× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kā notiek apdrošināšanas atlīdzības saņemšana?

Izskatīšanas procesam un lēmuma pieņemšanas gaitai var sekot līdzi, sazinoties ar AAS BALTA.

Standarta bojājumu gadījumos, kad iesniegts Saskaņotais paziņojums un zaudējumu apmērs nepārsniedz 1500 EUR, lēmums tiek pieņemts vienas darbdienas laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Šajā gadījumā uzreiz var doties remontēt savu transportlīdzekli uz autoservisu arī bez BALTA atlīdzību centra apmeklējuma. Lai saņemtu garantiju par veiktā remonta kvalitāti, nepieciešams izmantot kādu no 140 BALTA sadarbības autoservisiem.

Citos gadījumos, kad notika bojājums, apzagšana vai bojāeja, lēmums tiek pieņemts 7 darba dienu laikā no visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas dienas. Lēmums par zādzības gadījumu tiek pieņemts ne ātrāk kā pēc viena mēneša no apdrošināšanas pieteikuma saņemšanas.
Atkarībā no izvēlētā atlīdzības piešķiršanas veida, atlīdzība tiek izmantota kā remonta izdevumu tieša apmaksāšana vai tiek pārskaitīta uz pieteikumā norādīto norēķinu kontu, atskaitot citus tiesību aktos paredzētos nodokļus. Nodokļu ieturējumu dēļ atlīdzināmā summa naudā būs mazāka par kompensējamā autoservisa tāmi.
KASKO apdrošināšanā atlīdzību izmaksā pēc kompensācijas principa, proti, izmaksājamā apdrošināšanas atlīdzība nedrīkst pārsniegt radušos zaudējumus. Tas nozīmē, ka bojājumu gadījumā AAS BALTA izvērtē autoservisa sastādīto remontdarbu tāmi, bet zādzības gadījumā – novērtē transportlīdzekļa vērtību apdrošināšanas gadījuma dienā.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti