Biznesam  |  Blogs  | 
LV LV

Vēlies atgriezt ierīci?

Atsakies no Tele2 interneta veikalā iegādātas televizora ierīces!

Mums tas nepieciešams, lai nosūtītu apstiprinājumu par atteikuma apstrādi un sniegtu visu nepieciešamo informāciju par tālāko procesu

Vēlēsimies sazināties, lai precizētu atteikuma detaļas

Mums jāzina, kuru no precēm atdosi. Līguma vai dokumenta nr. atradīsi apstiprinājuma e-pastā vai dokumenta augšpusē, kas tika nosūtīts, iegādājoties ierīci (paraugs: C91111111111).

Tas ir norādīts uz preces etiķetes vai oriģinālā iepakojuma.

Ņem vērā! Ņem vērā - izmaksas par preces atdošanu sedz klients.

Vairāk informācijas par personas datu apstrādi un atteikuma tiesību izmantošanas kārtību

Tavs atteikuma pieprasījums ir saņemts.

Ja pēc atgrieztās preces novērtēšanas tiks konstatēts, ka tā nav pilnā komplektācijā vai ir bojāta, izmaksas par bojājumu novēršanu sedz pircējs.

4 soļi, kā pareizi atteikties no preces

Aizpildi atteikuma pieprasījumu

Tev ir 14 dienas kopš preces saņemšanas brīža, lai to izdarītu

Ievieto iekārtu oriģinālajā iepakojumā

Tas ir bojāts vai nav saglabāts? Tas nekas – ievieto iepakojumā, kas drošs pārvadāšanai!

Atgriez preci ar kurjeru

Sūti ALSO Latvia SIA; adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija

Ņem vērā – izmaksas par preces atgriešanu sedz klients

Preču atgriešana

1/2
Kā rīkoties, ja vēlos atgriezt televizoru, kuru nesen iegādājos?
Ja esi vienojies par jaunas televizora ierīces iegādi attālināti, piemēram, Tele2 mājaslapā – tev ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no iegādātās preces, aizpildot atteikuma veidlapu šeit. 

Par to, kā aizpildīt pieteikumu par televizora atgriešanu, vairāk informācijas pieejamas šeit. 

14 dienu laikā, kopš apstiprinājuma saņemšanas e-pastā, televizora ierīci nepieciešams nogādāt, izmantojot kurjerpasta pakalpojumus, pilnā komplektācijā Tele2 sadarbības partnerim ALSO Latvia SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija. Ja ierīce netiks norādītājā laikā atgriezta, Tele2 ir tiesības atteikt ierīces atgriešanu. Šādā gadījumā Pircējs ir atbildīgs par savas televizora ierīces paņemšanu no  ALSO Latvija SIA, patstāvīgi sedzot izdevumus, kas saistīti ar šīs ierīces atpakaļ saņemšanu.

Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs. Par izmaksām interesēties pie pakalpojuma sniedzēja

 
Kam paredzēts atgriešanas pieteikums un kā to aizpildīt?
Pieteikums paredzēts, lai pieteiktu atteikuma tiesības saistībā ar distances kanālos veikta televizora ierīces pirkumu. To iespējams paveikt 14 dienas pēc tās iegādes.
Veidlapā nepieciešams norādīt sekojošo informāciju:
  • e-pasta adresi un tālruņa numuru, uz kuru tu vēlies saņemt svarīgo informāciju par atteikuma pieteikumu un tā statusu;
  • Ierīces pirkuma līguma numuru vai pavadzīmes numuru. To pie ierīces iegādes saņēmi e-pastā vai to piegādāja tev kurjers;
  • Televizora sērijas numurs. Par to, kā atrast ierīces sērijas numuru, lasi šeit.
Kad visi lauki būs aizpildīti korekti, apstiprini pieteikumu, nospiežot uz pogas “Iesniegt”.

Ņem vērā, ka naudas atgriešanas konts būs tas pats konts, no kura tika veikts ierīces pirkums vai pirmā iemaksa. Ja par pirkumu iemaksāji pirmo iemaksu vai pirkumu veici ar karti, papildus būs nepieciešams tev aizpildīt norēķinu informācijas sadaļu.
Pēc pieteikuma aizpildīšanas e-pastā saņemsi apstiprinājumu par to, ka Tele2 ir saņēmis Tavu atteikuma pieteikuma.



 
Kā atgriezt preci ar kurjera starpniecību?
Prece jāatgriež, organizējot kurjera izsaukšanu (DPD, Latvijas Pasts, Omniva vai cits), veicot apmaksu kurjeram par preces nogādāšanu uz adresi: ALSO Latvia SIA, adrese: Liliju iela 29, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija.

Iesakām izvēlēties DPD, Latvijas Pastu, Omniva, bet varat izvēlēties arī kādu citu kurjerpasta alternatīvu.

Ja vēlies, lai kurjers pēc ierīces atbrauc pie tevis, piesaki pakalpojumu pārvadātāja mājaslapā un izvēlies sūtījuma nodošanas veidu “kurjers”. Lai sūtījumu pieteiktu elektroniski, dodies uz: Atceries, ka atgriešanas pakalpojumā ierīces nonešana nav iekļauta.

Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs. Par izmaksām ineresēties pie pakalpojuma sniedzēja. Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ierīces svars pārsniedz 31.5 kg, kurjera izmaksas varētu sadārdzināties.
 
Kā atrast televizora sērijas numuru?
Lai izmantotu atteikuma tiesības par Tele2 attālinātos kanālos iegādātu televizoru, pieteikumā nepieciešams norādīt ierīces sērijas numuru. Sērijas numurs ir unikāls numurs, ko piešķīris ražotājs (piemēram, Samsung), lai palīdzētu identificēt atsevišķu ierīci, piemēram, tālruni, planšetdatoru, televizoru utt.

Televizora sērijas numuru iespējams sava pirkuma līguma vai pavadzīmes (pēc pazīmes “IMEI”) vai uz televizora ierīces oriģināliepakojuma (angliski "Serial number" vai "Serial No."). Vēl iespējams atrast ierīces sērijas numuru uz uzlīmes, kas atrodas televizora ierīces aizmugurē.
 
Kā iepakot preci, lai to atgrieztu?
Pirms nodod ierīci kurjeram rūpīgi iepako preci oriģinālajā iepakojumā, pārliecinoties, ka putuplasta izstrādājumi un/vai burbuļplēves ir novietotas ražotāja paredzētajās vietās. Ja oriģinālais iepakojums nav saglabājies vai tas ir bojāts, iepako preci kartonā un plēvē vai speciālajā burbuļplēves iepakojumā un nostiprini tā, lai prece brīvi nekustētos.
 
Kādas ir saistītās izmaksas, atgriežot preci?
Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs. Par izmaksām ineresēties pie pakalpojuma sniedzēja. Atsevišķos gadījumos, piemēram, ja ierīces svars pārsniedz 31.5 kg, kurjera izmaksas varētu sadārdzināties
Kas papildus jāņem vērā?
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā klientam ir tiesības preci lietot tikai tās pārbaudei – tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes veikalā uz vietas. Ja pēc atgrieztās preces novērtēšanas tiks konstatēts, ka tā nav pilnā komplektācijā vai ir bojāta, uz e-pasta adresi var tikt nosūtīts rēķins zaudējumu segšanai.
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti