27.03.2020

Tele2 mājas birojs, lai bizness neapstātos

Situācija valstī ir mainījusi mūsu ikdienu. Un uzņēmumi, kuru darbinieki šobrīd strādā no mājām, sastopas ar izaicinājumiem klientu apkalpošanā. Lai Tava uzņēmuma dabs neapstātos un vienlīdz veiksmīgi darbotos arī šajos apstākļos, Tele2 piedāvā ērtus risinājumus attālinātai darba veikšanai: Ātru mājas mobilo internetu visā Latvijas teritorijā. Gudro zvanu vadības risinājumu “Teamer” ērtai un...


26.03.2020

“Tele2” klienti telefonā redzēs aicinājumu “Paliec mājās”

Mobilo sakaru operatora “Tele2” klienti turpmāk savos telefona ekrānos redzēs ne tikai pakalpojuma sniedzēja nosaukumu, bet arī aicinājumu “Paliec mājās”. Tas darīts, lai atgādinātu iedzīvotājiem, cik būtiski ir ievērot atbildīgo institūciju aicinājumu palikt mājās un ievērot sociālo distancēšanos.  
24.03.2020

“Tele2” saviem klientiem piešķir bezlimita datus aptuveni 2,5 milj. eiro vērtībā

Mobilo sakaru operators “Tele2” ir nolēmis arī aprīlī visiem saviem pēcapmaksas tarifu plānu klientiem, kuriem nav bezlimita pieslēguma, bez papildu maksas piešķirt bezlimita mobilo internetu telefonā Latvijā. Klientiem piešķirtais bezlimita datu apjoms aprīlī mērāms aptuveni 2,5 milj. eiro vērtībā. Uzņēmums šādi rīkojas, ņemot vērā ārkārtas situācijā pieaugošo nepieciešamību pēc mobilajiem...
20.03.2020

“Tele2” savu reklāmas budžetu vairāk novirzīs Latvijas medijiem

Mobilo sakaru operators “Tele2” būtiski samazinās reklāmas izvietošanu “Facebook”, “Instagram”, “Google” un “YouTube”, novirzot to Latvijas medijiem, lai ārkārtas situācijas laikā stiprinātu vietējos medijus, kuru ziņu redakcijas veido vietējo saturu un ziņo par sabiedrībai aktuālajiem notikumiem.

Vēl neesi Tele2 klients?

Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti