Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Ieslēdzu satura filtru / bloķēju vietni, bet nekas nemainās – vēl joprojām tieku tai klāt. Kādēļ tā?

Iespējams ir neliela aizkavē ar atsevišķu iestatījumu pieslēgšanos, pamatojoties uz tavas pārlūkprogrammas iestatījumiem un/vai tīkla iestatījumiem. Lūdzu, uzgaidi aptuveni 10-15 minūtes un pamēģini vēlreiz.  

Ja aptuveni pēc 15 minūtēm vēl joprojām pakalpojuma satura vai drošības filtrs nestrādā, pamēģini šādi: 
  1. Aizver savā telefonā, datorā vai planšetē visas lietotnes un interneta pārlūka lapas; 
  2. Restartē savu ierīci (telefonu, planšeti vai rūteri) vai ieslēdz uz 10 sekundēm “lidojuma režīmu”, kurai izmanto Interneta Drošība pakalpojumu; 
  3. Ja lieto Apple ierīci, pārliecinies, ka ir izslēgts iCloud pakalpojums “Private Relay”. To var izdarīt šādi: Settings –> Apple ID –> iCloud –> Private Relay
Šim vajadzētu palīdzēt!  
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti