Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Atslēdzu numuru un nevaru ieiet Mans Tele2, lai samaksātu pēdējo rēķinu.

Svarīgi saprast, kāds rēķinu saņemšanas veids tev bija izvēlēts, kad numurs vēl bija aktīvs.
 
Ja izvēlējies, ka vēlies rēķinus saņemt pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 , tad savā profilā vairs nevarēsi ielogojies, ja numurs ir atslēgts. Šajā gadījumā pēdējo rēķinu nosūtīsim tev pa pastu uz rēķinu saņemšanas adresi, kuru norādīji līgumā.
 
Ja rēķinus saņēmi arī uz e-pastu, pēdējo rēķinu sūtīsim tur. Noteikti pārbaudi, vai rēķins gadījumā nav iekritis kādā citā e-pasta sadaļā, piemēram, “SPAM” (mēstules), “Sociālie” vai “Abonētie”. Pārliecinies arī, vai nav nobloķējusies vēstuļu saņemšana no Tele2 (tele2rekins@manstele2.lv).
 
Ja tomēr neizdodas atrast pēdējo rēķinu, sazinies ar mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv, un mēs tev to nosūtīsim.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti