Par Tele2
Par Tele2
Vērtības
Vadība
Atbalsta politika
Finanšu radītāji
Korporatīvā sociālā atbildība
Ilgtspējas pārskats
Par Tele2
Vērtības
Vadība
Atbalsta politika
Finanšu radītāji
Korporatīvā sociālā atbildība
Ilgtspējas pārskats
Jau viens miljons Latvijas iedzīvotāju ir izvēlējušies Tele2 kā savu mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju, padarot Tele2 par vadošo mobilo sakaru operatoru Latvijā balss klientu skaita ziņā un mīlētāko zīmolu nozarē!
23
gadi Latvijā
4
valstīs
Latvijas mobilo sakaru tirgū Tele2 ienāca 2000. gada 7. oktobrī, kad vairāk nekā 10 valstīs sekmīgi strādājošs starptautisks telekomunikāciju uzņēmums Tele2 AB grupa, gandrīz vienlaicīgi ar līdzīgiem darījumiem abās pārējās Baltijas valstīs, iegādājās vietējos mobilo sakaru operatorus, lai attīstītu tos par nopietniem tirgus dalībniekiem.
Tele2 ienākšanu Latvijā var uzskatīt par valsts mobilo sakaru tirgus attīstības sākumu, jo konkurence sniedza iespēju būtiski samazināt mobilo sakaru pakalpojumu un telefonu iegādes izdevumus, padarot šo iepriekš elitāro jomu pieejamu ievērojamam skaitam iedzīvotāju.
Vairāk nekā 20 darbības gadu laikā Tele2 ir kļuvis par privātpersonu klientiem bagātāko un atzītāko mobilo sakaru operatoru, kā arī par vienu no produktīvākajiem un pelnošākajiem uzņēmumiem Latvijā un Baltijā, nodokļos kopumā samaksājot aptuveni 380 miljonus eiro. Savukārt Zelta Zivtiņa joprojām ir viens no mīlētākajiem zīmoliem valstī, un nepārspēts līderis mobilo sakaru priekšapmaksas segmentā, kas piedāvā arī pēcapmaksas tarifu plānus.
Vairāk nekā 20 darbības gadu laikā Tele2 ir kļuvis par privātpersonu klientiem bagātāko un atzītāko mobilo sakaru operatoru, kā arī par vienu no produktīvākajiem un pelnošākajiem uzņēmumiem Latvijā un Baltijā, nodokļos kopumā samaksājot aptuveni 380 miljonus eiro. Savukārt Zelta Zivtiņa joprojām ir viens no mīlētākajiem zīmoliem valstī, un nepārspēts līderis mobilo sakaru priekšapmaksas segmentā, kas piedāvā arī pēcapmaksas tarifu plānus.
Šobrīd Tele2 ir multipakalpojumu uzņēmums cilvēkiem, kas nodrošina ātrāko mobilo internetu Latvijā, augstākā līmeņa apkalpošanu un plašu pakalpojumu klāstu – mobilos sakarus, mājas internetu, viedierīces, televīziju un apdrošināšanas pakalpojumus.
Augsta pakalpojumu kvalitāte ir Tele2 prioritāte. Kopš dibināšanas Tele2 kapitālieguldījumi kvalitātes pilnveidošanā sasnieguši aptuveni 300 miljonus eiro. Uzņēmums ir uzbūvējis Baltijā jaudīgāko mobilo sakaru tīklu, lai klientiem nodrošinātu pašu jaunāko paaudžu tehnoloģiju iespējas un kvalitāti, kā arī saudzētu energoresursus un dabu.
Augsta pakalpojumu kvalitāte ir Tele2 prioritāte. Kopš dibināšanas Tele2 kapitālieguldījumi kvalitātes pilnveidošanā sasnieguši aptuveni 300 miljonus eiro. Uzņēmums ir uzbūvējis Baltijā jaudīgāko mobilo sakaru tīklu, lai klientiem nodrošinātu pašu jaunāko paaudžu tehnoloģiju iespējas un kvalitāti, kā arī saudzētu energoresursus un dabu.
Tele2 vērtības
Reliable
We deliver on our promises both to customers and colleagues.
Insight driven
We have a data driven End2End view in everything we do - making us even more customer centric.
Collaborative
We believe in teamwork, being open and generous in sharing knowledge and experience. We have no prestige and help out.
Tele2 vadība
Atbalsta politika
Ko mēs atbalstām:
Tele2 ir svarīga apkārtējās vides kvalitatīva un ilgtspējīga attīstība, tādēļ mēs atbalstām un paši realizējam projektus, kas vērsti uz:
bērnu un jauniešu izaugsmi
izglītību
atbildīgu viedierīču un interneta izmantošanu
Mēs – Tele2 – esam izveidojuši pārdošanas skolu “Tele2 BŪTCamp”, kurā bez maksas apmācām cilvēkus, kuri vēlas uzsākt karjeru pārdošanas jomā vai stiprināt jau iegūtās zināšanas.
Ar Tele2 atbalstu jau vairāk nekā 15 gadus tiek organizēts “Zelta Zivtiņas čempionāts” – lielākā sporta un prāta spēles skolēniem Baltijā, kas pulcē vairākus simtus tūkstošu dalībnieku no visām Latvijas skolām.
Tele2 katru gadu organizē kampaņas, lai izglītotu sabiedrību par atbildīgu un jēgpilnu viedierīči un interneta lietošanu. Mūsu mērķis – lai viedierīces kalpotu cilvēkam, nevis cilvēks viedierīcēm.
Ar Tele2 atbalstu jau vairāk nekā 15 gadus tiek organizēts “Zelta Zivtiņas čempionāts” – lielākā sporta un prāta spēles skolēniem Baltijā, kas pulcē vairākus simtus tūkstošu dalībnieku no visām Latvijas skolām.
Tele2 katru gadu organizē kampaņas, lai izglītotu sabiedrību par atbildīgu un jēgpilnu viedierīči un interneta lietošanu. Mūsu mērķis – lai viedierīces kalpotu cilvēkam, nevis cilvēks viedierīcēm.
Ko mēs
neatbalstām:
neatbalstām:
Mēs neatbalstām biznesa projektus, politiska un reliģiska rakstura pasākumus. Mūsu prioritāšu sarakstā nav aktivitāšu, kas saistītas ar profesionālo un amatieru sportu, kā arī indivīdu vai organizāciju kultūras un izklaides pasākumiem.
Atbalsta pieteikumu
izskatīšana
izskatīšana
Pieteikumus ar detalizētu aktivitātes aprakstu sūtiet uz info@tele2.lv. Izvērtējot projektus, priekšroku dosim tiem, kas balstīti uz iepriekš minētajiem principiem.
Finanšu radītāji
2023
2022
2021
2020
2019
2018
Korporatīvā sociālā atbildība
×
Tele2 AB Grupa
Tele2 AB grupas uzņēmumi šobrīd darbojas četrās Eiropas valstīs – Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, piedāvājot mobilo un fiksēto sakaru, datu pārraides un satura pakalpojumus.
Tele2 AB grupas uzņēmumus vieno mērķis ar izdevīgiem nosacījumiem piedāvāt augstas kvalitātes telekomunikāciju pakalpojumus. 1993. gadā pēc Eiropas telekomunikāciju tirgus liberalizācijas likumdošanas pieņemšanas pazīstamais zviedru uzņēmējs Jans Stenbeks (Jan Stenbeck) izveidoja Tele2, lai tolaik Eiropas valstu faktiski monopolizētie sakaru pakalpojumi kļūtu pieejamāki miljoniem cilvēku, tādējādi uzsākot būtiskas pārmaiņas šajos tirgos.
Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas strādā vienoti visās Baltijas valstīs, nodrošinot klientiem īpaši izdevīgus pakalpojumus šajā reģionā.
Tele2 AB grupas priekšrocības ir iespēja izmantojot starptautisku pieredzi, likt lietā pārbaudītas tehnoloģijas un risinājumus, lai ikvienam klientam piedāvātu labākos pakalpojumus.
Kopš 1996. gada Tele2 AB grupas akcijas tiek kotētas Stokholmas biržā.
Bez Tele2 Latvijā strādā vēl divi Tele2 AB grupas uzņēmumi – IT&T ārpakalpojumu sniedzējs Baltic Shared Services Center un lietu interneta risinājumu kompānija Tele2 IoT Latvia.
Tele2 AB grupas uzņēmumus vieno mērķis ar izdevīgiem nosacījumiem piedāvāt augstas kvalitātes telekomunikāciju pakalpojumus. 1993. gadā pēc Eiropas telekomunikāciju tirgus liberalizācijas likumdošanas pieņemšanas pazīstamais zviedru uzņēmējs Jans Stenbeks (Jan Stenbeck) izveidoja Tele2, lai tolaik Eiropas valstu faktiski monopolizētie sakaru pakalpojumi kļūtu pieejamāki miljoniem cilvēku, tādējādi uzsākot būtiskas pārmaiņas šajos tirgos.
Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas strādā vienoti visās Baltijas valstīs, nodrošinot klientiem īpaši izdevīgus pakalpojumus šajā reģionā.
Tele2 AB grupas priekšrocības ir iespēja izmantojot starptautisku pieredzi, likt lietā pārbaudītas tehnoloģijas un risinājumus, lai ikvienam klientam piedāvātu labākos pakalpojumus.
Kopš 1996. gada Tele2 AB grupas akcijas tiek kotētas Stokholmas biržā.
Bez Tele2 Latvijā strādā vēl divi Tele2 AB grupas uzņēmumi – IT&T ārpakalpojumu sniedzējs Baltic Shared Services Center un lietu interneta risinājumu kompānija Tele2 IoT Latvia.