Biznesam  |  Blogs  |  RU


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Pamanīju Mans Tele2 lietotnē (aplikācijā) kļūdu, kā varu to nodot tālāk?

Tavām ērtībām esam šo procesu izveidojuši pavisam vienkāršu un ļoti ērtu. Kas tev ir jādara?

Atver Mans Tele2 aplikāciju tajā vietā, kur esi pamanījis kļūdu, un … pakrati telefonu! Jā, tieši tā. Pamēģini, redzēsi, ka tas strādā!

Ar šo tu automātiski uztaisīsi ekrānuzņēmumu un atvērsies iespēja aizpildīt pieteikumu. 



Spied pogu [Uzrakstīt atsauksmi].



Tālāk tev atvērsies logs, kur vari precīzi norādīt uz kļūdu/neprecizitāti. Tam tev ekrāna apakšā ir pieejami dažādi rīki:
  • Norādīt – ar bultiņu vari norādīt uz konkrētu lietu savā ekrānuzņēmumā;
  • Palielināt – ar šo vari palielināt un izcelt konkrētu lietu par savu kļūdu;
  • Sapludināt – šo vari izmantot, lai aizsegtu kādu informāciju.


Ja vēlies atcelt kādu no izmantotajiem rīkiem, nospied un paturi uz konkrētās vietas, parādīsies iespēja to izdzēst/noņemt.



Kad tas ir izdarīts, spied pogu [Tālāk] ekrāna labajā, augšējā stūrī. Šajā logā vari precizēt informāciju par lietotnes kļūdu, kuru pamanīji.



Lūgums pēc iespējas precīzāk aprakstīt problēmu, lai mēs ātrāk varētu atrast risinājumu, un norādi korektu e-pasta adresi, lai varam sazināties ar tevi. 

Un tas arī viss – spied pogu [sūtīt] ekrāna augšējā, labajā stūrī un tava atsauksme nonāks pie ekspertiem, kas pēc iespējas ātrāk sāks risināt tavu jautājumu un sazināsies ar tevi par risinājumu. 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti