× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?

Jā! Jaunu SIM karti savam numuram vari pasūtīt arī Mans Tele2 sadaļā "Mani pakalpojumi" > "Mainīt SIM karti". Karti mēs nosūtīsim tev vēstulē uz jebkuru vietu Latvijā, ar Latvijas Pasta starpniecību. Kopumā tas var aizņemt 3 – 5 darba dienas.

Jaunu SIM karti sūtīsim neaktivizētu, tādēļ pakalpojumus varēsi izmantot arī ar veco SIM karti līdz brīdim, kad saņemsi jauno SIM karti. Lai varētu sākt izmantot jauno SIM karti, nepieciešams to aktivizēt. To vari izdarīt 2 veidos.

Pirmais variants ir aktivizēt SIM karti pašam Mans Tele2 portālā (sadaļā "Mani pakalpojumi").

Otrais variants - zvanīt uz Tele2 info (1600 / 29560600) un nosaukt:
  • telefona numuru;
  • līgumā norādīto paroli (tā pieejama Mans Tele2 sadaļā Mani pakalpojumi);
  • pēdējos 5 ciparus, kas norādīti uz jaunās SIM kartes.

Svarīgi! Lai saglabātu telefona grāmatiņas saturu un citus datus no esošās SIM kartes, pirms jaunās SIM kartes aktivizēšanas iesakām tos pārkopēt savā telefonā vai veikt datu sinhronizāciju (piemēram, ar Google kontu vai iCloud), jo jaunajā SIM kartē šie dati nebūs saglabāti.

Informācija par to, cik izmaksās SIM kartes maiņa, ir pieejama šeit.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti