× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Skatītākie jautājumi

Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients? Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa? Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros. Kā reģistrēties Mans Tele2? Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?

Aizpildi pieteikumu un mēs ar tevi sazināsimies

Vēlies ar mums parunāt?
Tele2 diennakts
informatīvais dienests
Tele2 klientiem* 1600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem* +371 29560600
E-pasts tele2@tele2.lv
Tehnisku bojājumu,
telefona pazaudēšanas vai zādzības gadījumā zvani
Latvijas operatoru tīkliem bez maksas (visiem tarifu plāniem) 80000600
Tele2 klientiem ārpus Latvijas bez maksas (visiem tarifu plāniem) +371 29560600
* Aktuālajiem Tele2 pēcapmaksas tarifu plāniem maksa par zvanu € 0,00. Tele2 tarifu plāna Nr. 3, Zelta Zivtiņas pēcapmaksas un priekšapmaksas lietotājiem maksa par zvanu € 0,13.
Tele2 Biznesa klientu
informatīvais dienests
Tele2 biznesa klientiem 28444777
E-pasts bizness@tele2.lv

Garantijas remonts

Ierīces nodošana

Ierīces nodošana garantijas remontā

Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, būsiet laipni gaidīti kādā no ražotāju autorizētiem servisa centriem vai Tele2 centros.

Atceries, ka remonts vienmēr izdevīgāks ar ierīču apdrošināšanu.

Remonta statuss

Pārbaudi ierīces remonta statusu

Informācija pieejama, ja tālrunis nodots Tele2 centros.

Tu saņemsi informāciju uz savu norādīto kontakttālruni, tiklīdz uz remontu nodotais tālrunis tev būs pieejams Tele2 centrā.

Ierīces IMEI kods vai remonta numurs

Sūtīt īsziņu uz Tele2 mobilo telefonu

 

Sūtīt SMS

Skatīt saņemto MMS

 

Skatīt MMS
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti