Piekļūstamības paziņojums
Mēs, SIA “Tele2” , esam Latvijas Republikā reģistrēts elektronisko sakaru komersants. Mēs sniedzam tādus elektronisko sakaru pakalpojumus kā mobilo balss sakaru, īsziņu un interneta piekļuves pakalpojumu Tele2 un citu elektronisko sakaru komersantu tīklos, kā arī citus pakalpojumus, piemēram, Go3 televīzija, interneta drošības risinājumi. Visi pakalpojumi tiek nodrošināti saskaņā ar elektronisko sakaru pakalpojumu abonēšanas līgumu.
Lai sāktu lietot elektronisko sakaru pakalpojumus Jums ir jānoslēdz ar mums rakstisks abonēšanas līgums, izņemot priekšapmaksas kartes "Zelta Zivtiņa" pakalpojumus. Elektronisko sakaru pakalpojumu izmantošanas iespēja ir atkarīga arī no lietotāja galiekārtas, piemēram, tālruņa, rūtera tehnoloģiskajām iespējām. Jūsu iekārtai ir jābūt saderīgai ar konkrēto tīkla tehnoloģiju (piemēram, 4G vai 5G) un tīkla funkcionālām iespējām, piemēram, VoLTE (Voice over LTE).
Mēs nodrošinām saviem abonentiem pieeju tiešsaistes pašapkalpošanās portālam mans.tele2.lv, kas ļauj pārvaldīt līgumu, pārskatīt rēķinus, mainīt pakalpojumus un iesniegt pieteikumus.
Tele2 elektronisko sakaru tīklā ir pieejami šādi piekļūstamības risinājumi: reāllaika teksta saziņas pakalpojums un vispusīgās sarunas pakalpojumu, kas ietver vienlaicīgu balss, video un teksta saziņu, ja lietotāju izmantotās galiekārtas tehniski atbalsta nepieciešamo funkcionalitāti.
Informācija par Go3 televīzijas pakalpojuma piekļūstamības risinājumiem un iespējām pieejama Go3 tīmekļa vietnē https://go3.lv/.
Visa informācija par Tele2 pakalpojumiem, lietošanas nosacījumiem un abonēšanas līguma noteikumiem ir pieejama tīmekļvietnē www.tele2.lv un pašapkalpošanas portālā mans.tele2.lv.
Tele2 rūpējas par to, lai mūsu pakalpojumi, tīmekļvietne, pašapkalpošanas portāls būtu pieejams ikvienam lietotājam. Mēs apliecinām, ka pakalpojumu izstrādes un uzturēšanas laikā regulāri pārbaudām to atbilstību piekļūstamības prasībām un veicam nepieciešamos uzlabojumus, lai tie būtu pieejami visiem lietotājiem. Šis piekļūstamības paziņojums attiecas uz tīmekļvietni – www.tele2.lv, tās apakšdomēnu mans.tele2.lv un mobilo lietotni Mans Tele2.
Tīmekļvietnei, apakšdomēnam un mobilajai lietotnei veikts vienkāršotais piekļūstamības izvērtējums. Izmantotā metode – VARAM sagatavotās “Vadlīnijas iestāžu tīmekļvietnēm noteikto piekļūstamības prasību ievērošanas ietekmes izvērtēšanai un nesamērīgā sloga pamatošanai”.
Lai sāktu lietot elektronisko sakaru pakalpojumus Jums ir jānoslēdz ar mums rakstisks abonēšanas līgums, izņemot priekšapmaksas kartes "Zelta Zivtiņa" pakalpojumus. Elektronisko sakaru pakalpojumu izmantošanas iespēja ir atkarīga arī no lietotāja galiekārtas, piemēram, tālruņa, rūtera tehnoloģiskajām iespējām. Jūsu iekārtai ir jābūt saderīgai ar konkrēto tīkla tehnoloģiju (piemēram, 4G vai 5G) un tīkla funkcionālām iespējām, piemēram, VoLTE (Voice over LTE).
Mēs nodrošinām saviem abonentiem pieeju tiešsaistes pašapkalpošanās portālam mans.tele2.lv, kas ļauj pārvaldīt līgumu, pārskatīt rēķinus, mainīt pakalpojumus un iesniegt pieteikumus.
Tele2 elektronisko sakaru tīklā ir pieejami šādi piekļūstamības risinājumi: reāllaika teksta saziņas pakalpojums un vispusīgās sarunas pakalpojumu, kas ietver vienlaicīgu balss, video un teksta saziņu, ja lietotāju izmantotās galiekārtas tehniski atbalsta nepieciešamo funkcionalitāti.
Informācija par Go3 televīzijas pakalpojuma piekļūstamības risinājumiem un iespējām pieejama Go3 tīmekļa vietnē https://go3.lv/.
Visa informācija par Tele2 pakalpojumiem, lietošanas nosacījumiem un abonēšanas līguma noteikumiem ir pieejama tīmekļvietnē www.tele2.lv un pašapkalpošanas portālā mans.tele2.lv.
Tele2 rūpējas par to, lai mūsu pakalpojumi, tīmekļvietne, pašapkalpošanas portāls būtu pieejams ikvienam lietotājam. Mēs apliecinām, ka pakalpojumu izstrādes un uzturēšanas laikā regulāri pārbaudām to atbilstību piekļūstamības prasībām un veicam nepieciešamos uzlabojumus, lai tie būtu pieejami visiem lietotājiem. Šis piekļūstamības paziņojums attiecas uz tīmekļvietni – www.tele2.lv, tās apakšdomēnu mans.tele2.lv un mobilo lietotni Mans Tele2.
Tīmekļvietnei, apakšdomēnam un mobilajai lietotnei veikts vienkāršotais piekļūstamības izvērtējums. Izmantotā metode – VARAM sagatavotās “Vadlīnijas iestāžu tīmekļvietnēm noteikto piekļūstamības prasību ievērošanas ietekmes izvērtēšanai un nesamērīgā sloga pamatošanai”.
Tele2.lv piekļūstamības izvērtējums
Mans.tele2.lv piekļūstamības izvērtējums
Mans Tele2 lietotnes piekļūstamības izvērtējums
Atsauksmēm un saziņai
Mēs apliecinām, ka nepārtraukti cenšamies uzlabot pakalpojumu sniegšanas procesu un pakalpojuma atbilstību piekļūstamības prasībām. Ja esat konstatējis kādas problēmas vai nepilnības, kas nav minētas šajā paziņojumā vai vēlaties saņemt nepiekļūstamo saturu citā formātā, lūdzu sazinieties ar Tele2 informatīvo dienestu, izmantojot sev piemērotāko saziņas kanālu:
- rakstot uz e-pasta adresi: tele2@tele2.lv;
- zvanot pa tālruni: 1600;
- tālrunis reāllaika teksta saziņai: +371 26821619.
Sūdzību iesniegšana
Ja neesam atbilstoši reaģējuši uz Jūsu iesniegumu par elektronisko sakaru pakalpojuma piekļūstamību, Jums ir iespēja iesniegt sūdzību Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai, adrese Skanstes iela 25, Rīga, LV-1013, tālrunis +371 67097200, e-pasts: sprk@sprk.gov.lv.
Ziņas par paziņojuma sagatavošanu
Šis paziņojums pirmo reizi sagatavots 20.06.2025.