Biznesam  |  Blogs  |  RU


Ierīču apdrošināšana

Ar apdrošināšanu mierīgāk!

Lai viedierīču lietošanu netraucētu bažas par to drošību, apdrošini savu vai citas personas viedtālruni, viedpulksteni, planšeti vai datoru pret bojājumiem, zādzībām un laupīšanu un lieto ierīces vienā mierā!

Piedāvājam Latvijā unikālu iespēju izvēlēties apdrošināšanu ar 0 eur pašrisku, kad remonta vai zādzības gadījumā tev nav jāveic līdzmaksājums.

Kad darbojas apdrošināšana?

Lūk, piemēram:

  • tiek sasists ekrāna stikls (ražotāja garantijas visbiežāk darbojas neilgu laiku, nesedz ekrāna plīsumus un neparedz fotokameras remontu);
  • ierīci nav iespējams salabot;
  • ierīci uzbrukuma laikā ir nozadzis kāds nelabvēlis;
  • iemūžinot interesantākos dzīves mirkļus atpūtas laikā, telefons iekrīt ūdenī.

Šajos un līdzīgos gadījumos tev palīdzēs Tele2 sadarbībā ar AAS “Balta”, ja ierīcei būsi iegādājies apdrošināšanu.


Kā iegādāties?

Apdrošināšana jāiegādājas reizē ar ierīces pirkumu Tele2 centrā vai Tele2 interneta veikalā. Klients var izbeigt līgumu jebkurā laikā pašapkalpošanās portālā mans.tele2.lv vai Tele2 centrā.

Apdrošināšanas pakalpojumus neapliek ar PVN

Apdrošināšanas programmas

Ierīce
Ražotājs
Modelis

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem

  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību

  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
  • Zādzība ar ielaušanos vai laupīšana

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību ar nulles pašrisku

  • Ekrāna bojājumi
  • Korpusa bojājumi
  • Šķidruma nodarītie zaudējumi
  • Zādzība ar ielaušanos vai laupīšana
Šai ierīcei apdrošināšana nav pieejama.
Ierīces, kuru vērtība ir mazāka par 199 EUR, Tele2 apdrošina tikai šiem zīmoliem - Huawei, Samsung, Sony, Nokia, HTC, CAT, LG, Honor un Xiaomi.

Visas programmas

Noderīgi

Citi jautājumi
1/2
Apdrošināšanas nosacījumi
Sīki ar visu informāciju saistībā ar apdrošināšanas produktu vari iepazīties mūsu mājaslapā.
  • var apdrošināt mobilo telefonu, planšetdatoru, datoru un viedpulksteni;
  • ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzību ar ielaušanos vai laupīšanu no slēgtām telpām vai uzbrukuma laikā, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts;
  • iespēja izvēlēties apdrošināšanu bez līdzmaksājuma (ar nulles pašrisku);
  • apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī;
  • ierīces pirkuma brīdī, pakalpojums pieejams Tele2  interneta veikalā un Tele2 centros;
  • var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
  • pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
  • pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2;
  • maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā;
  • apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv, un kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus;
  • nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
  • atlīdzību var saņemt par četriem apdrošināšanas gadījumiem.

Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par EUR 2099,99.

Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.704 ierīcēm, kuras iegādātas no 2021. gada 9. februāra, atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments, kas atjaunots 2021. gada 9. februārī, atrodams šeit.

Ierīcēm, kas iegādātas līdz 2021. gada 9. februārim, aktuālās apdrošināšanas noteikumu versijas:

Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.703 ierīcēm, kuras iegādātas no 2019. gada 15. augusta, atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments, kas atjaunots 2019. gada 15. augustā, atrodams šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.702 ierīcēm, kuras iegādātas līdz 2019. gada 14. augusta, atrodami šeit.
Cik maksā apdrošināšana ierīcei
Cenu kategorijas 1.* 2. 3. 4. 5.
Cena telefonam, planšetei, datoram bez atlaidēm, EUR Līdz 199,99 200,00-399,99 400,00-699,99 700,00-1199,99 1200,00-2099.99
Apdrošināšana pret bojājumiem / EUR mēnesī
Pašrisks**
2,49



40,00
3,99



70,00
6,99



100,00
9,99



140,00
12,99



160,00
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību / EUR mēnesī
Pašrisks**
3,48




40,00
4,98




70,00
7,98




100,00
10,98




140,00
13,98




160,00
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību ar nulles pašrisku, EUR mēnesī
Pašrisks**
5,48






0,00
8,98






0,00
12,98






0,00
16,98






0,00
20,98






0,00

* 1. grupā tiek apdrošinātas ierīces, kuru ražotājs ir Huawei, Samsung, Sony, Nokia, HTC, CAT, LG, Honor vai Xiaomi.
**** Pašrisks tiek piemērots iestajoties apdrošināšanas gadījumam.

Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 2099,99.
Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību
Ja ir iestājies apdrošināšanas gadījums (ierīces bojājums, zādzība), piesaki apdrošināšanas atlīdzību ātri un ērti sev izdevīgā laikā un vietā, ienākot Mans Tele2, zvanot pa tālruni 1600 vai +371 29560600, vai jebkurā Tele2 centrā.

Ņem vērā, ka par apdrošināšanas gadījumu jāpaziņo divu darba dienu laikā.

Zādzības gadījumā būs nepieciešamas nosūtīt izziņu no policijas. Informē policiju par zādzības faktu pirms atlīdzība tiek reģistrēta un saglabā izziņu no policijas.

Pēc atlīdzību pieteikuma apstiprinājuma bojājuma gadījumā nogādā sabojāto ierīci MTTC servisa pieņemšanas vietās vai tuvākajā Tele2 centrā. Obligāti norādi, ka tavai ierīcei ir apdrošināšana.

Pirms atjaunotās ierīces izsniegšanas ir jāsamaksā pašrisks saskaņā ar servisa partnera SIA “MTTC Latvija“ nosacījumiem.
Kā uzzināt pieteiktās atlīdzības statusu
Pieteiktās atlīdzības statusam seko līdzi vietnē http://service.mttc.lt/#

MTTC izveidotais remonta pieteikuma numurs ir redzams īsziņā, ko saņēmi uzreiz pēc ierīces nodošanas Tele2 centrā.
Kam un kur darbojas apdrošināšana
Apdrošināt var mobilo telefonu, planšetdatoru, datoru un viedpulksetni;
ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzība ar ielaušanos vai laupīšanu no slēgtām telpām vai uzbrukuma laikā, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts;
apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī.
Kas un kā var apdrošināt ierīci
Pakalpojums pieejams Tele2  interneta veikalā un Tele2 centros ierīces pirkuma brīdī;
var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2.
Cik ilgi darbojas apdrošināšana
Apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv;
apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus, kas tiek iekļauti Tele2 rēķinā;
nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
atlīdzību var saņemt par četriem apdrošināšanas gadījumiem.
Vai apdrošināšanā ir izņēmumi
Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 2099,99.

Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.704 ierīcēm, kuras iegādātas no 2021. gada 9. februāra, atrodami šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.703 ierīcēm, kuras iegādātas no 2019.gada 15.augusta, atrodami​  šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.702 ierīcēm, kuras iegādātas līdz 2019.gada 14.augustam (ieskaitot), atrodami​ šeit.
Kā saņemt atlīdzību
Atlīdzību ātri un vienkārši vari pieteikt Mans Tele2, zvanot pa tālruni 1600 vai +371 29560600, vai jebkurā Tele2 centrā.
Citi jautājumi
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti