Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kā nobloķēt/atbloķēt SIM karti?

Drošības nolūkos iesakām bloķēt SIM karti, ja tā ir pazaudēta vai arī nevēlies, lai kāds to varētu izmantot.

Lai bloķētu SIM kartes darbību, sazinies ar mums, zvanot uz Tele2 info (1600 / 29560600), rakstot ziņu Mans Tele2 vai arī apmeklē jebkuru Tele2 centru.

Ņem vērā, ka SIM kartes bloķēšana nepārtrauc tavu noslēgto līgumu ar Tele2. Tev lietošanā izsniegtais numurs joprojām ir aktīvs, līdz ar to tiek aprēķināta arī abonēšanas maksas. Lai atjaunotu numura darbību, tev nepieciešama jauna SIM karte. Ka to izdarīt, skaties šeit.

Ja vēlies pārtraukt līgumu ar savu numuru vai saglabāt to uz kādu laiku, jo neplāno to izmantot, noteikti sazinies ar mums un mēs palīdzēsim atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN kodu un nezini PUK1 kodu, atbildi atradīsi šeit.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti