Biznesam  |  Blogs  |  RU


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību

Ja ir iestājies apdrošināšanas gadījums (ierīces bojājums, zādzība), piesaki apdrošināšanas atlīdzību ātri un ērti sev izdevīgā laikā un vietā, ienākot Mans Tele2, zvanot pa tālruni 1600 vai +371 29560600, vai jebkurā Tele2 centrā.

Ņem vērā, ka par apdrošināšanas gadījumu jāpaziņo divu darba dienu laikā.

Zādzības gadījumā būs nepieciešamas nosūtīt izziņu no policijas. Informē policiju par zādzības faktu pirms atlīdzība tiek reģistrēta un saglabā izziņu no policijas.

Pēc atlīdzību pieteikuma apstiprinājuma bojājuma gadījumā nogādā sabojāto ierīci MTTC servisa pieņemšanas vietās vai tuvākajā Tele2 centrā. Obligāti norādi, ka tavai ierīcei ir apdrošināšana.

Pirms atjaunotās ierīces izsniegšanas ir jāsamaksā pašrisks saskaņā ar servisa partnera SIA “MTTC Latvija“ nosacījumiem.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti