Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.

Tā nevajadzētu būt! Te būs pāris lietas, kuras tu pats vari pārbaudīt un tas, iespējams, atrisinās šo situāciju:
  1. Pārliecināties, ka tavs tarifu plāns nodrošina iespēju izmantot internetu ārzemēs. To vari izdarīt Mans Tele2, sadāļā "Mani pakalpojumi". Savā Mans Tele2 profilā vari arī pārbaudīt, vai neesi gadījumā izmantojis visu savā tarifu plānā iekļauto datu apjomu (sadaļā "Patēriņš").
  2. Pārliecinies, ka telefonā ir ieslēgti mobilie dati.
    Video instrukcija:

    Ārzemēs svarīgi ir ieslēgt arī viesabonēšanas (roaming) funkciju. To vari izdarīt turpat telefona iestatījumos.
  3. Vienmēr ir vērts izmēģināt arī klasisko risinājumu – izslēgt un ieslēgt telefonu.
  4. Manuālā tīkla izvēle. Tas izklausās sarežģītāk nekā tas ir patiesībā. Atver telefonā tīkla iestatījumus, atrodi sadaļu, kur ir atzīmēts Automātiskā tīkla izvēle / Network selection > Automatic un izslēdz to. Tagad telefons būs uzstādīts uz manuālo tīkla izvēli. Tad telefons tev piedāvās izvēlēties kādu no vietējiem operatoriem (parasti tie ir 3-5 varianti). Ja neizdodas ar vienu, pamēģini ar citu.

    Ņem vērā, ka atrodoties ārzemēs sakarus tev nodrošina tās valsts vietējie operatori, ar kuriem mums ir noslēgts sadarbības līgums. Ja kādam operatoram kādā vietā pārklājums ir nepietiekošs, pieslēdzies citam. Pamēģini arī nomainīt tīkla veidu uz 3G vai 2G, tad atkārtot operatora izvēli. Noskaidrot to, kādi operatori nodrošinās sakarus tava ceļojuma laikā, vari www.tele2.lv/tarifi. Atver tarifu plānu, kuru lieto, un tālāk apakšsadaļu Zvani > Atrodoties ārzemēs > Izvēlies valsti > Operatori.
  5. Katram gadījumam pārbaudi, vai visi tavi rēķini ir apmaksāti un vai neesi izmantojis visu tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu kredītlimitu. To vari pārbaudīt savā Mans Tele2 profilā vai jebkurā sazinoties ar mums.

Joprojām nestrādā?
 
Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī raksti e-pastu uz tele2@tele2.lv. Mēs novērtēsim, ja informēsi mūs arī tādā gadījumā, ja internets nestrādā ne tikai tev, bet arī apkārtējiem. Šādi var gadīties, ja ir kādi traucējumi konkrētā reģionā vai kādam konkrētam operatoram.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti