Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Veicot maksājumu, norādīju cita cilvēka klienta numuru vai netīšām nepareizi ierakstīju savu.

Tā – nekas traks, risināsim situāciju kopīgiem spēkiem.

Rīkojies šādi:
  • lejupielādē internetbankā maksājuma uzdevuma failu;
  • īsumā izstāsti, kas notika;
  • sūti visu mums, rakstot ziņu kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv;
  • noteikti vēstulē norādi arī klienta numuru, par kuru vēlējies veikt apmaksu!
Centīsimies sadzīt kļūdainā maksājuma pēdas.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti