Savējiem izdevīgāk


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Skatītākie jautājumi

Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā. Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt? Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās. Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"? Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?

Aizpildi pieteikumu un mēs ar tevi sazināsimies

Vēlies ar mums parunāt?
Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem 28444777
E-pasts bizness@tele2.lv

Garantijas remonts

Ierīces nodošana

Ierīces nodošana garantijas remontā

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Tele2 centros.

Atceries, ka remonts vienmēr izdevīgāks ar ierīču apdrošināšanu.

Remonta statuss

Pārbaudi ierīces remonta statusu

Informācija pieejama, ja tālrunis nodots Tele2 centros.

Tu saņemsi informāciju uz savu norādīto kontakttālruni, tiklīdz uz remontu nodotais tālrunis tev būs pieejams Tele2 centrā.

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs

Sūtīt īsziņu uz Tele2 mobilo telefonu

 

Sūtīt SMS

Skatīt saņemto MMS

 

Skatīt MMS

Pārbaudi vai Tava ierīce atbalsta 4G

Pārbaudi savu 4G atbalstu
Ierīces atbilstība
SIM atbilstība
Telefonam IMEI kodu noskaidro zvanīšanas režīmā, nospiežot *#06#
Planšetei IMEI kods norādīts iestatījumos
Rūterim vai modemam IMEI kods redzams uz ierīces vai iepakojuma
Pārbaudīt

Piesakies Tele2 jaunumiem e-pastā un esi pirmais, kas uzzina par akcijām, atlaidēm un jauniem pakalpojumiem.

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti