4.08.2020

“Tele2”: šogad atlīdzībās par nozagtiem un bojātiem telefoniem izmaksāti gandrīz 240 000 eiro

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apkopotā informācija liecina, ka šī gada pirmajā pusgadā par 30% palielinājusies kopējā atlīdzību summa, kas izmaksāta klientiem par bojātiem vai nozagtiem telefoniem, kas bijuši apdrošināti. Sešu mēnešu laikā atlīdzībās izmaksāti gandrīz 240 000 eiro.


3.08.2020

Lieliskas dāvanas katru mēnesi - loterijas rezultāti!

Tele2 loterijas rezultāti. Apsveicam uzvarētājus! Lojalitātes programmas dalībniekiem, katru mēnesi ir iespēja laimēt jaukas balvas. Tele2 jūlijā loterijā balvas ir vinnējuši.
27.07.2020

“Tele2” pirmais ievieš 5G mobilo sakaru viesabonēšanu

“Tele2” klientiem, kuriem ir bezlimita pieslēgums un 5G tehnoloģiju atbalstoši viedtelefoni, ir iespējams izmantot “Tele2” 5G tīklu Zviedrijā – Stokholmā, Malmē un Gēteborgā. Šāda iespēja “Tele2” klientiem ir pieejama, pateicoties “Tele2 Latvija” un “Tele2 Zviedrija” noslēgtajai vienošanās par 5G viesabonēšanas pakalpojumiem. ...
23.07.2020

“Tele2”: iedzīvotāji telefonu iegādei vidēji tērē 361 eiro

Mobilo sakaru operatora “Tele2” dati liecina, ka TOP5 pirktākie viedtelefonu zīmoli pirmajā pusgadā ir “Samsung”, “Huawei”, “Apple”, “Nokia” un “Xiaomi”. Salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo pusgadu, visstraujāko izaugsmi piedzīvojis “Xiaomi” zīmols. Savukārt vidējā summa, ko klienti tērē par telefona iegādi, palielinājusies par...
15.07.2020

“Tele2”: Covid-19 izraisītās izmaiņas otrajā ceturksnī ietekmējušas telekomunikāciju nozari

Mobilo sakaru operatora “Tele2” kopējais apgrozījums otrajā ceturksnī samazinājās par 6%, salīdzinot ar aizvadītā gada otro ceturksni, un sasniedza 29,9 milj. eiro. Savukārt apgrozījums no pamatdarbības uzlabojās par 1% un bija 20,9 milj. eiro. Otrā ceturkšņa rezultātus būtiski ietekmēja Covid-19 izraisītie apstākļi, kā rezultātā samazinājās ieņēmumi no mobilo tālruņu pārdošanas un mobilo sakaru...
10.07.2020

Dubultojies uzņēmumu skaits, kas pieslēguši mobilo zvanu vadības risinājumus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktajā pētījumā* tika noskaidrots, ka uzņēmumiem Latvijā viens neatbildēts klienta zvans izmaksā aptuveni 60 eiro. Turklāt deviņi no desmit Latvijas uzņēmumiem nemaz nezina, cik klientu viņiem dienā ir piezvanījuši un uz cik potenciālo klientu zvaniem nav izdevies atbildēt. Covid-19 izraisīto apstākļu ietekmē, kad daudzi uzņēmumi pārcēla savu darbību attālinātā...
8.07.2020

“Tele2”: pirmajā pusgadā datu patēriņš telefonos palielinājies par 50%, kas ir straujākais pieaugums pēdējo gadu laikā

Mobilo sakaru operatora “Tele2” dati liecina, ka vidējais mobilo datu patēriņš uz vienu SIM karti šī gada pirmajā pusgadā palielinājies par aptuveni 50%, salīdzinot ar 2019. gada pirmo pusgadu. Gadu iepriekš pieaugums bija aptuveni 15% robežās. Šobrīd vidējais datu patēriņš uz vienu SIM karti “Tele2” tīklā ir 15,2 GB.  

Vēl neesi Tele2 klients?

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti