Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās.

Tā nevajadzētu būt, tomēr te būs pāris lietas, kuras tu pats vari pārbaudīt un iespējams šo problēmu atrisināt:

1. Noteikti sāc ar klasiku – izslēdz un ieslēdz ierīci. Ne tikai mums dažkārt nepieciešams restarts.
2. Ja tas nelīdz, pārbaudi, vai gadījumā neesi izmantojis visu savā datu plānā iekļauto interneta apjomu. To vari izdarīt Mans Tele2, sadaļā "Patēriņš".
3. Ja datu apjoms ir pieejams, katram gadījumam pārbaudi, vai visi tavi rēķini ir apmaksāti un vai neesi izmantojis visu tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu kredītlimitu. To vari pārbaudīt savā Mans Tele2 profilā.
4. Vēl joprojām nestrādā? Noteikti pārbaudi, vai ierīce ir korekti ir ievadīti interneta iestatījumi:

a.Planšetē pie tīkla iestatījumiem atrodi Piekļuves punktu un pārliecinies, ka iestatījumi ir korekti:
  • Piekļuves punkts (APN): mobileinternet.tele2.lv
  • Parole: wap
  • Lietotājvārds: wap
b. Ja internetu izmanto ar kādu no mūsu rūteriem, tīkla iestatījumus vari labot interneta pārlūkā vai arī izmantojot HiLink aplikāciju. Detalizētāk skaties rūtera lietošanas instrukcijā vai šeit.

Ja arī tas nepalīdz, vari ievietot SIM karti citā ierīcē. Ja citā ierīcē viss strādā, iespējams kaut kas ir noticis ar ierīci, kuru izmanto. Tādā gadījumā iesakām atjaunot rūpniecības iestatījumus vai nodot ierīci remontā.
 
Citā ierīce arī nestrādā? Iesakām doties uz kādu no Tele2 centriem, līdzi ņemto rūteri/planšeti. Pārbaudīsim uz vietas, kādēļ nedarbojas. Ja internets nedarbojas arī citiem Tele2 klientiem, kas tev ir blakus, ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, lai par to pastāstītu. Iespējams traucējumi ir kādā konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti