Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Skatītākie jautājumi

Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā. Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās. Kā samaksāt rēķinu? Man telefonā vajag mazāku SIM karti, kā es varu to saņemt? Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?

Traucējumi izmantot pakalpojumus?

Piesaki savu jautājumu tiešsaitē un mēs to atrisināsim!

Pieteikt

Garantijas remonts

Ierīces nodošana

Ierīces nodošana garantijas remontā

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Tele2 centros.

Remonta statuss

Pārbaudi ierīces remonta statusu

Informācija pieejama, ja tālrunis nodots Tele2 centros un SIA MTTC Latvija servisa centros.

Tu saņemsi informāciju uz savu norādīto kontakttālruni, tiklīdz uz remontu nodotais tālrunis tev būs pieejams Tele2 centrā.

Ierīces IMEI kods

Sūtīt īsziņu uz Tele2 mobilo telefonu

 

Sūtīt SMS

Skatīt saņemto MMS

 

Skatīt MMS

Pārbaudi vai Tava ierīce atbalsta 4G

Pārbaudi savu 4G atbalstu
Ierīces atbilstība
SIM atbilstība
Telefonam IMEI kodu noskaidro zvanīšanas režīmā, nospiežot *#06#
Planšetei IMEI kods norādīts iestatījumos
Rūterim vai modemam IMEI kods redzams uz ierīces vai iepakojuma
Pārbaudīt
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti