Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kas notiks ar manu Spotify Premium abonementu?

Saistībā ar to, ka Tele2 pārtrauc sadarbību ar Spotify, decembra laikā šis pakalpojums tiks atslēgts. Vairs nebūs iespējama pakalpojuma apmaksa ar Tele2 rēķinu. Decembrī saņemsi notifikāciju no Spotify lietotnes par to, ka Spotify Premium ir atslēgts un pārslēgsies uz Spotify Free*. Tavs Spotify profils un mūzikas saraksti saglabāsies.

Notifikācija izskatīsies šādi: 



Vai es varu jau tagad nomainīt apmaksas veidu?
Nē, vispirms tev jāsagaida paziņojums no Spotify, ka ir aktivizēts Spotify Free produkts. Tikai pēc tam varēsi atkal izvēlēties abonēt Spotify Premium.

Kas man jādara, lai atkal pieslēgtu Spotify Premium?
Pēc tam, kad būsi saņēmis paziņojumu no Spotify, ka ir aktivizēts Spotify Free, ej uz https://www.spotify.com/lv/premium/ un izvēlies Spotify Premium abonementu, kas atbilst tavām vajadzībām.

Kā es varēšu norēķināties par Spotify Premium?
Tiklīdz https://www.spotify.com/lv/premium/ būsi izvēlējies sev piemērotāko Spotify Premium abonementu, turpinot ar iegādi redzēsi šobrīd pieejamos apmaksas veidus.
Turpmāk palīdzību par šo pakalpojumu varēsi saņemt: https://support.spotify.com/lv/

*Spotify Free ir mūzikas bezmaksas abonēšanas plāns, kuru nodrošina apmaksātas reklāmas. Mūziku var klausīties jauktā secībā, kur vienas stundas laikā dziesmas vari pārslēgt sešas reizes. Lai gan Spotify Radio nav pieejams, tomēr vari turpināt klausīties ikdienas mix dziesmu sarakstus. Joprojām vari piekļūt visiem dziesmu sarakstiem, atklāt jaunu mūziku un dalīties ar draugiem. Vari klausīties jebkuru dziesmu sarakstu, albumu vai mākslinieku ar vienīgo ierobežojumu – jauktās secības režīmā.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti