Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?
Nevaru saprast, kāds man šobrīd ir tarifs.
Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Vai ir tarifi bez interneta?
Kā pieslēgt ģimenes piedāvājumus?
Kā es varu pieslēgt internetu telefonam?
Vai Bezlimits skolēniem pārslēgsies uz Bezlimits jauniešiem?
Numuru kādu laiku neizmantošu, vai ir tarifu plāns numura saglabāšanai?
Kurās valstīs Eiropā ar savu tarifu plānu varēšu izmantot pakalpojumus bez maksas?
Gribu mainīt tarifu plānu, bet parādās paziņojums, ka man ir neapstrādāti pasūtījumi. Ko tas nozīmē?
Es lietoju tarifu plānu, kur pakalpojumi atrodoties ārzemēs Eiropā ir iekļauti, bet rēķinā parādās maksa.
Vai es varu ierobežot saturu, kuru man bērns apskata savā telefonā?
Vai es varu sūtīt īsziņas vai MMS no sava Tele2 interneta numura?
Esmu cita operatora klients, ko jūs man varat piedāvāt?
Kā es varu pāriet ar savu numuru pie Tele2?
Lietoju Zelta Zivtiņas priekšapmaksas karti, kā es varu pāriet uz apmaksu ar rēķinu (pieslēgumu)?
Vēlos pieslēgumu ar jaunu numuru pie Tele2.
Esmu ārvalstu pilsonis, vai es varu kļūt par Tele2 klientu?
Vai es varu pāriet pie Tele2 ar fiksēto numuru?
Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Kāds ir mans tarifu plāns?
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Vai, atrodoties ārzemēs, tarifu plānā iekļauto datu apjomu varu izmantot vienā dienā?
Vai ir interneta limits ārzemēs ārpus ES/EEZ?
Vai man būs pieejami pakalpojumi?
Vai man būs jāmaksā par pakalpojumiem, ja došos uz ārzemēm?
Kas jādara, lai man būtu pieejams internets valstīs, kas nav iekļautas EEZ?
Ar ko man rēķināties, ja došos ceļojumā uz valsti, kas nav iekļauta EEZ?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā pieslēgt datu pakas izmantošanai ārzemēs?
Kas ir vietējais pieslēgums?
Kā zvanīt no ārvalstīm uz Latviju?
Kā tiek aprēķināta maksa par zvaniem, ja būšu ārzemēs?
Došos uz ASV, kas man jāzin?
Svarīgākais par pakalpojumu izmantošanu EEZ valstīs
Kāpēc ar manu numuru jāmaksā par pakalpojumiem EEZ papildus, ja manā tarifu plānā tas ir iekļauts bez maksas?
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Cik maksā zvani uz ārzemēm?
Kā rakstīt numuru, lai zvanītu/sūtītu īsziņu uz ārzemēm?
Kādi ir valstu starptautiskie kodi?
Vai ir jāmaksā par zvanu uz ārvalstīm, ja neviens neatbild vai atbild automātiskais atbildētājs?
Ja es zvanīšu uz ārzemēm, vai otram cilvēkam par to būs jāmaksā?
Vai man būs jāmaksā, ja es saņemšu zvanu no ārzemēm?
Vai ir kādas atlaides, ja es daudz zvanu uz ārzemēm?
Vai ir zvanu pakas, kas paredzētas zvaniem uz valstīm, kas nav iekļautas EEZ?
Cik maksā īsziņas uz ārzemēm?
Vai varu saņemt brīdinājumu, ja zvans tiek veikts uz starptautisku numuru?
Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Cik man ir jāmaksā?
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Man bija atslēgti zvani, samaksāju rēķinu, bet pakalpojumi joprojām nedarbojas.
Sanāca iekavēt ar rēķina samaksu, parasti maksāju laikā. Kāpēc uzreiz atslēdzāt pakalpojumus?
Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Netīšām samaksāju vairāk nekā vajadzēja.
Veicot maksājumu, norādīju cita cilvēka klienta numuru vai netīšām nepareizi ierakstīju savu.
Vai varu maksāt no ārzemju bankas konta?
Veicot maksājumu, nenorādīju klienta numuru maksājuma mērķī.
Vēlos, lai mani rēķini tiktu apmaksāti automātiski.
Man ir parāds pie Tele2. Cik ir jāmaksā un kā to izdarīt?
Vai es varu rēķinu samaksāt ar bankas karti?
Kas ir automātiskā rēķinu apmaksa no kartes?
Kā es varu atslēgt automātisko rēķinu apmaksu no kartes?
Pazaudēju savu maksājumu karti un man ir pieslēgta automātiskā apmaksa no tās. Ko darīt?
Ar ko atšķiras automātiskā rēķinu apmaksa ar karti un E-rēķins bankā?
Kā piesaistīt maksājumu karti Mans Tele2 rēķinu apmaksai?
Kur varu samaksāt Tele2 rēķinu?
Vai varu maksāt avansā, uz priekšu?
Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa?
Interaktīvais rēķins Mans Tele2 un tā iespējas.
Rēķinā ir maksa par internetu pārējā pasaulē, bet neesmu to izmantojis.
Rēķinā ir maksa par internetu EEZ valstīs. Vai tad Eiropā tas ir par maksu?
Rēķinā ir maksa par zvaniem viesabonēšanā (ārzemēs). Vai tad Eiropā tie ir par maksu?
Rēķinā ir iekļauta maksa par satura maksas pakalpojumiem. Kas tas ir?
Rēķinā parādās maksa par rūteri, kaut gan tam ir jābūt bezmaksas.
Uzrādās maksa par zvanu uz ārzemēm, bet saruna nebija tik gara. Jāmaksā par veselu minūti?
Esmu samaksājis rēķinu, bet tagad, saņemot jauno rēķinu, tas uzrādās kā parāds.
Es nomainīju tarifu/datu plānu, vai būs jāmaksā par abiem?
Vēlos saņemt sarunu vai pakalpojumu izdruku.
Nobloķēju telefonu/ SIM karti, bet rēķinā tiek aprēķināta maksa. Neesmu pakalpojumus izmantojis.
Kas ir maksa par pakalpojumu atjaunošanu manā rēķinā?
Kāpēc rēķins ir ar mīnusa zīmi?
Sarunu analīzē uzrādās, ka esmu zvanījis uz savu numuru. Kāpēc?
Kāpēc ar manu numuru jāmaksā par pakalpojumiem EEZ papildus, ja manā tarifu plānā tas ir iekļauts bez maksas?
Kas ir kavēta rēķina maksa un kādas izmaiņas gaidāmas no 09.03.2020.?
Sūtīju vienu īsziņu, bet rēķinā uzrādās vairākas. Es nesūtīju tik daudz.
Kur varu atrast rēķinu?
Kad es saņemšu rēķinu?
Nevaru atvērt rēķina PDF versiju.
Neesmu saņēmis rēķinu.
Atslēdzu numuru un nevaru ieiet Mans Tele2, lai samaksātu pēdējo rēķinu.
Mans Tele2 nekur neatrodu savu rēķinu, nav tādas sadaļas “Rēķini”.
Vēlos atkārtoti saņemt savu rēķinu. Vai varat atsūtīt?
Vēlos nomainīt rēķinu saņemšanas veidu.
Man mainījusies e-pasta adrese/ mājas adrese. Vēlos saņemt rēķinus uz jauno adresi.
Uz savu adresi saņēmu sveša cilvēka rēķinu vai vēstuli no parādu piedziņas. Kāpēc tiek sūtīts uz manu adresi?
Saņēmu e-pastā rēķinu, bet nevaru to atvērt. Kāpēc?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Cik daudz interneta patērē populārākās lietotnes (aplikācijas)?
Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Kā sekot līdzi, cik interneta esmu izmantojis un cik vēl palicis?
Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?
Kas ir automātiskā un manuālā tīkla izvēle telefonā?
No kā ir atkarīgs interneta ātrums telefonā?
Nesaprotu, vai telefonā izmantoju mobilos datus vai Wi-Fi.
Es vēlos atslēgt iespēju lietot internetu savā telefonā.
Vai es varu ar savu datoru pieslēgties telefonam, lai izmantotu internetu datorā?
Kas notiks, ja pārtērēšu tarifu plānā iekļauto interneta apjomu?
Cik maksās internets ārzemēs?
Kas vajadzīgs, lai man darbotos internets ārzemēs?
Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās.
Kā pieslēgt fiksēto IP adresi?
Kur es varu atrast rūtera uzstādīšanas instrukciju?
Vai es varu izmantot internetu datorā vai planšetē ārzemēs?
Ko es varu izdarīt rūtera vadības programmā?
Man neizdodas uzstādīt rūteri.
Kāds būs interneta pieslēgums manās mājās?
Kas notiks, ja es iztērēšu savu datu apjomu?
Kādu rūteri labāk izvēlēties – MiFi vai internetu mājai?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kāds ir Tele2 4G interneta ātrums?
Kāpēc lejupielādes ātrums (download) ir daudz lielāks nekā augšupielādes ātrums (upload)?
Vai bezvadu rūterim ir nepieciešama SIM karte?
Kā darbojas 4G rūteris?
Kad būs pieejams 5G tīkla veids?
Man telefonā rādās tikai 1-2 zonas stabiņi 4G tīklā.
Man neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Kur mājās vislabāk novietot rūteri, lai signāls būtu labs?
Ja es gribu pieslēgt fiksēto internetu, vai man vajadzēs ievilkt mājās kabeļus?
Man nestrādā mājās fiksētais internets
Kā varu zināt, kāds ātrums būs pieejams manā adresē ar Tele2 fiksēto internetu?
Kāds ir minimālais un maksimālais Tele2 fiksētā interneta ātrums?
Man jau ir fiksēto interneta piegādātāju vadi manā dzīvoklī. Vai man tāpat vajag tos ierīkot no jauna?
Vai manā ierīcē Interneta Drošība pakalpojums darbosies?
Vai Interneta Drošība darbojas ar eSIM?
Vai man nepieciešams kaut ko instalēt ierīcē, lai man strādātu Interneta Drošība pakalpojums?
Ieslēdzu satura filtru / bloķēju vietni, bet nekas nemainās – vēl joprojām tieku tai klāt. Kādēļ tā?
Ko darīt, ja Interneta Drošība brīdina mani par potenciāli ļaunprātīgu vietni, bet es joprojām vēlos tai piekļūt?
Kā Interneta Drošība nosaka, kuras vietnes ir ļaunprātīgas un kuras nav?
Kā es varu veikt izmaiņas sava pakalpojuma uzstādījumos vai veikt izmaiņas sava bērna telefonā?
Vai interneta aizsardzība darbojas ārzemēs (viesabonēšanas laikā)?
Kā strādā Interneta Drošība personalizēto “atļauto” vai “aizliegto” vietņu saraksta izveidošanas funkcionalitāte?
Vai es varu īslaicīgi ierobežot Interneta Drošība funkcionalitāti, to neatslēdzot?
Mēģinu atvērt mājaslapu, bet man rādā paziņojumu “Your connection is not private/secure”. Ko tas nozīmē?
Vai Interneta Drošība strādā, ja es izmantoju VPN pieslēgumu?
Es Interneta Drošība ierobežoju piekļuvi Izklaidei, bet YouTube joprojām strādā. Kāpēc tā?
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu ārzemēs.
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz ārzemēm. Esmu Latvijā.
Mani nevar sazvanīt. Esmu ārzemēs.
Mani nevar sazvanīt. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz vienu konkrētu numuru.
Atnāca SMS, ka ir pārsniegts kredītlimits/sasniegti 80% no kredītlimita. Kas tas ir?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Saņēmu rūteri, bet nesaprotu, kā sākt to lietot.
Viss bija kārtībā, bet pēkšņi nedarbojas rūteris.
Lēns internets telefonā (mobilie dati).
Lēns internets mājās (ar rūteri).
Nedarbojas internets datorā vai planšetē.
Neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Telefonā slikta zona – rādās tikai viens vai divi stabiņi.
Pārnācu pie Tele2 no cita operatora, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
Pārgāju no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
Telefons uzrāda, ka nav ievietota SIM karte, bet esmu to ielicis.
SIM karte ir bojāta.
Vairs nestrādā papildu SIM karte planšetei.
Nedarbojas Mans Tele2, lapu never vaļā/neatrod.
Nevaru ieiet Mans Tele2 ar savu numuru.
Mans Tele2 nevaru apskatīt savus rēķinus.
Neizdodas veikt pirkumu interneta veikalā – rādās, ka pirkumu grozs ir tukšs.
Veicot pirkumu interneta veikalā, nesanāk ievadīt savu piegādes adresi.
Nevaru iegādāties maksas pakalpojumus (pirkumi Google Play un App Store, zvani uz maksas numuriem u.c.).
Kā interneta pārlūkam iztīrīt kešatmiņu?
Kas notiks ar manu Spotify Premium abonementu?
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Kā nopirkt ierīci interneta veikalā?
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Kur varu apskatīties, vai telefons ir pieejamas kādā konkrētā Tele2 centrā?
Vai varu nopirkt ierīci, ja neesmu Tele2 klients?
Vēl neesmu Tele2 klients, bet gribu pāriet pie jums un paņemt telefonu uz nomaksu.
Kā var nodot atpakaļ ierīci, kas nopirkta interneta veikalā?
Cik maksā piegāde Tele2 interneta veikalā?
Cik dienu laikā es saņemšu savu pasūtījumu?
Vai manu pasūtījumu var saņemt cita persona?
Kāds dokuments jāuzrāda kurjeram, saņemot pasūtījumu?
Kurjers neizsniedza sūtījumu – kāpēc?
Vēlos atcelt piegādi vai mainīt piegādes laiku.
Kā es varu mainīt piegādes adresi?
Kas ir Mans Tele2?
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Ko es varu darīt Mans Tele2?
Man neizdodas ieiet Mans Tele2 – kāpēc?
Kas ir automātiskā pieslēgšanās ar Tele2 telefona numuru?
Vēlos reģistrēties Mans Tele2. Man ir Tele2 mājas internets.
Aizmirsu Mans Tele2 paroli – ko tālāk?
Kā nomainīt Mans Tele2 paroli?
Kādos veidos var pieslēgties Mans Tele2?
Kā samaksāt rēķinu?
Interaktīvais rēķins Mans Tele2 un tā iespējas.
Nesaprotu, kur varu redzēt savus rēķinus.
Kā nomainīt rēķinu saņemšanas veidu vai adresi?
Kāds ir mans šī mēneša patēriņš?
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Kā es varu pieslēgt un mainīt pakalpojumus savam numuram?
Neredzu informāciju par visiem maniem numuriem – kāpēc tā?
Vai es varu ierobežot Mans Tele2 pieeju kādam no numuriem?
Kā varu jums uzrakstīt no Mans Tele2?
Kā reģistrēties?
Vai Mans Tele2 lietotnē es varu piekļūt savam profilam ar esošo Mans Tele2 paroli?
Aizmirsu savu Mans Tele2 paroli, ko darīt?
Samaksāju rēķinu, bet tas rādās kā neapmaksāts. Kāpēc tā?
Kā es varu apskatīties informāciju par citiem numuriem savā kontā?
Kā pieslēgties Mans Tele2 lietotnei, ja pie Tele2 man ir tikai interneta numurs ar datu plānu?
Pamanīju Mans Tele2 lietotnē (aplikācijā) kļūdu, kā varu to nodot tālāk?
Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Vai var nobloķēt rūteri/datoru nozaudēšanas gadījumā?
Vai Tele2 var atrast manu telefonu, ja esmu to pazaudējis?
Vai es varu izdzēst informāciju no sava telefona attālināti?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Atradu svešu telefonu, kā noskaidrot tā īpašnieku?
Nopirku telefonu ārzemēs, vai tas strādās Latvijas Tele2 tīklā?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Kā pārcelt kontaktus uz jaunu telefonu?
Vai varu uzstādīt satura ierobežojumus bērna telefonam?
Kas ir zvanu pāradresācija?
Kā uzlikt/noņemt zvanu pāradresāciju savam numuram?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Kā zināt, kuras lietotnes ir drošas un kuras nav?
Kā Android telefonā izveidot jaunu Google kontu?
Kā es varu nomainīt MikroTik Chateau LTE rūtera vadības programmas paroli?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - zvanu bloķēšanu?
Kā iestatīt MMS?
Kā iPhone telefonā izveidot jaunu Apple ID?
Kā nomainīt Huawei Soyealink rūtera vadības programmas paroli?
Vai es varu ierobežot saturu, kuru man bērns apskata savā telefonā?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Kā nobloķēt/atbloķēt SIM karti?
Pazaudēju/sabojāju SIM karti, kā varu saņemt jaunu?
Cik maksā SIM kartes maiņa un kā to saņemt?
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Man telefonā vajag mazāku SIM karti, kā es varu to saņemt?
Kas ir papildu SIM karte?
Mainīju tarifu plānu, kas notiks ar manu papildu SIM karti?
Vai Tele2 piedāvā saviem klientiem pakalpojumu "eSIM"?
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Telefons iekrita ūdenī vai samirka, vai varu to salabot pa garantiju?
Cik maksās ierīces remonts?
Nodevu telefonu garantijas remontā, bet remonts ir par maksu. Kāpēc tā?
Telefonam saplīsa ekrāns. Vai varu to salabot pa garantiju?
Vai varēšu saņemt maiņas telefonu, kamēr mans ir nodots remontā?
Vai būs jāmaksā par ierīci, ja nodevu to remontā?
Līgums par ierīci ir slēgts uz cita cilvēka vārda, vai varu nodot ierīci remontā?
Vai ierīcei garantija tiek pārtraukta, ja mainīju tam displeju?
Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?
Nodevu ierīci remontā, defekti netika konstatēti, bet pēc laika tas atkal parādās.
Pret ko mana ierīce ir apdrošināta ar pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Kādi ir pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi?
Cik maksā pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Ko darīt, ja ir iestājies atlīdzības gadījums?
Cik ilgi darbojas pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Vai ir kādi pagarinātās garantijas apdrošināšanas seguma ierobežojumi?
Vai beidzoties Pagarinātās garantijas apdrošināšanas līgumam būs iespēja to pagarināt?
Kad ir jāsāk maksāt ikmēneša maksājums par Pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Vai manu televizoru kurjers uznesīs augšā uz dzīvokli?
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Kā rīkoties, ja vēlos atgriezt televizoru, kuru nesen iegādājos?
Kam paredzēts atgriešanas pieteikums un kā to aizpildīt?
Kā atgriezt preci ar kurjera starpniecību?
Kā atrast televizora sērijas numuru?
Kā iepakot preci, lai to atgrieztu?
Kādas ir saistītās izmaksas, atgriežot preci?
Kas papildus jāņem vērā?
Vēlos pārslēgt savu numuru uz citu cilvēku/uzņēmumu.
Juridiskā informācija.
Līguma termiņš.
Šobrīd saņemu 2 rēķinus, vēlos saņemt vienu.
Man ir mainījies uzvārds, kā varu to mainīt jūsu sistēmās?
Man ir mainījusies adrese, kā varu to samainīt pie jums?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Kas ir kavēta rēķina maksa un kādas izmaiņas gaidāmas no 09.03.2020.?
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Kur varu apskatīties, cik maksās pakalpojumi ārzemēs?
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Kas ir starptautiskie zvani/īsziņas?
Kas ir kredītlimits?
Vai varu ierobežot maksas pakalpojumu pirkšanu savam numuram?
Uz kādiem numuriem zvans/īsziņa būs par maksu?
Vai es varu App Store pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Vai es varu Google Play pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Cik man vēl jāmaksā par ierīci?
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Vai es varu izmaksāt ierīci ātrāk?
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Kur varu apskatīties, vai telefons ir pieejamas kādā konkrētā Tele2 centrā?
Vai varu nopirkt ierīci, ja neesmu Tele2 klients?
Vai varu pirkt ierīci nomaksā, bet bez pirmās iemaksas?
Vēlos nopirkt datoru nomaksā.
Vai es varu atslēgt numuru un maksāt tikai par ierīci?
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Man jau ir viens telefons uz nomaksu, vai varu paņemt vēl vienu?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Vēl neesmu Tele2 klients, bet gribu pāriet pie jums un paņemt telefonu uz nomaksu.
Kādām ierīču grupām piemērojama apgrieztā PVN maksāšanas kārtība?
Kas ir Tele2 mobilais KASKO?
Kam ir domāts Tele2 mobilais KASKO?
Kā var pieslēgt auto apdrošināšanu?
Kādus papildpakalpojumus nodrošina Tele2 mobilais KASKO?
Kas veido apdrošināšanas polises cenu?
Kādas automašīnas var apdrošināt?
Kādi ir priekšnosacījumi apdrošināšanas polises iegādei?
Kad apdrošināšanas risku segums tiek ierobežots?
Kāds ir pašrisks?
Kā automašīnas tirgus vērtība ietekmē apdrošinājuma summu?
Kā izmantot papildpakalpojumu Palīdzība uz ceļa?
Kā notiek apdrošināšanas atlīdzības saņemšana?
Kā notiek apdrošināšanas prēmiju apmaksa?
Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību, ja iestājas kāds no KASKO pamatriskiem?
Kā var atteikties no auto apdrošināšanas?
Kad atlīdzība ir mazāka par zaudējumiem?
Kāda ir apdrošināšanas atlīdzība, ja auto ir nozagts kopā ar atslēgām vai dokumentiem?
Kādi riski nav iekļauti auto apdrošināšanas polisē?
Kādos gadījumos pie atlīdzības pieteikšanas nav vajadzīga policijas iesaiste?
Kādos gadījumos tiek atteikta apdrošināšanas atlīdzība?
KASKO polises noteikumi
Vai Tele2 Mobilais KASKO apdrošināšanas polise der līzinga kompānijām?
Vai es varu izmēģināt Go3 bez maksas?
Vai Go3 ir pieejams ārpus Latvijas?
Kādi TV kanāli būs pieejami?
Ko es varēšu skatīties Go3?
Ko es varēšu redzēt Go3 Sporta pakā?
Kāds ir minimālais interneta ātrums, lai lietotu Go3?
Man nedarbojas Go3 (neredzu daļu no satura), ko darīt?
Vai ir pieejams pārraižu / raidījumu arhīvs?
Aizmirsu paroli, kā to atjaunot?
Vēlos atslēgt Go3. Kā to izdarīt?
Man neizdodas pieslēgt citu paku. Kāpēc?
Man neizdodas atslēgt Go3 pakalpojumu. Kāpēc?
Kā es varu pieslēgt Go3 un vai ir kādi nosacījumi, lai to izdarītu?
Cik ātrs internets ir vajadzīgs, lai skatītos TV ar Go3 ierīci?
Go3 pakalpojuma noteikumi
Kādas ir tehniskās prasības, lai izmantotu Go3 pakalpojumu ierīcēs?
Kas ir Go3 ierīce un kāpēc tā vajadzīga?
Kas notiek, ja atgriežot nomas Go3 ierīces, kāda no komplekta sastāvdaļām ir bojāta vai pazudusi?
Vai ar Go3 ierīci varēšu skatīties Neftlix?
Vai man vajag Go3 ierīci, ja man ir Smart TV?
Vai nomājot Go3 ierīci tā vēlāk paliks man?
Kā pieslēgt datu pakas?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Vēlos slēpt savu numuru, lai zvana saņēmējs to neredzētu.
Saņemu zvanu no “Privāts numurs/Unknown/Nezināms“. Kas man zvanīja?
Vēlos atslēgt telefona apdrošināšanu.
Kā es varu papildināt Zelta Zivtiņu no Zelta Zivtiņas pēcapmaksas vai Tele2 rēķina?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - konferences zvans?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu SMS par nesaņemtajiem zvaniem?
Man ir Apple telefons. Kā es varu zināt, vai man VoLTE ir ieslēgta?
Man telefona ekrānā rādās VoLTE2 simbols. Kas tas ir?
Saņemu no Tele2 īsziņu, kur man prasa nosūtīt atbildes īsziņu uz īsu numuru. Vai tie tiešām esat jūs?
Vai man ir pieslēgts līdzsavienojums?
Pilnie pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa” noteikumi pieejami šeit:
Kā es varu izsaukt pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa”?
Kādā teritorijā pakalpojums “Palīdzība uz ceļa” ir pieejams?
Kas ir “Palīdzība uz ceļa” pakalpojums?
Vai ir kādi ierobežojumi pakalpojuma “Palīdzība uz ceļa” saņemšanai?
Ko darīt, ja taksometrs vai auto transportēšana nepieciešama tālāk par 50 km robežu?
Vai man ir jāveic kāds papildus maksājums par saņemto pakalpojumu?
Vai ir kāds zvanu skaita ierobežojums SOS palīdzības uz ceļa pakalpojuma saņemšanai?
Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Viss ir kārtībā!
2021. gada maijā veicām uzlabojumus Mans Tele2 maksājuma risinājumā. Tagad pašapkalpošanās portālā ar internetbanku var veikt arī avansa maksājumus vai samaksāt rēķinu pa daļām.
Tāpat arī esam integrējuši Swedbank maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ar kura palīdzību nodrošinām tev iespēju veikt ērtāku rēķina apmaksu. Ņem vērā, ka, lai arī maksājuma forma tiek aizpildīta Swedbank internetbankas vidē, maksājuma uzdevums tiek izpildīts bankā, kurā atrodas konts, no kura maksājums tiek ierosināts.

Par PSD2 un Swedbank nodrošināto maksājumu ierosināšanas pakalpojuma risinājumu vairāk vari lasīt šeit.
Tāpēc nesatraucies - droši vari veikt maksājumu Mans Tele2.
Ņem vērā, ka, veicot rēķina apmaksu Mans Tele2, naudas pārskaitījums tiek saņemts Tele2 Swedbank bankas kontā. Iespējams, tava banka paredz komisijas ieturēšanu naudas pārskaitījumiem uz citām bankām. Ja nevēlies maksāt bankas noteikto komisiju, vari arī par rēķinu samaksāt, veicot maksājumu caur internetbanku uz kādu no citiem Tele2 bankas kontiem. Uzzini vairāk šeit.
! Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem.
Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa?
2021. gada maijā veicām uzlabojumus Mans Tele2 maksājuma risinājumā. Tagad pašapkalpošanās portālā ar internetbanku var veikt arī avansa maksājumus vai samaksāt rēķinu pa daļām.
Tāpat arī esam integrējuši Swedbank maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ar kura palīdzību nodrošinām tev iespēju veikt ērtāku rēķina apmaksu. Ņem vērā, ka, lai arī maksājuma forma tiek aizpildīta Swedbank internetbankas vidē, maksājuma uzdevums tiek izpildīts bankā, kurā atrodas konts, no kura maksājums tiek ierosināts.

Par PSD2 un Swedbank nodrošināto maksājumu ierosināšanas pakalpojuma risinājumu vairāk vari lasīt šeit.
Tāpēc nesatraucies - droši vari veikt maksājumu Mans Tele2.
Ņem vērā, ka, veicot rēķina apmaksu Mans Tele2, naudas pārskaitījums tiek saņemts Tele2 Swedbank bankas kontā. Iespējams, tava banka paredz komisijas ieturēšanu naudas pārskaitījumiem uz citām bankām. Ja nevēlies maksāt bankas noteikto komisiju, vari arī par rēķinu samaksāt, veicot maksājumu caur internetbanku uz kādu no citiem Tele2 bankas kontiem. Uzzini vairāk šeit.
! Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem.
Nepatīkams pārsteigums – to ir vērts noskaidrot precīzāk.
Detalizētu informāciju par to, no kā veidojas rēķina summa, vienmēr vari redzēt rēķina PDF versijā. Informācija par izmantotajiem pakalpojumiem ir skatāma rēķina PDF versijas tālākajās lappusēs, kur redzami numuri, uz kuriem zvanīji vai sūtīji SMS, kā arī tas, cik daudz mobilo datu patērēji, kādas bija izmaksas.
Tāpat, noteikti iesakām izmantot arī interaktīvo rēķinu www.mans.tele2.lv - tiešām ērti un pārskatāmi!
Biežākie iemesli, kāpēc rēķins var būt lielāks nekā ierasts:




Ja rēķina summa ir daudz lielāka kā biji paredzējis, mēs varam izskatīt iespēju pagarināt rēķina apmaksas termiņu. Uzzini vairāk: Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Ja tomēr paliek neskaidrības par rēķina summu un izmantotajiem pakalpojumiem, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Mēs palīdzēsim tikt skaidrībā.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Detalizētu informāciju par to, no kā veidojas rēķina summa, vienmēr vari redzēt rēķina PDF versijā. Informācija par izmantotajiem pakalpojumiem ir skatāma rēķina PDF versijas tālākajās lappusēs, kur redzami numuri, uz kuriem zvanīji vai sūtīji SMS, kā arī tas, cik daudz mobilo datu patērēji, kādas bija izmaksas.
Tāpat, noteikti iesakām izmantot arī interaktīvo rēķinu www.mans.tele2.lv - tiešām ērti un pārskatāmi!
Biežākie iemesli, kāpēc rēķins var būt lielāks nekā ierasts:
- Tu veici zvanu uz numuru, kas ir maksas. Piemēram, īsie numuri (177, 1188, 1189 u.t.t.), ziedojumu tālruņi (šie numuri parasti sākās ar cipariem 900), CSC Telecom numuri (ne visi ir bezmaksas). Starp citu, vai tu zināji, ka vari pārbaudīt katra Latvijas numura operatoru mājaslapā www.numuri.lv ?

- Iepriekšējā mēnesī nopirki kādu paaugstinātas maksas pakalpojumu, piemēram, pirkumi sociālajos tīklos vai citās mājaslapās (draugiem.lv, Vkontakte, Odnoklassniki), pirkumi Appstore, Google Play veikalos u.t.t.


- Iepriekšējā mēnesī biji ceļojumā. Svarīgi! Ar mūsu aktuālajiem tarifu plāniem pakalpojumu izmantošana EEZ valstīs jau ir iekļauta tarifu plānā. Ir jāmaksā par pakalpojumiem valstīs, kas nav iekļautas EEZ. Uzzini vairāk: Rēķinā ir maksa par internetu EEZ valstīs. Vai tad Eiropā tas ir par maksu?

Vēl var gadīties, ka, atrodoties ārzemēs, zvanīji uz kādu numuru, kas tās valsts iedzīvotajiem ir bezmaksas, bet klientiem, kas izmanto viesabonēšanu, tas ir par maksu. Tie var būt, piemēram, vietējās bankas numurs u.c. Visus šos numurus gan nevaram uzskaitīt, pasaulē tomēr ir daudz valstis un vēl vairāk operatoru un dažādu pakalpojumu sniedzēju.
- Zvanīji vai rakstīji īsziņas uz ārzemēm. Sarunu izdrukā tu vari redzēt numurus, uz kuriem sūtītas īsziņas. Pievērs uzmanību valsts kodam (pirmie 3 cipari telefona numura priekšā). Latvijas valsts kods ir +371. Ja numuram priekšā redzi citus ciparus, tas ir ārzemju numurs. Maksa par zvaniem uz ārzemēm tiek rēķināta par pilnām minūtēm.

- Rēķinā ir iekļauts kavēts maksājums par iepriekšējo mēnesi.

Rēķinus sākam izgatavot katra mēneša pirmajā datumā. Ja samaksāji kavēto rēķinu 01. – 06. datumam, kavēto maksājumu tāpat redzēsi rēķinā. Nesatraucies! Ļoti vienkārši vari pārbaudīt, vai esam saņēmuši tavu maksājumu un cik šobrīd ir summa apmaksai. Izmanto Mans Tele2 vai mūsu jauno mobilo lietotni.
- Izmaksāji ierīci, kas bija paņemta uz nomaksu. Ierīces izmaksa notiek Tele2 centrā uz vietas, tomēr mums tāpat tas ir jāiekļauj rēķinā. Tava uz vietas iemaksātā summa ir kā avansa maksājums uz tavu klienta numuru un tiek novirzīts uz rēķina apmaksu. Tātad maksa rēķinā uzrādīsies, bet tu to jau esi apmaksājis.

Ja rēķina summa ir daudz lielāka kā biji paredzējis, mēs varam izskatīt iespēju pagarināt rēķina apmaksas termiņu. Uzzini vairāk: Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Ja tomēr paliek neskaidrības par rēķina summu un izmantotajiem pakalpojumiem, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Mēs palīdzēsim tikt skaidrībā.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Kā reģistrēties Mans Tele2?
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mans Tele2, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Tikai daži pavisam vienkārši soļi un telefona numurs būs reģistrēts Mans Tele2. Tiesa, ja Tev ir mobilā interneta pieslēgums bez balss pakalpojuma, vairāk par reģistrēšanos lasi šeit.
1. Atver Mans Tele2 , ievadi savu numuru un spied Reģistrēties.
2. Uz norādīto telefona numuru atnāks 4 zīmju kods. Ievadi to laukā Reģistrēšanas kods. Kods ir derīgs 15 minūtes. Ja nepagūsti to ievadīt 15 minūšu laikā, izvēlies "Atjaunot paroli" un saņemsi kodu vēlreiz.
3. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2.
Neaizmirsti par drošību! Parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1". Gatavs!
Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
1. Atver Mans Tele2 , ievadi savu numuru un spied Reģistrēties.
2. Uz norādīto telefona numuru atnāks 4 zīmju kods. Ievadi to laukā Reģistrēšanas kods. Kods ir derīgs 15 minūtes. Ja nepagūsti to ievadīt 15 minūšu laikā, izvēlies "Atjaunot paroli" un saņemsi kodu vēlreiz.
3. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2.
Neaizmirsti par drošību! Parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1". Gatavs!
Maksā, kā tev ērtāk! Rēķinu par Tele2 pakalpojumiem vari apmaksāt:
Rēķina apmaksu mēs gaidīsim līdz katra mēneša 19. datumam.
Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem:
Saņēmējs: SIA "Tele2"
Konta numurs:
Luminor Bank AS Latvijas filiāle LV98RIKO0002010056203;
Citadele banka AS LV47PARX0000115401017;
Swedbank AS LV12HABA0140803321700;
SEB banka AS LV19UNLA0050001481505.
Maksājuma mērķis: tavs klienta numurs (9 cipari).
Rēķinu var apmaksāt arī no citas personas konta, bet ļoti svarīgi, lai maksājuma uzdevumā norādīts tavs klienta numurs.
To, cik ātri saņemsim tavu maksājumu, skaties šeit.
- pašapkalpošanās portālā Mans Tele2, kur tas būs visātrāk. Izvēlies, kā tev ērtāk - ar maksājumu karti vai internetbanku;
- veicot pārskaitījumu caur internetbanku (Tele2 rekvizīti pieejami tālāk);
- pieslēdzot automātisko maksājumu savā bankā (jānoslēdz līgums bankā) vai automātisko rēķinu apmaksu no kartes (pieslēdz Mans Tele2);
- jebkurā Tele2 centrā;
- veikalos Maxima;
- Latvijas pasta nodaļās.
Rēķina apmaksu mēs gaidīsim līdz katra mēneša 19. datumam.
Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem:
Saņēmējs: SIA "Tele2"
Konta numurs:
Luminor Bank AS Latvijas filiāle LV98RIKO0002010056203;
Citadele banka AS LV47PARX0000115401017;
Swedbank AS LV12HABA0140803321700;
SEB banka AS LV19UNLA0050001481505.
Maksājuma mērķis: tavs klienta numurs (9 cipari).
Rēķinu var apmaksāt arī no citas personas konta, bet ļoti svarīgi, lai maksājuma uzdevumā norādīts tavs klienta numurs.
To, cik ātri saņemsim tavu maksājumu, skaties šeit.
Aizpildi pieteikumu un mēs ar tevi sazināsimies
Lūdzu, izvēlies pieteikuma tēmu
Tīkla/interneta traucējumi
Problēmas ar pakalpojumiem vai līgumiem
Neskaidrības ar rēķiniem/maksājumiem
Vēlos pārreģistrēt savu numuru uz citu cilvēku/uzņēmumu
Šobrīd nevaru samaksāt rēķinu. Vēlos pagarināt samaksas termiņu.
Vēlos atstāt atsauksmi
Vēlos saņemt konsultāciju par iespēju iegādāties un uzstādīt rūteri manā adresē.
Lūdzu, norādi visu nepieciešamo informāciju, lai varam ātrāk tev palīdzēt!
Vēlies ar mums parunāt?

Tele2 diennakts
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* | 1600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* | +371 29560600 |
E-pasts | tele2@tele2.lv |

Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) | 80000600 |
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) | +371 29560600 |
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.

Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem | 28444777 |
E-pasts | bizness@tele2.lv |
Garantijas remonts
Ierīces nodošana
Remonta statuss
Ierīces nodošana garantijas remontā
Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Tele2 centros.
Atceries, ka remonts vienmēr izdevīgāks ar ierīču apdrošināšanu.
Pārbaudi ierīces remonta statusu
Informācija pieejama, ja tālrunis nodots Tele2 centros.
Tu saņemsi informāciju uz savu norādīto kontakttālruni, tiklīdz uz remontu nodotais tālrunis tev būs pieejams Tele2 centrā.
Ierīces IMEI kods vai remonta numurs

Uzgaidiet, notiek datu pārbaude...
Nepareizs IMEI kods vai remonta numurs
Atvainojiet, pēc norādītajiem parametriem informācija nav atrasta!
Ierīces statuss
Datums: | |
Servisa kods: | |
IMEI: | |
Ierīce: | |
Statuss: | |
Aizvietots ar iekārtu: | |
IMEI: |