Skatītākie jautājumi
Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"?
Jā!
Ja jau esi Tele2 klients, lai mainītu savu esošo SIM karti uz eSIM karti - sazinies ar mums, rakstot ziņu no
Mans Tele2 vai sūtot e-pastu uz tele2@tele2.lv.
Lai pasūtītu jaunu numuru ar eSIM karti, skaties
šeit.
Jau vēlies pasūtīt eSIM savam viedpulkstenim, skaties
šeit.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Tā nevajadzētu būt! Ja Latvijā nestrādā mobilie dati, pamēģini šādi:
- Pārbaudi, vai neesi jau iztērējis visus tarifu plānā iekļautos mobilos datus. To ērti var izdarīt Mans Tele2, sadaļā "Patēriņš" vai atverot saiti dati.tele2.lv.
- Pārliecinies, vai telefonā ir ieslēgta mobilā datu pārraide (meklē ierīces iestatījumos).
Video instrukcija:
3. Vienmēr ir vērts izmēģināt arī klasisko risinājumu –
izslēgt un ieslēgt telefonu.
4. Katram gadījumam pārbaudi, vai visi tavi
rēķini ir apmaksāti un vai neesi izmantojis visu tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu
kredītlimitu. To vari pārbaudīt savā
Mans Tele2 profilā vai jebkurā
Tele2 centrā.
Joprojām nestrādā?
Noteikti sazinies ar mums. Mēs novērtēsim, ja informēsi mūs arī tādā gadījumā, ja internets nestrādā ne tikai tev, bet arī apkārtējiem. Šādi var gadīties, ja ir kādi traucējumi konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Pārbaudīt ierīces remonta statusu vari mūsu
mājaslapā.
Ja ierīci nodevi caur Tele2 centru, tad uz tevis norādīto kontakttālruni saņemsi arī īsziņas ar informāciju par remonta statusu.
Ja televizoru nodevi pie ražotāja sertificēta servisa centra, tad informāciju par to, kā noskaidrot remonta statusu, tev precizēs servisa centra speciālists, ar kuru sazinājies, lai pieteiktu ierīces nodošanu remontam.
Cik ātri parasti viss notiek?
Ierīces remonta ilgums ir atkarīgs no remonta sarežģītības, detaļu pieejamības un citiem faktoriem.
Parasti remonts aizņem sākot no 8 darba dienām.
Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās.
Tā nevajadzētu būt, tomēr te būs pāris lietas, kuras tu pats vari pārbaudīt un iespējams šo problēmu atrisināt:
1. Noteikti sāc ar klasiku –
izslēdz un ieslēdz ierīci. Ne tikai mums dažkārt nepieciešams restarts.
2. Ja tas nelīdz, pārbaudi, vai gadījumā neesi
izmantojis visu savā datu plānā iekļauto interneta apjomu. To vari izdarīt
Mans Tele2, sadaļā
"Patēriņš".
3. Ja datu apjoms ir pieejams, katram gadījumam pārbaudi,
vai visi tavi rēķini ir apmaksāti un vai neesi izmantojis visu tavam klienta numuram noteikto pakalpojumu
kredītlimitu.
To vari pārbaudīt savā Mans Tele2 profilā.
4. Vēl joprojām nestrādā? Noteikti pārbaudi, vai ierīce ir korekti ir ievadīti
interneta iestatījumi:
a.Planšetē pie tīkla iestatījumiem atrodi Piekļuves punktu un pārliecinies, ka iestatījumi ir korekti:
- Piekļuves punkts (APN): mobileinternet.tele2.lv
- Parole: wap
- Lietotājvārds: wap
b. Ja internetu izmanto ar kādu no mūsu
rūteriem, tīkla iestatījumus vari labot interneta pārlūkā vai arī izmantojot
HiLink aplikāciju. Detalizētāk skaties rūtera lietošanas instrukcijā vai
šeit.
Ja arī tas nepalīdz, vari ievietot SIM karti citā ierīcē. Ja citā ierīcē viss strādā, iespējams kaut kas ir noticis ar ierīci, kuru izmanto. Tādā gadījumā iesakām
atjaunot rūpniecības iestatījumus vai
nodot ierīci remontā.
Citā ierīce arī nestrādā? Iesakām doties uz kādu no Tele2 centriem, līdzi ņemto rūteri/planšeti. Pārbaudīsim uz vietas, kādēļ nedarbojas. Ja internets nedarbojas arī citiem Tele2 klientiem, kas tev ir blakus, ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, lai par to pastāstītu. Iespējams traucējumi ir kādā konkrētā reģionā vai bāzes stacijā.
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Mums žēl, ka esi izdarījis šādu izvēli. Noteikti vēlamies uzzināt iemeslu, kādēļ vēlies atteikties no mūsu pakalpojumiem. Ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, rakstot ziņu
Mans Tele2, sadaļā
"Pastkastīte" vai zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni
1600 / 29560600, un pastāstīsi sīkāk.
Pieslēguma numuru (gan
balss numuru ar tarifu plānu, gan mājas internetu) vari atslēgt:
-
Mans Tele2. Uzraksti mums ziņu sadaļā
"Pastkastīte",
norādot numuru, kuru vēlies atslēgt. Ņem vērā, ja tev pie Tele2 vairs nebūs neviens aktīvs numurs, Mans Tele2 tev vairs nebūs pieejams. Pēc pieteikuma saņemšanas
mēs ar tevi vēl sazināsimies, ja mums būs nepieciešams apstiprinājums numura atslēgšanai vai kāda papildu informācija.
-
Rakstot uz e-pastu tele2@tele2.lv. Obligāti
norādi numuru, kuru vēlies atslēgt,
informāciju par sevi (vārds, uzvārds, klienta numurs) un
līguma paroli.
-
Zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 / 29560600. Noteikti pārliecinies, ka zini sava numura
līguma paroli.
-
Tele2 centrā. Uzzini Tele2 centru adreses un darba laikus
šeit. Neaizmirsti paņemt līdzi
personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte).
SVARĪGI ZINĀT! Ja atslēgsi numuru, atjaunot to vairs nebūs iespējams. Ja zini, ka kādu laiku numuru neizmantosi, bet vēlies pēc tam to atkal lietot, iesakām pieslēgt atbilstošu tarifu plānu numura saglabāšanai. Uzzini vairāk
šeit.
Vēl ņem vērā, ka
numura atslēgums un
pāreja pie cita operatora ir
dažādi procesi. Numuru savās sistēmās varam atslēgt, kad tu ar mums sazinies un apstiprini tā atslēgumu. Ja vēlies ar savu numuru pāriet pie cita operatora, nepieciešams sazināties ar konkrēto operatoru un noslēgt pārejas līgumu. Šajā gadījumā, pirms slēgt pārējas līgumu, aicinām ar mums sazināties. Mēs noteikti varam vienoties par mūsu turpmāko sadarbību un atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Kā samaksāt pēdējo rēķinu, uzzini
šeit. Numuru var atslēgt jebkurā mēneša dienā. Abonēšanas maksa par tarifu plānu būs aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad numurs bija aktīvs.