Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Man neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.

  1. Vispirms izmēģini klasiku – izslēdz un ieslēdz ierīci;
  2. Pārbaudi, vai tavā ierīcē ir ieslēgta datu pārraide un vai tās iestatījumos norādīts izmantot 4G tīklu. Iesakām izmantot automātisko tīkla izvēli;
  3. Aplūko ierīces iepakojumu vai instrukciju un pārliecinies, ka tā atbalsta 4G frekvenci LTE 800, 1800, 2100 vai 2600 MHz (Tele2 bāzes stacijas nodrošina pakalpojumus šajās frekvencēs);
  4. Pārliecinies, vai ierīces programmatūrai ir veikti visi atjauninājumi;
  5. Pārbaudi, vai tavā atrašanās vietā ir 4G pārklājums. To vari pārbaudīt šeit;
  6. Pārbaudi SIM karti! Aplūko, vai tai aizmugurē ir uzraksts "4G" vai arī ievadi uz tās norādīto numuru SIM kartes pārbaudes logā. Ja tava SIM karte neatbalsta 4G tīklu, vērsies tuvākajā Tele2 centrā, lai bez maksas saņemtu jaunu SIM karti. Neaizmirsti paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte). Jaunu SIM karti vari pasūtīt arī pa pastu sava Mans Tele2 profilā, sadaļā Mani pakalpojumi.
  7. Pārbaudi SIM karti citā ierīcē, lai pārliecinātos, ka šobrīd izmantotā ierīce nav bojāta.
Ja 4G internets iepriekš darbojās un visas pazīmes liecina, ka ir iespējami kādi īslaicīgi traucējumi (piemēram, arī citiem nedarbojas 4G internets), noteikti informē mūs, aizpildot pieteikumu par tīkla sakaru traucējumiem vai zvani uz diennakts tālruni tehnisku bojājumu pieteikšanai.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti