Skatītākie jautājumi
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Tā nevajadzētu būt! Ja Latvijā nestrādā mobilie dati, pamēģini šādi:
- Pārbaudi, vai neesi jau iztērējis visus tarifu plānā iekļautos mobilos datus. To ērti var izdarīt Mans Tele2, sadaļā "Patēriņš" vai atverot saiti dati.tele2.lv.
- Pārliecinies, vai telefonā ir ieslēgta mobilā datu pārraide (meklē ierīces iestatījumos).
Video instrukcija:
3. Vienmēr ir vērts izmēģināt arī klasisko risinājumu –
izslēgt un ieslēgt telefonu.
4. Katram gadījumam pārbaudi, vai visi tavi
rēķini ir apmaksāti un vai neesi izmantojis visu tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu
kredītlimitu. To vari pārbaudīt savā
Mans Tele2 profilā vai jebkurā
Tele2 centrā.
Joprojām nestrādā?
Noteikti sazinies ar mums. Mēs novērtēsim, ja informēsi mūs arī tādā gadījumā, ja internets nestrādā ne tikai tev, bet arī apkārtējiem. Šādi var gadīties, ja ir kādi traucējumi konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Mums žēl, ka esi izdarījis šādu izvēli. Noteikti vēlamies uzzināt iemeslu, kādēļ vēlies atteikties no mūsu pakalpojumiem. Ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, rakstot ziņu
Mans Tele2, sadaļā
"Pastkastīte" vai zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni
1600 / 29560600, un pastāstīsi sīkāk.
Pieslēguma numuru (gan
balss numuru ar tarifu plānu, gan mājas internetu) vari atslēgt:
-
Mans Tele2. Uzraksti mums ziņu sadaļā
"Pastkastīte",
norādot numuru, kuru vēlies atslēgt. Ņem vērā, ja tev pie Tele2 vairs nebūs neviens aktīvs numurs, Mans Tele2 tev vairs nebūs pieejams. Pēc pieteikuma saņemšanas
mēs ar tevi vēl sazināsimies, ja mums būs nepieciešams apstiprinājums numura atslēgšanai vai kāda papildu informācija.
-
Rakstot uz e-pastu tele2@tele2.lv. Obligāti
norādi numuru, kuru vēlies atslēgt,
informāciju par sevi (vārds, uzvārds, klienta numurs) un
līguma paroli.
-
Zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 / 29560600. Noteikti pārliecinies, ka zini sava numura
līguma paroli.
-
Tele2 centrā. Uzzini Tele2 centru adreses un darba laikus
šeit. Neaizmirsti paņemt līdzi
personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte).
SVARĪGI ZINĀT! Ja atslēgsi numuru, atjaunot to vairs nebūs iespējams. Ja zini, ka kādu laiku numuru neizmantosi, bet vēlies pēc tam to atkal lietot, iesakām pieslēgt atbilstošu tarifu plānu numura saglabāšanai. Uzzini vairāk
šeit.
Vēl ņem vērā, ka
numura atslēgums un
pāreja pie cita operatora ir
dažādi procesi. Numuru savās sistēmās varam atslēgt, kad tu ar mums sazinies un apstiprini tā atslēgumu. Ja vēlies ar savu numuru pāriet pie cita operatora, nepieciešams sazināties ar konkrēto operatoru un noslēgt pārejas līgumu. Šajā gadījumā, pirms slēgt pārējas līgumu, aicinām ar mums sazināties. Mēs noteikti varam vienoties par mūsu turpmāko sadarbību un atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Kā samaksāt pēdējo rēķinu, uzzini
šeit. Numuru var atslēgt jebkurā mēneša dienā. Abonēšanas maksa par tarifu plānu būs aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad numurs bija aktīvs.
Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās.
Tā nevajadzētu būt, tomēr te būs pāris lietas, kuras tu pats vari pārbaudīt un iespējams šo problēmu atrisināt:
1. Noteikti sāc ar klasiku –
izslēdz un ieslēdz ierīci. Ne tikai mums dažkārt nepieciešams restarts.
2. Ja tas nelīdz, pārbaudi, vai gadījumā neesi
izmantojis visu savā datu plānā iekļauto interneta apjomu. To vari izdarīt
Mans Tele2, sadaļā
"Patēriņš".
3. Ja datu apjoms ir pieejams, katram gadījumam pārbaudi,
vai visi tavi rēķini ir apmaksāti un vai neesi izmantojis visu tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu
kredītlimitu.
To vari pārbaudīt savā Mans Tele2 profilā.
4. Vēl joprojām nestrādā? Noteikti pārbaudi, vai ierīce ir korekti ir ievadīti
interneta iestatījumi:
a.Planšetē pie tīkla iestatījumiem atrodi Piekļuves punktu un pārliecinies, ka iestatījumi ir korekti:
- Piekļuves punkts (APN): mobileinternet.tele2.lv
- Parole: wap
- Lietotājvārds: wap
b. Ja internetu izmanto ar kādu no mūsu
rūteriem, tīkla iestatījumus vari labot interneta pārlūkā vai arī izmantojot
HiLink aplikāciju. Detalizētāk skaties rūtera lietošanas instrukcijā vai
šeit.
Ja arī tas nepalīdz, vari ievietot SIM karti citā ierīcē. Ja citā ierīcē viss strādā, iespējams kaut kas ir noticis ar ierīci, kuru izmanto. Tādā gadījumā iesakām
atjaunot rūpniecības iestatījumus vai
nodot ierīci remontā.
Citā ierīce arī nestrādā? Iesakām doties uz kādu no Tele2 centriem, līdzi ņemto rūteri/planšeti. Pārbaudīsim uz vietas, kādēļ nedarbojas. Ja internets nedarbojas arī citiem Tele2 klientiem, kas tev ir blakus, ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, lai par to pastāstītu. Iespējams traucējumi ir kādā konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.
Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"?
Jā!
Ja jau esi Tele2 klients, lai mainītu savu esošo SIM karti uz eSIM karti - sazinies ar mums, rakstot ziņu no
Mans Tele2 vai sūtot e-pastu uz tele2@tele2.lv.
Lai pasūtītu jaunu numuru ar eSIM karti, skaties
šeit.
Jau vēlies pasūtīt eSIM savam viedpulkstenim, skaties
šeit.
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Lai nedomātu par izmaksām un justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Tiklīdz sasniegsi 70 % no sava noteiktā limita, atsūtīsim tev informatīvu īsziņu.
Sasniedzot
100 % no noteiktā limita, varam piedāvāt tev izvēlēties vienu no iespējām:
- saņemt brīdinājuma īsziņu (par 100 % limita sasniegšanu),
- atslēgt izejošos pakalpojumus līdz nākamā mēneša pirmajam datumam.
Kontrolēt savas izmaksas vari ar vienu no šīm iespējām.
- Saņemt brīdinājuma īsziņu.
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% un 100% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
2. Atslēgt izejošos pakalpojumus.
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Sasniedzot 100% ierobežosim (atslēgsim) izejošo pakalpojumu lietošanu un atjaunosim tos nākamā mēneša pirmajā datumā.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Pievērs uzmanību, ka abus variantus vienlaicīgi pieslēgt nav iespējams. Pakalpojuma pieslēgšana un izmantošana ir bez maksas.
Kādas izmaksas es varēšu kontrolēt?
Pakalpojums ļauj kontrolēt visas izmaksas par pakalpojumiem, kas netiek iekļauti tarifu plāna vai datu plāna ikmēneša abonēšanas maksā:
- zvanus, īsziņas, interneta apjomu, atrodoties ārzemēs,
- paaugstinātas maksas pakalpojumus,
- zvanus uz mazāk populāriem tīkliem Latvijā,
- zvanus, īsziņas, interneta apjomu pēc iekļautā apjoma izlietošanas.
- Būtiski! Izmantojot pakalpojumu, jāņem vērā, ka, piemēram, lietojot internetu, izmaksas tiek aprēķinātas pēc vesela datu soļa pabeigšanas. Piemēram, viens youtube.com video ir vesels datu solis, tāpēc ir iespējami gadījumi, ka brīdinājuma īsziņa tiek saņemta pēc 70% vai 100% limita sasniegšanas.
Cik lielu limitu ir iespējams noteikt?
Ikmēneša limitu iespējams noteikt no 5,00 līdz 100,00 EUR.
Vai ir iespējams mainīt limitu?
Jā, izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī
mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Kā pieslēgt pakalpojumus?
Izmaksu kontroles pakalpojums ir bezmaksas (gan pieslēgšana, gan izmantošana). Tas pieejams gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Ar to iespējams kontrolēt balss tarifu plāna un arī mājas interneta pieslēguma izmaksas.Pakalpojumu ērti vari pieslēgt
mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Abus pakalpojumus – brīdinājuma īsziņu un pakalpojumu atslēgšanu - vienlaicīgi vienam numuram pieslēgt nav iespējams.
Kā atjaunot izejošus pakalpojumus?
Ja izejošie pakalpojumi atslēgti tevis noteiktā limita dēļ, pakalpojumi tiks atjaunoti šādos gadījumos:
- sākot ar jaunu mēnesi (1. datumā),
- palielinot limitu mans.tele2.lv (1 stundas laikā),
- atslēdzot pakalpojumu mans.tele2.lv (1 stundas laikā).
Izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī.
Kā atslēgt pakalpojumu?
Pakalpojumu var atslēgt
mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.