Vēl neesi Tele2 klients?


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Saņēmu e-pastā rēķinu, bet nevaru to atvērt. Kāpēc?

Sākot ar 2020. gada februāri, rēķinus e-pastā vairs nevar apskatīt bez autorizācijas. Saņemtajā e-pastā varēsi redzēt summu apmaksai, kā arī varēsi to samaksāt. Tomēr rēķina PDF versiju vari redzēt tikai autorizējoties Mans Tele2.

Šīs izmaiņas ieviesām, rūpējoties par mūsu klientu personas datu drošību. Rēķinā ir iekļauta ļoti sensitīva informācija.  

Rēķinā katru mēnesi tu vari redzēt analīzi par visiem izejošajiem zvaniem, īsziņām, kā arī izmantoto datu apjomu. Tāpat arī uzņemtās līgumsaistības par ierīcēm, ja tādas ir. Lai mēs arī turpmāk varētu nodrošināt tev šo iespēju, mums jābūt drošiem, ka rēķins pieejams tikai tev vai tevis autorizētiem Mans Tele2 lietotājiem.

Uzzini vairāk par konta lietotājiem un pieejām Mans Tele2 šeit: Vai es varu ierobežot Mans Tele2 pieeju kādam no numuriem?

Neesi vēl reģistrējies Mans Tele2 un vēlies uzzināt, kā to vienkārši izdarīt? Skaties šeit - Kā reģistrēties Mans Tele2?
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti