslēgumu vari pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 vai sazinoties ar mums;
  8. Ja tomēr neizdodas, vari pamēģināt ielikt SIM karti citā telefonā un paskatīties, vai tur tā darbojas. Iespējams, ka problēma ir SIM kartē vai pat pašā telefonā.

Joprojām nekā?
Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti